Dat was dus officieel de laatste avond, xbox kopen?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:33 schreef DinoPK het volgende:
Live abo afgelopen? Ik zag je gisteravond nog online in dead or alive ultimate?
geen makkelijke manier van rank omhoog krikken meerquote:Op maandag 11 juli 2005 19:14 schreef rockstah het volgende:
[..]
Dat was dus officieel de laatste avond, xbox kopen?
Door de bochten glijden is niet echt efficiënt hequote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:49 schreef rockstah het volgende:
Had ook zo'n setup gedownload van iemand die de bandenspanning heel lichtjes veranderd had.
Hmmm wat gleed dat lekker door de bochten zeg. Je schijnt er ook een geweldige drift auto van te kunnen maken en natuurlijk een monster als je de gearings aanpast, maar dan is hij niet meer te besturen. Maar toch, 400 kph in de S2 is niet niks.
Maple Valley is mijn standaard glijbaan, achterbandspanning op max, ff een front engined, rear wheel drive auto uitzoeken en in z'n 4 spinnen maarquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:13 schreef rockstah het volgende:
Was meer de verwoording van een smooth ride zeg maar
Probeer hem eens op maple valley raceway, en de stingray ook. Vermakelijke bakken.
Het jammere alleen is dat de Sylvia S-15 de drift auto per uitstek in S2 klasse niet meer te besturen is. Vanuit stilstand in z'n 4 trekt ie al driftend weg, daar valt gewoon niet mee te rijden laat staan driften.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Door de bochten glijden is niet echt efficiënt he.
Maarja, soms heb ik ook, fuck deze sweeper, niets geen throttle control, gas erop en glijden maar.
Ik moet zeggen, het geeft wel een voldoening,.
Na 50% stoppen met spelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:32 schreef CittaR het volgende:
kga em zo maar is halen, kwou em gelijk bij de launch halen, maar tis er nooit egt van gekomen...
iemand tips voor me?
De single player is de eerste 50% heel leuk, daarna wordt het vervelend met meer van hetzelfde.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:43 schreef twi het volgende:
Sterker nog, hij is tien minuten geleden opgehaald door iemand bij me, dus Forza is verleden tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |