abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28698797
Leuk heh plichtmatig uitspelen
Ik begin er echt niet meer aan, heb inmiddels mijn volgende spel alweer uitgespeeld (half life 2) en tis weer tijd om door te gaan naar de volgende titel. Helaas is mijn GTA SA save kaduk....

@ Twi, offtopic maar goed: Komt het door dat brakke kut internet dat je mijn mailtje niet hebt gehad? (gestuurd naar je nieuwe mail, na een refferer te hebben gekregen van je oude xs4all).
  maandag 11 juli 2005 @ 12:41:24 #202
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28703882
Ach ja, er blijft altijd iets knagen. Maar de laatste race die ik overhad vond ik toch best wel lastig, die Classics endurance race. Al gaan die 22 ronden Laguna Seca sneller voorbij dan je denkt. Maar die kut-Ferrari is snel

Ik heb nu eigenlijk de drang om veel mooie auto's te maken, maar dan maak ik ze eigenlijk voor jan lul dus wanneer ik er net aan begonnen ben hou ik er maar gelijk mee op, want het is vrij zinloos als er niemand van m'n Friends online is om te zeggen dat 'ie cool is of sucked

Mail beantwoord
  maandag 11 juli 2005 @ 15:43:39 #203
63302 rockstah
New World Disorder
pi_28708610
Tjah, als je het echt graag wil spelen zijn er genoeg andere nederlanders hoor. Je moet ze alleen ff via via zien te vinden want ze zitten vaak in friends only servers. Heb ik ook dwingmatig moeten doen toen niemand meer pgr2 speelde.

Heb er zelf ook spijt van dat ik het niet meer speel maar ja, live account is afgelopen en mijn xbox is ook aan het einde van zijn leven. Heb er opzich best een leuke tijd mee gehad en de single player, ookal was hij af en toe frustrerend en saai heeft me toch genoeg kunnen boeien om door te spelen. En ik zat echt niet altijd met tegenzin te spelen hoor. Als je op een gegeven moment een breaking point hebt berijkt (+-85%) moet en zal je het gewoon uitspelen. In PGR2 had ik ook momenten dat ik gewoon absoluut géén zin meer had om verder te gaan. (bijv. bij Classics, American Muscle, Grand touring). Gewoon even doorbijten. It Pays off. Maar toen had je nog de drang van xbox live om verder te spelen. Nu is dat er kennelijk ook niet meer. Maar goed, er zijn nu eenmaal van die spellen waarvan ik spijt van heb dat ik ze vroegtijdig neer heb moeten leggen. Het zij zo. Ga mijn xbox ook maar verkopen wegens te weinig enthousiasme op live en te te weinig nog niet gereleasde spellen die ik echt moet hebben.

Mijn favoriete series achteraf gezien waren trouwens de Asian Open in Championship en de P1 en GT series in proffesional. Allemaal R-klasse series ja, ik vind die auto's toch echt gewoon het fijnst. Bij die auto's heb je tenminste echt het gevoel dat je een auto hebt die gemaakt is om te racen en die dat ook echt goed doet in plaats van een over opgefokte straat auto die eigenlijk niks te zoeken heeft op een circuit. Favo auto de Nissan Nizmo Skyline in GTS.
pi_28709981
Live abo afgelopen? Ik zag je gisteravond nog online in dead or alive ultimate?
  maandag 11 juli 2005 @ 16:52:18 #205
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28710562
Ik vond juist aan die series weinig aan. Ja, ze rijden wel lekker, maar ik rijd toch liever in auto's die ik zelf heb gemaakt, met m'n eigen creaties en bestickering, in plaats van een auto waar er nog regelmatig 2 anderen van rond rijden in 't veld.
pi_28712266
ik vind het een prachtig spel! en ik vind het jammer dat ik niet meer de mogelijkheid heb om dit spel samen met mijn vader uitteracen. dit spel kan ideaal zijn voor complete no-no's en ook voor de mensen die het fijn vinden om hun hele car te fine-tunen
heb na veel slikken en doen toch het hulp-lijntje uitgezet, het spel word dan een stuk moeilijker. nu heb ik als trotse race-noob Damage op simulation en het hulp lijntje uit
"I don't know quotes" -Quoteless
  maandag 11 juli 2005 @ 19:14:34 #207
63302 rockstah
New World Disorder
pi_28714295
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:33 schreef DinoPK het volgende:
Live abo afgelopen? Ik zag je gisteravond nog online in dead or alive ultimate?
Dat was dus officieel de laatste avond, xbox kopen?
pi_28714577
Hehe ik moet er wel nog 1tje hebben ja (cadeautje), maar zoals je wel weet heb ik er amper wat voor over
  maandag 11 juli 2005 @ 19:35:37 #209
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28714949
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:14 schreef rockstah het volgende:

[..]

Dat was dus officieel de laatste avond, xbox kopen?
geen makkelijke manier van rank omhoog krikken meer
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_29067454
Voor de mensen die graag hun rank makkelijk omhoog krikken, of te beroerd zijn om de singleplayer te spelen :

Create a new profile with the following names:

nOsLiW
Starts the game at level 50 with all cars and tracks unlocked

tEAm4za
Starts the game with 900,000,000 credits

En dan mag je zelf creatief gaan doen om deze auto's in een profile te krijgen waarmee je wel online kan...
pi_29562905
Is het jullie ook opgevallen dat de stock Ferrari 360 echt superlekker met zich laat rijden.

Gooi hem maar een hoek om en je komt altijd goed terecht, net de Corvette Stingray .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  donderdag 11 augustus 2005 @ 18:49:06 #212
63302 rockstah
New World Disorder
pi_29563693

Had ook zo'n setup gedownload van iemand die de bandenspanning heel lichtjes veranderd had.
Hmmm wat gleed dat lekker door de bochten zeg. Je schijnt er ook een geweldige drift auto van te kunnen maken en natuurlijk een monster als je de gearings aanpast, maar dan is hij niet meer te besturen. Maar toch, 400 kph in de S2 is niet niks.
pi_29568123
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 18:49 schreef rockstah het volgende:

Had ook zo'n setup gedownload van iemand die de bandenspanning heel lichtjes veranderd had.
Hmmm wat gleed dat lekker door de bochten zeg. Je schijnt er ook een geweldige drift auto van te kunnen maken en natuurlijk een monster als je de gearings aanpast, maar dan is hij niet meer te besturen. Maar toch, 400 kph in de S2 is niet niks.
Door de bochten glijden is niet echt efficiënt he .

Maarja, soms heb ik ook, fuck deze sweeper, niets geen throttle control, gas erop en glijden maar.

Ik moet zeggen, het geeft wel een voldoening, .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:13:59 #214
63302 rockstah
New World Disorder
pi_29568331
Was meer de verwoording van een smooth ride zeg maar
Probeer hem eens op maple valley raceway, en de stingray ook. Vermakelijke bakken.
pi_29568381
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:13 schreef rockstah het volgende:
Was meer de verwoording van een smooth ride zeg maar
Probeer hem eens op maple valley raceway, en de stingray ook. Vermakelijke bakken.
Maple Valley is mijn standaard glijbaan, achterbandspanning op max, ff een front engined, rear wheel drive auto uitzoeken en in z'n 4 spinnen maar .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_29572675
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:06 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Door de bochten glijden is niet echt efficiënt he .

Maarja, soms heb ik ook, fuck deze sweeper, niets geen throttle control, gas erop en glijden maar.

Ik moet zeggen, het geeft wel een voldoening, .
Het jammere alleen is dat de Sylvia S-15 de drift auto per uitstek in S2 klasse niet meer te besturen is. Vanuit stilstand in z'n 4 trekt ie al driftend weg, daar valt gewoon niet mee te rijden laat staan driften.
Niet als je hem op z'n max. vermogen tuned iig, ik heb alleen een tik dat ik auto's niet onder hun max kan laten.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_29782463
kga em zo maar is halen, kwou em gelijk bij de launch halen, maar tis er nooit egt van gekomen...

iemand tips voor me?
pi_29782564
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:32 schreef CittaR het volgende:
kga em zo maar is halen, kwou em gelijk bij de launch halen, maar tis er nooit egt van gekomen...

iemand tips voor me?
Na 50% stoppen met spelen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_29782693

is t online gedeelte nog wat?
pi_29783088
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:39 schreef CittaR het volgende:

is t online gedeelte nog wat?
De single player is de eerste 50% heel leuk, daarna wordt het vervelend met meer van hetzelfde.

Online is op zich heel leuk, we moeten weer eens gaan racen met een aantal fokkers. Het is hier online nooit echt van de grond af gekomen. De eerste paar weken werd het veel gespeeld, maar nu hier niet echt meer volgens mij.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_29783978
Tjah de fanatiekste forza spelers hebben inmiddels veelal geen xbox/xbox live meer ben ik bang. De enige die het spel regelmatig op live speelden waren Twi, Rockstah en ik, en geen van deze 3 speelt het spel nog op live.
Ik speel het regelmatig in de singleplayer, blijft een erg leuk spel om te spelen, alleen het vuurtje is wel een beetje gedoofd. Jammer van de structuurfouten in het spel, qua spelbeveling is het wat mij betreft geniaal.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:43:32 #222
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29784654
Sterker nog, hij is tien minuten geleden opgehaald door iemand bij me, dus Forza is verleden tijd.
pi_29784762
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:43 schreef twi het volgende:
Sterker nog, hij is tien minuten geleden opgehaald door iemand bij me, dus Forza is verleden tijd.
Halo 2 dan maar?
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:10:28 #224
63302 rockstah
New World Disorder
pi_29785422
Heeft de helft ook al verkocht
pi_29785475
Waarom verkoopt iedereen altijd alles.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:16:17 #226
63302 rockstah
New World Disorder
pi_29785608
De quick bucks eh.

Opzich als je nog wilt liven kan je proberen gamedemon en rodie een por te geven, die hebben alles nog.

[ Bericht 1% gewijzigd door rockstah op 19-08-2005 16:33:07 ]
pi_29785678
quote:
Wedden dat we het nog wel keertje gaan spelen
pi_29789558
quote:
ik dacht al, ik herkende die twi in je e-mail adres al ergens van
maar het spel bevalt me zeer goed moet ik zeggen
grappig dat ik het spel hier van iemand van het forum koop zonder t te weten
pi_29789626
dubbel post
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:03:01 #230
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_29793251
Hoi

Ik had laatst autootjes geschilderd: http://www.forzacentral.com/forum/showthread.php?t=5283
Ben nog steeds trots op m'n Skyline
When all else fails, you always have delusion.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:50:19 #231
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29794562
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 18:55 schreef CittaR het volgende:

[..]

ik dacht al, ik herkende die twi in je e-mail adres al ergens van
maar het spel bevalt me zeer goed moet ik zeggen
grappig dat ik het spel hier van iemand van het forum koop zonder t te weten
Haha, ik had al een gevoel dat als ik 't hier neer zou zetten, je dan net zou zien dat de koper het zou lezen Veel plezier ermee in elk geval Topgame is 't, totdat je van die hele lange races moet doen. Maar tot die tijd ben je wel 25 uur zoet ofzo
pi_29802335
en anders ga ik gewoon nog door met de multiplayer, als het wat is iig. anders is pgr2 er ook nog altijd
maar tis wel redelijk makkelijk, je hoeft maar paar dingetjes aan je auto te doen, en je rijdt ze er gelijk allemaal uit...
pi_29805577
Heheh dat zeg je nu nog
Wacht maar totdat je zometeen je auto's niet meer mag tunen, of met restricties moet gaan racen ..

De point to point en amateur races zijn makkelijk, maar voor de rest mag je toch echt wel je best gaan doen hoor.
pi_29807785
khoop het
pi_29921368
ik zit nu op 40% ofzo, en het word al wat saaier inderdaad. de 1e paar races zijn te makkelijk, dan krijg je van die races dat je niet meer dan 500pk mag hebben, die zijn ook makkelijk. maar in die standaard races, doe je veel moeite om 1e te blijven rijden, en word in de laatste bocht je achterkantje weggetikt.

nog een vraagje, je ziet online bijna iedereen bij de D en C klasse in die CRX rijden, maar het lukt me egt niet om die car snel te maken maar em wel in die klasse te laten. ook is mijn ferrari F355 niet zo snel als de meeste andere, terwijl ik er toch al wat tijd in heb gestoken. weet iemand welke upgrades ik moet hebben om em wel in de A-klasse te houden, en em toch nog wat sneller te maken.
de afstelling die haal ik wel van xbox-live af
  woensdag 24 augustus 2005 @ 15:27:44 #236
63302 rockstah
New World Disorder
pi_29921942
Die afstelling kan je van de leaderboards downloaden. Verder gewoon goed naar de replays kijken zodat je ziet en hoort welke onderdelen ze hebben en dan de setup proberen te laden. Als je niet de goede onderdelen hebt dan zegt het spel dat, en dan moet je zo net zolang kloten tot je het goed krijgt.
pi_29925681
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:09 schreef CittaR het volgende:
ik zit nu op 40% ofzo, en het word al wat saaier inderdaad. de 1e paar races zijn te makkelijk, dan krijg je van die races dat je niet meer dan 500pk mag hebben, die zijn ook makkelijk. maar in die standaard races, doe je veel moeite om 1e te blijven rijden, en word in de laatste bocht je achterkantje weggetikt.
Bij de ene soort races ben je in het voordeel omdat je meer cash hebt en je auto dus simpelweg beter kunt maken, bij het andere soort races heb je het voordeel als je zelf beter bent, je maakt het jezelf dus makkelijk.

Stock Ferrari 360 races blijven m'n favoriet Vergt gewoon veel meer oefening.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_30349759
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60775
Iemand misschien zin om een Fiat Stilo te winnen?
pi_30356427
quote:
Op woensdag 7 september 2005 12:14 schreef peristilius het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60775
Iemand misschien zin om een Fiat Stilo te winnen?
Dat is echt serieus een skill-loos circuit, en dan ook nog eens de short, damn.

Doe dan TT#21 Nürburgring ofzo .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 7 september 2005 @ 16:16:46 #240
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30356767
Ik zou voor de Testtrack kiezen dan hoor. Dat is pas echt een circuit waar je je kan onderscheiden.
pi_30357224
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 18:31 schreef DinoPK het volgende:
Voor de mensen die graag hun rank makkelijk omhoog krikken, of te beroerd zijn om de singleplayer te spelen :

Create a new profile with the following names:

nOsLiW
Starts the game at level 50 with all cars and tracks unlocked

tEAm4za
Starts the game with 900,000,000 credits

En dan mag je zelf creatief gaan doen om deze auto's in een profile te krijgen waarmee je wel online kan...
Werkt niet
pi_30357347
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:16 schreef twi het volgende:
Ik zou voor de Testtrack kiezen dan hoor. Dat is pas echt een circuit waar je je kan onderscheiden.
Die heeft gewoon teveel bochten om te onthouden, kijk, Nürburgring ken je wel na 10 rondjes ofzo, Testtrack is gewoon frustrerend.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 7 september 2005 @ 16:42:40 #243
63302 rockstah
New World Disorder
pi_30357543
Vind die testrack helemaal niet zo lastig omdat je echt supertraag moet rijden. Nürburgring is veel enger met die hoge snelheiden.
pi_30357657
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:42 schreef rockstah het volgende:
Vind die testrack helemaal niet zo lastig omdat je echt supertraag moet rijden. Nürburgring is veel enger met die hoge snelheiden.
Ik vermijd die testtrack gewoon, geen tiefus aan.

#21 is idd veel leuker, omdat je gewoon met 300 bochten aan het nemen bent en dan is idd één stuurfoutje funest. Constant een spel tussen tractie, downforce en snelheid. .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_30358478
Nürburgring is heerlijk met een niet te snelle auto die goed reageert, 911 GT3 bijv.
Die test track heb ik nog niet zo heel vaak op gereden, maar vind m wel grappig.
pi_30358914
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:09 schreef peristilius het volgende:
Nürburgring is heerlijk met een niet te snelle auto die goed reageert, 911 GT3 bijv.
Die test track heb ik nog niet zo heel vaak op gereden, maar vind m wel grappig.
de Mclaren F1 GTR is er ook prima voor hoor, die heeft namelijk zieke downforce en stuurt daarom echt heel lekker.

Moest hem laatst doen voor de Ferrari Supercar in een volgetunede F40, dat viel tegen. Zo van: stuur nou, kom op, sturen!

en BOEM, muur .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_30359044
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:22 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

de Mclaren F1 GTR is er ook prima voor hoor, die heeft namelijk zieke downforce en stuurt daarom echt heel lekker.
Ja okee, maar met die auto's heb ik niet eens meer het idee dat ik Forza speel, ze rijden als speelgoedwagentjes.

Waarom geven ze met die prijsvraag trouwens net een auto weg die niet in Forza zit (en die ik wel wilde )?
pi_30359210
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:26 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ja okee, maar met die auto's heb ik niet eens meer het idee dat ik Forza speel, ze rijden als speelgoedwagentjes.

Waarom geven ze met die prijsvraag trouwens net een auto weg die niet in Forza zit (en die ik wel wilde )?
Tja, wat doe jij dan liever, met 400 km/h in een XJ220 de bocht doorgaan door hem maar dwars te gooien en zo een laag rubber uitsmeren over de weg?

Ik vind het racen in zo'n F1 GTR een stuk strakker .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_30359501
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:31 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Tja, wat doe jij dan liever, met 400 km/h in een XJ220 de bocht doorgaan door hem maar dwars te gooien en zo een laag rubber uitsmeren over de weg?

Ik vind het racen in zo'n F1 GTR een stuk strakker .
Het rijdt ook wel lekker, maar ik vind het toch vetter als ik een beetje het idee heb dat ik een auto bestuur. En met zulke ziekelijk snelheden is het natuurlijk wel beter om een auto te hebben die goed stuurt.
pi_30952561
Vraagje, wat is nou eigenlijk de beste GT-auto per regio?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 26 september 2005 @ 22:54:25 #251
63302 rockstah
New World Disorder
pi_30957207
Chrysler #16 SCCA CTS-V (overall het beste)
Volvo #24 At-Speed S60 R
Dodge #23 viper Competition Coupe
Porsche #23 IMSA 911 GT3-RS
Ford #10 Tiger Racing Mustang
Chevrolet #73 3R Racing Corvette Z06 (persoonlijke favoriet)

Dat zijn de GT auto's die de moeite waard zijn.
Zit qua snelheid niet bijzonder veel verschil in dus ik heb ze allemaal gebruikt om de single player wat minder eentonig te maken. Scoren allemaal goed op de leaderboards.
De Caddie is de beste van de USA regio en de volvo is dat van europe.
Van azië heb ik geen flauw idee. Die heb je ook niet nodig geloof ik.

Verder moet je voor jezelf maar kijken welke je het lekkerst vind rijden.
pi_30957450
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:54 schreef rockstah het volgende:
Chrysler #16 SCCA CTS-V (overall het beste)
Volvo #24 At-Speed S60 R
Dodge #23 viper Competition Coupe
Porsche #23 IMSA 911 GT3-RS
Ford #10 Tiger Racing Mustang
Chevrolet #73 3R Racing Corvette Z06 (persoonlijke favoriet)

Dat zijn de GT auto's die de moeite waard zijn.
Zit qua snelheid niet bijzonder veel verschil in dus ik heb ze allemaal gebruikt om de single player wat minder eentonig te maken. Scoren allemaal goed op de leaderboards.
De Caddie is de beste van de USA regio en de volvo is dat van europe.
Van azië heb ik geen flauw idee. Die heb je ook niet nodig geloof ik.

Verder moet je voor jezelf maar kijken welke je het lekkerst vind rijden.
Erg bedankt, zat steeds te kloten met een Audi en Porsche, maar op zesde positie beginnen alleen al is vrij klote. Zal m'n 1,6 miljoen credits eens goed gaan besteden .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 26 september 2005 @ 23:05:15 #253
63302 rockstah
New World Disorder
pi_30957544
Als je persé op #1 wil starten moet je de volvo halen
pi_30957627
quote:
Op maandag 26 september 2005 23:05 schreef rockstah het volgende:
Als je persé op #1 wil starten moet je de volvo halen
Nou, dat hoeft niet per se, geef me 3 rondjes en ik sta sowieso wel eerste, maar in de eerste 3 is toch wel fijn met wegkomen enzo .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_32211706
Mzraki, wat was je tijd op TT #21?
pi_32829116
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:09 schreef CittaR het volgende:
Ik heb het even aangekeken, speel het spel nu sinds twee weken vrij regelmatig. Ala je wordt ingehaald door een andere auto dan tikt ie altijd je achterkant aan. Je staat dan meteen andersom op de weg. Doe jij dit bij een van je A.I. tegenstanders, dan gebeurt er niks. Voor mij is dit zo irritant dat ik het spel niet meer wil spelen, al het realisme verdwijnt hierdoor als sneeuw voor de zon.
pi_32832647
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 19:24 schreef peristilius het volgende:
Mzraki, wat was je tijd op TT #21?
iets in de 7 minuut 3X geloof ik.

Met de #8 LMP-02 Chevrolet heb ik de Nürburgring trouwens nog een stuk sneller gedaan, daar zat ik zelfs in de 7 minuut 2X ofzo.

Tijd geleden, wil het wel voor je opzoeken anders, wat heb jij nu staan dan?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 5 december 2005 @ 17:34:10 #258
63302 rockstah
New World Disorder
pi_32839929
quote:
Op maandag 5 december 2005 10:30 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ik heb het even aangekeken, speel het spel nu sinds twee weken vrij regelmatig. Ala je wordt ingehaald door een andere auto dan tikt ie altijd je achterkant aan. Je staat dan meteen andersom op de weg. Doe jij dit bij een van je A.I. tegenstanders, dan gebeurt er niks. Voor mij is dit zo irritant dat ik het spel niet meer wil spelen, al het realisme verdwijnt hierdoor als sneeuw voor de zon.
Ik heb dat echt één keer gehad ofzo, snap dat gezeur daarover niet. Misschien moet je wat meer in een "protective line" rijden als iemand je op de hielen zit, dus aan de binnenkant blijven en vroeg apexen. Dan kunnen ze niet binnendoor inhalen. Want volgens mij gebeurt dat alleen als je ze probeert af te snijden.
  maandag 5 december 2005 @ 18:03:30 #259
87680 Mirel
pi_32840732
Hmm ik vind het stom bij de decal tool als ik een figuur van een kant van de auto naar de andere kant kopieert, dat hij niet precies hetzelfde is, maar iets verschoven. Héél frustrerend als je heel lang bezig was met één kant om te zien dat ie bij de andere heel raar uitkomt.
pi_32867174
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:01 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

iets in de 7 minuut 3X geloof ik.

Met de #8 LMP-02 Chevrolet heb ik de Nürburgring trouwens nog een stuk sneller gedaan, daar zat ik zelfs in de 7 minuut 2X ofzo.

Tijd geleden, wil het wel voor je opzoeken anders, wat heb jij nu staan dan?
Ik heb nu 7:38:805
Wel wat stomme fouten gemaakt, maar nu geen zin om het te verbeteren.
Ben je net 4 minuten perfect bezig, maak je weer een klein kutfoutje.
pi_32867976
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:36 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ik heb nu 7:38:805
Wel wat stomme fouten gemaakt, maar nu geen zin om het te verbeteren.
Ben je net 4 minuten perfect bezig, maak je weer een klein kutfoutje.
Dat is netjes, zal eens kijken of ik vanavond misschien een paar rondjes kan maken, of ik het nog kan .

Probeer het ook eens met de LMP-02 zou ik zeggen, dat is eigenlijk wel mijn favoriete bak nu, hoewel je wel moet opletten met die turbo lag .

Bij mij blijft trouwens nog altijd die haarspeltbocht het probleem, kan maar niet snel rijden en op die schuine kant blijven, of langzamer doen, of eruit knallen... Moet toch iets op te vinden zijn zou je zeggen.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_32868048
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 18:06 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Dat is netjes, zal eens kijken of ik vanavond misschien een paar rondjes kan maken, of ik het nog kan .

Probeer het ook eens met de LMP-02 zou ik zeggen, dat is eigenlijk wel mijn favoriete bak nu, hoewel je wel moet opletten met die turbo lag .

Bij mij blijft trouwens nog altijd die haarspeltbocht het probleem, kan maar niet snel rijden en op die schuine kant blijven, of langzamer doen, of eruit knallen... Moet toch iets op te vinden zijn zou je zeggen.
Dat is inderdaad echt een kutbocht, geen idee hoe ik die moet nemen. Misschien maar eens een replay downloaden van live ofzo.
  dinsdag 6 december 2005 @ 19:42:47 #263
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32870443
pi_32871101
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 19:42 schreef twi het volgende:
Jij doet het in 5 minuut flat? .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 6 december 2005 @ 20:45:14 #265
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32872174
Net iets langzamer dan dat
pi_32892471
De snelste tijd stond op 6:58 ofzo dacht ik

Zo even een switch halen zodat ik weer normaal op live kan, wil nog wel een leuke tijd neerzetten
pi_32992733
Tune een Audi RS6 voor de lol volledig, wat een geluid
Ik post om het posten.
pi_32993016
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:01 schreef Furious het volgende:
Tune een Audi RS6 voor de lol volledig, wat een geluid
Mwa, wel aardig, mooie roffel bij 5000 rpm.

Maar ik vind een Porsche 911 GT2 met fluitende turbo en mooie roffel achterin toch net ff wat lekkerder .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_32993039
De RS6 is nog wel lastig de bochten om te krijgen dus je moet even flink sleutelen aan de setup.
Ik post om het posten.
pi_32993243
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:15 schreef Furious het volgende:
De RS6 is nog wel lastig de bochten om te krijgen dus je moet even flink sleutelen aan de setup.
Haha, ja qua handling valt hij me erg tegen, zeker remmen en inderdaad korte bochten achter elkaar, ding is gewoon veel te zwaar .

Heb hem ook alleen maar ff gekocht om te kijken hoe hij klonk, mooie aanvulling op m'n garage, maar ga enkel met de pareltjes racen hoor .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_32996155
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:15 schreef Furious het volgende:
het is ook niet de bedoeling dat je met de RS6 gaat racen.... dat ding is alleen voor de heb in het spel gezet...

net als die 2,5ton wegende ferrari.... nog niet eens half competatief
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:24:24 #272
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_39193410
Ik heb nu ook een X-Box, met Forza en PGR2. Is cool spel!
  zondag 25 juni 2006 @ 01:30:09 #273
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39196986
tvp
  zondag 25 juni 2006 @ 01:42:23 #274
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39197231
Jouw domheid blijft me verbazen. Een TVP in een topic waarin al ruim 6 maanden niet gepost is, op de post van MosPos na..
  zondag 25 juni 2006 @ 14:01:31 #275
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_39206245
Je had hier al gepost slimpo... Overigens erg slim om op de laatste pagina van een topic nog een tvp te plaatsen...
Topic kicken alá, het is het enige open topic over dit spel, alleen op deze manier wordt het topic nogal verziekt heh.
  zondag 25 juni 2006 @ 14:28:17 #277
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39206359
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:24 schreef DinoPK het volgende:
Je had hier al gepost slimpo... Overigens erg slim om op de laatste pagina van een topic nog een tvp te plaatsen...
Topic kicken alá, het is het enige open topic over dit spel, alleen op deze manier wordt het topic nogal verziekt heh.
Ik wilde het niet zeggen

Dino

TVP
pi_39206602
Hey Bart, je msn is stuk volgens mij
Jaja, mis de sessies wel hoor, maar goed, mijn fout want ik blijf hangen met mijn oude systeempjes
  zondag 25 juni 2006 @ 14:49:20 #279
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39207006
Haha, MSN, kutprogramma.

En ach, je mist niet zoveel, de keren dat ik met FOK!kers op Live heb gespeeld zijn op 1 hand te tellen, en tot die tijd is het vooral PES5 en MotoGP06 wat de klok slaat

Maargoed, dat was met de Xbox in feite ook al Maar tegen de tijd dat Forza 2 uit is heb je toch wel weer een X360 met Live? Om het toch maar semi-ontopic te houden
pi_39207462
MSN is kut, maar ik zie je ook niet online op het protocol, wijsneus

Nee denk het niet eigenlijk. Heb het geld wel hoor, maar ik speel eigenlijk verdomd weinig tegenwoordig. Nu toevallig even flink bezig met Zelda TWW (geniaal spel), voor de rest kom ik er niet meer aan toe. Ben ook meer tijd en geld gaan steken in fotografie, op een gegeven moment moet je toch keuze's maken heh.
Ik heb al erg vaak kriebels gehad om een 360 te halen, of een psp/ds voor erbij, maar ... elke keer loop ik toch met lege handen de winkel uit. Ik heb nog zoveel te spelen op de gewone xbox (speel forza nog wel eens via kai), de cube (zo veel leuke spellen voor een prikkie gekocht ), etc., waarom dan perse een nieuwe console kopen als ik mijzelf nu toch wel vermaak . De massale speelsessies zoals we hadden met pgr2, rainbow 6 etc zijn er toch niet, ik voorkom liever dat ik weer in mijn oude gekankerpatroon verval

Zal straks heus wel wat nieuws komen, maar voor nu is dat eerder een Wii dan een 360/PS3.
  zondag 25 juni 2006 @ 17:24:02 #281
63302 rockstah
New World Disorder
pi_39212069
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:49 schreef twi het volgende:
Haha, MSN, kutprogramma.

En ach, je mist niet zoveel, de keren dat ik met FOK!kers op Live heb gespeeld zijn op 1 hand te tellen, en tot die tijd is het vooral PES5 en MotoGP06 wat de klok slaat

Maargoed, dat was met de Xbox in feite ook al Maar tegen de tijd dat Forza 2 uit is heb je toch wel weer een X360 met Live? Om het toch maar semi-ontopic te houden
Ik vraag het me af he. Is de live situatie nog iets verbeterd sinds de 360 of is het nu nog erger?
  zondag 25 juni 2006 @ 17:33:18 #282
87680 Mirel
pi_39212359
Live had toch de reputatie dat het juist góed in elkaar zat?
  zondag 25 juni 2006 @ 17:42:36 #283
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39212669
Live zit perfect in elkaar, maar in de tijd van Rainbow Six 3 en PGR2 werd er door een vast clubje van zo'n 10 a 14 man regelmatig gegamed, elke week wel een paar avonden. Maar die "situatie" is dus verleden tijd

DinoPK, gebruik geen MSN of een ander soortgelijk programma
pi_39214710
pgr2 was idd erg gaaf om te doen. daar heb ik ook echt uren aangezeten, forza heb ik nog van twi gekocht. maar het was toch minder dan wat ik er van verwachtte, teveel gepriegel, geef mij maar een auto en dan gewoon racen (hoe het bij pgr dus gaat).
  zondag 25 juni 2006 @ 19:56:02 #285
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_39217816
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:35 schreef DinoPK het volgende:
Hey Bart, je msn is stuk volgens mij
Jaja, mis de sessies wel hoor, maar goed, mijn fout want ik blijf hangen met mijn oude systeempjes
heb je mij toegevoegd dan ofzo
pi_39217996
quote:
Op zondag 25 juni 2006 19:56 schreef MosPos het volgende:

[..]

heb je mij toegevoegd dan ofzo
hé nog een bart
pi_39218130
7 minuut 18 op de Nürburgring was het geloof ik, wie biedt er minder? .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_39220596
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:04 schreef -Mzraki- het volgende:
Hmm, ik probeer het binnenkort wel weer eens.
  maandag 26 juni 2006 @ 16:33:31 #289
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_39254382
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:04 schreef -Mzraki- het volgende:
Welke auto?
pi_39255546
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:33 schreef MosPos het volgende:

[..]

Welke auto?
LMP-02. Kan nog wel sneller, want het was tijdens een gewone race, .

Maar ongeveer een half jaar eerder, toen ik Forza nog veel speelde, haalde ik met diezelfde auto een tijd van ongeveer 20 seconde langzamer, geen idee waar die tijd allemaal opeens vandaan komt, voldoende ruimte voor verbetering nog lijkt me .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')