Wedden dat we het nog wel keertje gaan spelenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:43 schreef twi het volgende:
Sterker nog, hij is tien minuten geleden opgehaald door iemand bij me, dus Forza is verleden tijd.
ik dacht al, ik herkende die twi in je e-mail adres al ergens vanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:43 schreef twi het volgende:
Sterker nog, hij is tien minuten geleden opgehaald door iemand bij me, dus Forza is verleden tijd.
Haha, ik had al een gevoel dat als ik 't hier neer zou zetten, je dan net zou zien dat de koper het zou lezenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:55 schreef CittaR het volgende:
[..]
ik dacht al, ik herkende die twi in je e-mail adres al ergens van
maar het spel bevalt me zeer goed moet ik zeggen
grappig dat ik het spel hier van iemand van het forum koop zonder t te weten
Bij de ene soort races ben je in het voordeel omdat je meer cash hebt en je auto dus simpelweg beter kunt maken, bij het andere soort races heb je het voordeel als je zelf beter bent, je maakt het jezelf dus makkelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:09 schreef CittaR het volgende:
ik zit nu op 40% ofzo, en het word al wat saaier inderdaad. de 1e paar races zijn te makkelijk, dan krijg je van die races dat je niet meer dan 500pk mag hebben, die zijn ook makkelijk. maar in die standaard races, doe je veel moeite om 1e te blijven rijden, en word in de laatste bocht je achterkantje weggetikt.
Dat is echt serieus een skill-loos circuit, en dan ook nog eens de short, damn.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:14 schreef peristilius het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60775
Iemand misschien zin om een Fiat Stilo te winnen?
Werkt nietquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:31 schreef DinoPK het volgende:
Voor de mensen die graag hun rank makkelijk omhoog krikken, of te beroerd zijn om de singleplayer te spelen:
Create a new profile with the following names:
nOsLiW
Starts the game at level 50 with all cars and tracks unlocked
tEAm4za
Starts the game with 900,000,000 credits
En dan mag je zelf creatief gaan doen om deze auto's in een profile te krijgen waarmee je wel online kan...
Die heeft gewoon teveel bochten om te onthouden, kijk, Nürburgring ken je wel na 10 rondjes ofzo, Testtrack is gewoon frustrerend.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:16 schreef twi het volgende:
Ik zou voor de Testtrack kiezen dan hoor. Dat is pas echt een circuit waar je je kan onderscheiden.
Ik vermijd die testtrack gewoon, geen tiefus aan.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:42 schreef rockstah het volgende:
Vind die testrack helemaal niet zo lastig omdat je echt supertraag moet rijden. Nürburgring is veel enger met die hoge snelheiden.
de Mclaren F1 GTR is er ook prima voor hoor, die heeft namelijk zieke downforce en stuurt daarom echt heel lekker.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:09 schreef peristilius het volgende:
Nürburgring is heerlijk met een niet te snelle auto die goed reageert, 911 GT3 bijv.
Die test track heb ik nog niet zo heel vaak op gereden, maar vind m wel grappig.
Ja okee, maar met die auto's heb ik niet eens meer het idee dat ik Forza speel, ze rijden als speelgoedwagentjes.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
de Mclaren F1 GTR is er ook prima voor hoor, die heeft namelijk zieke downforce en stuurt daarom echt heel lekker.
Tja, wat doe jij dan liever, met 400 km/h in een XJ220 de bocht doorgaan door hem maar dwars te gooien en zo een laag rubber uitsmeren over de weg?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja okee, maar met die auto's heb ik niet eens meer het idee dat ik Forza speel, ze rijden als speelgoedwagentjes.
Waarom geven ze met die prijsvraag trouwens net een auto weg die niet in Forza zit (en die ik wel wilde)?
Het rijdt ook wel lekker, maar ik vind het toch vetter als ik een beetje het idee heb dat ik een auto bestuur.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tja, wat doe jij dan liever, met 400 km/h in een XJ220 de bocht doorgaan door hem maar dwars te gooien en zo een laag rubber uitsmeren over de weg?
Ik vind het racen in zo'n F1 GTR een stuk strakker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |