Dat was dus officieel de laatste avond, xbox kopen?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:33 schreef DinoPK het volgende:
Live abo afgelopen? Ik zag je gisteravond nog online in dead or alive ultimate?
geen makkelijke manier van rank omhoog krikken meerquote:Op maandag 11 juli 2005 19:14 schreef rockstah het volgende:
[..]
Dat was dus officieel de laatste avond, xbox kopen?
Door de bochten glijden is niet echt efficiënt hequote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:49 schreef rockstah het volgende:
Had ook zo'n setup gedownload van iemand die de bandenspanning heel lichtjes veranderd had.
Hmmm wat gleed dat lekker door de bochten zeg. Je schijnt er ook een geweldige drift auto van te kunnen maken en natuurlijk een monster als je de gearings aanpast, maar dan is hij niet meer te besturen. Maar toch, 400 kph in de S2 is niet niks.
Maple Valley is mijn standaard glijbaan, achterbandspanning op max, ff een front engined, rear wheel drive auto uitzoeken en in z'n 4 spinnen maarquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:13 schreef rockstah het volgende:
Was meer de verwoording van een smooth ride zeg maar
Probeer hem eens op maple valley raceway, en de stingray ook. Vermakelijke bakken.
Het jammere alleen is dat de Sylvia S-15 de drift auto per uitstek in S2 klasse niet meer te besturen is. Vanuit stilstand in z'n 4 trekt ie al driftend weg, daar valt gewoon niet mee te rijden laat staan driften.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Door de bochten glijden is niet echt efficiënt he.
Maarja, soms heb ik ook, fuck deze sweeper, niets geen throttle control, gas erop en glijden maar.
Ik moet zeggen, het geeft wel een voldoening,.
Na 50% stoppen met spelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:32 schreef CittaR het volgende:
kga em zo maar is halen, kwou em gelijk bij de launch halen, maar tis er nooit egt van gekomen...
iemand tips voor me?
De single player is de eerste 50% heel leuk, daarna wordt het vervelend met meer van hetzelfde.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:43 schreef twi het volgende:
Sterker nog, hij is tien minuten geleden opgehaald door iemand bij me, dus Forza is verleden tijd.
Wedden dat we het nog wel keertje gaan spelenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:43 schreef twi het volgende:
Sterker nog, hij is tien minuten geleden opgehaald door iemand bij me, dus Forza is verleden tijd.
ik dacht al, ik herkende die twi in je e-mail adres al ergens vanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:43 schreef twi het volgende:
Haha, ik had al een gevoel dat als ik 't hier neer zou zetten, je dan net zou zien dat de koper het zou lezenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:55 schreef CittaR het volgende:
[..]
ik dacht al, ik herkende die twi in je e-mail adres al ergens van
maar het spel bevalt me zeer goed moet ik zeggen
grappig dat ik het spel hier van iemand van het forum koop zonder t te weten
Bij de ene soort races ben je in het voordeel omdat je meer cash hebt en je auto dus simpelweg beter kunt maken, bij het andere soort races heb je het voordeel als je zelf beter bent, je maakt het jezelf dus makkelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:09 schreef CittaR het volgende:
ik zit nu op 40% ofzo, en het word al wat saaier inderdaad. de 1e paar races zijn te makkelijk, dan krijg je van die races dat je niet meer dan 500pk mag hebben, die zijn ook makkelijk. maar in die standaard races, doe je veel moeite om 1e te blijven rijden, en word in de laatste bocht je achterkantje weggetikt.
Dat is echt serieus een skill-loos circuit, en dan ook nog eens de short, damn.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:14 schreef peristilius het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60775
Iemand misschien zin om een Fiat Stilo te winnen?
Werkt nietquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:31 schreef DinoPK het volgende:
Voor de mensen die graag hun rank makkelijk omhoog krikken, of te beroerd zijn om de singleplayer te spelen:
Create a new profile with the following names:
nOsLiW
Starts the game at level 50 with all cars and tracks unlocked
tEAm4za
Starts the game with 900,000,000 credits
En dan mag je zelf creatief gaan doen om deze auto's in een profile te krijgen waarmee je wel online kan...
Die heeft gewoon teveel bochten om te onthouden, kijk, Nürburgring ken je wel na 10 rondjes ofzo, Testtrack is gewoon frustrerend.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:16 schreef twi het volgende:
Ik zou voor de Testtrack kiezen dan hoor. Dat is pas echt een circuit waar je je kan onderscheiden.
Ik vermijd die testtrack gewoon, geen tiefus aan.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:42 schreef rockstah het volgende:
Vind die testrack helemaal niet zo lastig omdat je echt supertraag moet rijden. Nürburgring is veel enger met die hoge snelheiden.
de Mclaren F1 GTR is er ook prima voor hoor, die heeft namelijk zieke downforce en stuurt daarom echt heel lekker.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:09 schreef peristilius het volgende:
Nürburgring is heerlijk met een niet te snelle auto die goed reageert, 911 GT3 bijv.
Die test track heb ik nog niet zo heel vaak op gereden, maar vind m wel grappig.
Ja okee, maar met die auto's heb ik niet eens meer het idee dat ik Forza speel, ze rijden als speelgoedwagentjes.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
de Mclaren F1 GTR is er ook prima voor hoor, die heeft namelijk zieke downforce en stuurt daarom echt heel lekker.
Tja, wat doe jij dan liever, met 400 km/h in een XJ220 de bocht doorgaan door hem maar dwars te gooien en zo een laag rubber uitsmeren over de weg?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja okee, maar met die auto's heb ik niet eens meer het idee dat ik Forza speel, ze rijden als speelgoedwagentjes.
Waarom geven ze met die prijsvraag trouwens net een auto weg die niet in Forza zit (en die ik wel wilde)?
Het rijdt ook wel lekker, maar ik vind het toch vetter als ik een beetje het idee heb dat ik een auto bestuur.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tja, wat doe jij dan liever, met 400 km/h in een XJ220 de bocht doorgaan door hem maar dwars te gooien en zo een laag rubber uitsmeren over de weg?
Ik vind het racen in zo'n F1 GTR een stuk strakker.
Erg bedankt, zat steeds te kloten met een Audi en Porsche, maar op zesde positie beginnen alleen al is vrij klote. Zal m'n 1,6 miljoen credits eens goed gaan bestedenquote:Op maandag 26 september 2005 22:54 schreef rockstah het volgende:
Chrysler #16 SCCA CTS-V (overall het beste)
Volvo #24 At-Speed S60 R
Dodge #23 viper Competition Coupe
Porsche #23 IMSA 911 GT3-RS
Ford #10 Tiger Racing Mustang
Chevrolet #73 3R Racing Corvette Z06 (persoonlijke favoriet)
Dat zijn de GT auto's die de moeite waard zijn.
Zit qua snelheid niet bijzonder veel verschil in dus ik heb ze allemaal gebruikt om de single player wat minder eentonig te maken. Scoren allemaal goed op de leaderboards.
De Caddie is de beste van de USA regio en de volvo is dat van europe.
Van azië heb ik geen flauw idee. Die heb je ook niet nodig geloof ik.
Verder moet je voor jezelf maar kijken welke je het lekkerst vind rijden.
Nou, dat hoeft niet per se, geef me 3 rondjes en ik sta sowieso wel eerste, maar in de eerste 3 is toch wel fijn met wegkomen enzoquote:Op maandag 26 september 2005 23:05 schreef rockstah het volgende:
Als je persé op #1 wil starten moet je de volvo halen
Ik heb het even aangekeken, speel het spel nu sinds twee weken vrij regelmatig. Ala je wordt ingehaald door een andere auto dan tikt ie altijd je achterkant aan. Je staat dan meteen andersom op de weg. Doe jij dit bij een van je A.I. tegenstanders, dan gebeurt er niks. Voor mij is dit zo irritant dat ik het spel niet meer wil spelen, al het realisme verdwijnt hierdoor als sneeuw voor de zon.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:09 schreef CittaR het volgende:
ik zit nu op 40% ofzo, en het word al wat saaier inderdaad. de 1e paar races zijn te makkelijk, dan krijg je van die races dat je niet meer dan 500pk mag hebben, die zijn ook makkelijk. maar in die standaard races, doe je veel moeite om 1e te blijven rijden, en word in de laatste bocht je achterkantje weggetikt.
iets in de 7 minuut 3X geloof ik.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:24 schreef peristilius het volgende:
Mzraki, wat was je tijd op TT #21?
Ik heb dat echt één keer gehad ofzo, snap dat gezeur daarover niet. Misschien moet je wat meer in een "protective line" rijden als iemand je op de hielen zit, dus aan de binnenkant blijven en vroeg apexen. Dan kunnen ze niet binnendoor inhalen. Want volgens mij gebeurt dat alleen als je ze probeert af te snijden.quote:Op maandag 5 december 2005 10:30 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb het even aangekeken, speel het spel nu sinds twee weken vrij regelmatig. Ala je wordt ingehaald door een andere auto dan tikt ie altijd je achterkant aan. Je staat dan meteen andersom op de weg. Doe jij dit bij een van je A.I. tegenstanders, dan gebeurt er niks. Voor mij is dit zo irritant dat ik het spel niet meer wil spelen, al het realisme verdwijnt hierdoor als sneeuw voor de zon.
Ik heb nu 7:38:805quote:Op maandag 5 december 2005 13:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
iets in de 7 minuut 3X geloof ik.
Met de #8 LMP-02 Chevrolet heb ik de Nürburgring trouwens nog een stuk sneller gedaan, daar zat ik zelfs in de 7 minuut 2X ofzo.
Tijd geleden, wil het wel voor je opzoeken anders, wat heb jij nu staan dan?
Dat is netjes, zal eens kijken of ik vanavond misschien een paar rondjes kan maken, of ik het nog kanquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb nu 7:38:805
Wel wat stomme fouten gemaakt, maar nu geen zin om het te verbeteren.
Ben je net 4 minuten perfect bezig, maak je weer een klein kutfoutje.
Dat is inderdaad echt een kutbocht, geen idee hoe ik die moet nemen. Misschien maar eens een replay downloaden van live ofzo.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat is netjes, zal eens kijken of ik vanavond misschien een paar rondjes kan maken, of ik het nog kan.
Probeer het ook eens met de LMP-02 zou ik zeggen, dat is eigenlijk wel mijn favoriete bak nu, hoewel je wel moet opletten met die turbo lag.
Bij mij blijft trouwens nog altijd die haarspeltbocht het probleem, kan maar niet snel rijden en op die schuine kant blijven, of langzamer doen, of eruit knallen... Moet toch iets op te vinden zijn zou je zeggen.
Mwa, wel aardig, mooie roffel bij 5000 rpm.quote:Op zondag 11 december 2005 18:01 schreef Furious het volgende:
Tune een Audi RS6 voor de lol volledig, wat een geluid
Haha, ja qua handling valt hij me erg tegen, zeker remmen en inderdaad korte bochten achter elkaar, ding is gewoon veel te zwaarquote:Op zondag 11 december 2005 18:15 schreef Furious het volgende:
De RS6 is nog wel lastig de bochten om te krijgen dus je moet even flink sleutelen aan de setup.
het is ook niet de bedoeling dat je met de RS6 gaat racen.... dat ding is alleen voor de heb in het spel gezet...quote:Op zondag 11 december 2005 18:15 schreef Furious het volgende:
De RS6 is nog wel lastig de bochten om te krijgen dus je moet even flink sleutelen aan de setup.
Ik wilde het niet zeggenquote:Op zondag 25 juni 2006 14:24 schreef DinoPK het volgende:
Je had hier al gepost slimpo... Overigens erg slim om op de laatste pagina van een topic nog een tvp te plaatsen...
Topic kicken alá, het is het enige open topic over dit spel, alleen op deze manier wordt het topic nogal verziekt heh.
Ik vraag het me af he. Is de live situatie nog iets verbeterd sinds de 360 of is het nu nog erger?quote:Op zondag 25 juni 2006 14:49 schreef twi het volgende:
Haha, MSN, kutprogramma.
En ach, je mist niet zoveel, de keren dat ik met FOK!kers op Live heb gespeeld zijn op 1 hand te tellen, en tot die tijd is het vooral PES5 en MotoGP06 wat de klok slaat
Maargoed, dat was met de Xbox in feite ook alMaar tegen de tijd dat Forza 2 uit is heb je toch wel weer een X360 met Live? Om het toch maar semi-ontopic te houden
heb je mij toegevoegd dan ofzoquote:Op zondag 25 juni 2006 14:35 schreef DinoPK het volgende:
Hey Bart, je msn is stuk volgens mij
Jaja, mis de sessies wel hoor, maar goed, mijn fout want ik blijf hangen met mijn oude systeempjes
Hmm, ik probeer het binnenkort wel weer eens.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:04 schreef -Mzraki- het volgende:
7 minuut 18 op de Nürburgring was het geloof ik, wie biedt er minder?.
Welke auto?quote:Op zondag 25 juni 2006 20:04 schreef -Mzraki- het volgende:
7 minuut 18 op de Nürburgring was het geloof ik, wie biedt er minder?.
LMP-02. Kan nog wel sneller, want het was tijdens een gewone race,quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |