quote:Mods
HKS GT-SS Turbos
HKS FCon S
HKS EVC 5 Boost Controller
Tomei Camshaft Kit
HKS Hard Pipe Kit
HKS Intercooler
HKS Head Gasket Kit
Nismo Bearings
HKS Fuel Pump
Tomei Injectors
Greddy Iridium Spark Plugs
Nismo Fuel Regulator
Nismo Oil Pump
Blitz Oil Filter
Trust/Grex Oilpan Kit
Mocal Oil Cooler
Nismo Single Plate Clutch
HKS Air Filters
HKS Exhaust
Decat Pipe
quote:Nismo GT3 Wheels 18 x 10 with Toyo Proxy T1-S 265/35ZR18 Tyres
AP Racing 6 Pot Front Brake Kit
DS2000 Rear Brake Pads
Trust Springs
vorige deeltjesquote:Veilside Rear Bumper
GTR number plate
Nismo Carbon Spoiler End Plates
Nismo Carbon Door Pillars
White/Bluetone dial kit
Momo Gear Knob
Momo Handbrake Handle
GTR mats
Dynamat throughout the car
Clifford Concept Thatcham Category 1 alarm/immobiliser with remote start, turbo timer & window closure
Omdat het om de auto gaat natuurlijkquote:Op maandag 30 mei 2005 13:08 schreef Fugie het volgende:
waarom heb je nou de kleine foto van die sletten genomen
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:08 schreef Fugie het volgende:
waarom heb je nou de kleine foto van die sletten genomen
[afbeelding]
HET IS GODVERDOMME DE 3DE KEER ACHTER ELKAAR #$^@$^T EN IK HEB ELKE KEER EEN VEEL VETTERE BAK #$ÊR^Y^%$#$!!#%$^!#^quote:Op maandag 30 mei 2005 13:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
Fugie, jongen toch, het gebeurt je echt TE vaak dat een ander je al voor is bij het maken van een SC....
Nee om de vrouwenquote:Op maandag 30 mei 2005 13:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat het om de auto gaat natuurlijk.
Vorige keer was TF me voor, ik zou nu hoe dan ook als eerste zijnquote:Op maandag 30 mei 2005 13:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
Fugie, jongen toch, het gebeurt je echt TE vaak dat een ander je al voor is bij het maken van een SC....
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
HET IS GODVERDOMME DE 3DE KEER ACHTER ELKAAR #$^@$^T EN IK HEB ELKE KEER EEN VEEL VETTERE BAK #$ÊR^Y^%$#$!!#%$^!#^
Truequote:Op maandag 30 mei 2005 13:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
HET IS GODVERDOMME DE 3DE KEER ACHTER ELKAAR #$^@$^T EN IK HEB ELKE KEER EEN VEEL VETTERE BAK #$ÊR^Y^%$#$!!#%$^!#^
deed ik toch, ik deed helemaal me best om niet de eerste ed beste google hit (deze dus) te nemen maar even door te kijken of er niet iets leukers wasquote:Op maandag 30 mei 2005 13:13 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
zodra je er 1 hebt gevonden gewoon gelijk een leeg topic neerzetten
check de TS, het is niet mijn topicquote:Op maandag 30 mei 2005 13:14 schreef Fugie het volgende:
ik had deze ook als sc staan hoor, al ver voor de jouwe, maar toen zag ik de maranello en ging ff verder googlen
was ook niet tegen jou gericht aapje, maar tegen spyronogwattes. Jou zou ik het nog kunnen vergevenquote:
Nou voordat ik het poste keek ik nog een keer of er al iemand een pta slowchat topic al had geopend, maar zag serieus nog niets staan. Maar goed ik geef je me zegen, dit was eenmalig hoorquote:Op maandag 30 mei 2005 13:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
deed ik toch, ik deed helemaal me best om niet de eerste ed beste google hit (deze dus) te nemen maar even door te kijken of er niet iets leukers wasIk heb al 300x gezegd dat ik het niet meer doe, maar nu ben ik er echt klaar mee.
nee dan lijk ik teveel op die tf, dat vind ik te eng.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:19 schreef Tjabbo het volgende:
jammer fuug! Volgende keer gewoon alles al klaar hebben voordat de vorige sc dicht zit
Daar kan ik ook wel inkomen ja.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee dan lijk ik teveel op die tf, dat vind ik te eng.
Onzin, jij geilt net zoals ons ook op lekkere wijven.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat het om de auto gaat natuurlijk.
Maar geen blondinesquote:Op maandag 30 mei 2005 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onzin, jij geilt net zoals ons ook op lekkere wijven.
Goed hequote:Op maandag 30 mei 2005 13:28 schreef Hugster het volgende:
TERING die MC12 in de handen van de stig![]()
wat ligt dat dingen die brul bij de followthrough
![]()
![]()
Oke, dat klopt, stond vanochtend in de file naast een hele mooie redheadquote:
redheadquote:Op maandag 30 mei 2005 13:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, dat klopt, stond vanochtend in de file naast een hele mooie redhead
+ beetje sproeten + groene ogen = droom vrouwquote:
http://people.freenet.de/siebendx/schild.swf?namee=Alexxxxxquote:Op maandag 30 mei 2005 13:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb slechte ervaringen met roodharige vrouwenMisschien dat ik het daarom niets vind.
Tenzij het een volle bos donkerrode krullen waren
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+ beetje sproeten + groene ogen = droom vrouw![]()
![]()
Die zijn er nietquote:Op maandag 30 mei 2005 13:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]![]()
En dan alleen nog een prinses in de huishouding en een sletje in bed.
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
http://people.freenet.de/siebendx/schild.swf?namee=Alexxxxx
quote:
Ik zou in de stress schieten als ik jou wasquote:Op maandag 30 mei 2005 13:55 schreef PeuRac het volgende:
Kut, belt de bandenboer net, komen mn banden een dag later![]()
Iets zei me dat ik die link pas meost openen als mn moeder niet meer achter me stondquote:Op maandag 30 mei 2005 13:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
http://people.freenet.de/siebendx/schild.swf?namee=Alexxxxx
hij zou ze vandaag binnen krijgen en dan konden ze morgen onder mn auto, maar nu komen ze morgen pas en woensdag dus onder mn autoquote:Op maandag 30 mei 2005 13:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zou in de stress schieten als ik jou was
Je moeder is niets gewend en valt dan dood neer?quote:Op maandag 30 mei 2005 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Iets zei me dat ik die link pas meost openen als mn moeder niet meer achter me stondSoms ben ik blij met die stemmetjes in mn hoofd
Ja en? Vergaat de wereld in de tussentijd?quote:Op maandag 30 mei 2005 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij zou ze vandaag binnen krijgen en dan konden ze morgen onder mn auto, maar nu komen ze morgen pas en woensdag dus onder mn autoals ik pech heb zelfs donderdag, maar dan kan ik niet
![]()
quote:
quote:haar1 (het ~, haren)
1 al de haren die de huid of een deel daarvan bedekken
2 al de hoofdharen van een mens => haardos, kuif, pruik
3 [biol.] de op haren lijkende aanhangsels op de opperhuid van planten => plantenhaar [Belg., inf.] [Belg.]
Nee, maar ik had ze afgelopen weekend er al op willen hebben, maar nu wordt dus nog later, ik zit al anderhalve week tegen lege lm velgen aan te kijken en al een maand naar Lancia wieldoppenquote:Op maandag 30 mei 2005 13:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja en? Vergaat de wereld in de tussentijd?
Lanciaquote:Op maandag 30 mei 2005 14:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar ik had ze afgelopen weekend er al op willen hebben, maar nu wordt dus nog later, ik zit al anderhalve week tegen lege lm velgen aan te kijken en al een maand naar Lancia wieldoppen![]()
Whateverquote:Op maandag 30 mei 2005 14:05 schreef hermandeperman het volgende:
dan
* PeuRac is groot!quote:
wisten we al jongehquote:Op maandag 30 mei 2005 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac is een pik van een meter tachtig!
PeuRac is groot!quote:Op maandag 30 mei 2005 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac] is groot![/me]
[me=PeuRac] is machtig![/me]
[me=PeuRac heeft een pik van een meter tachtig!
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac] is groot![/me]
[me=PeuRac] is machtig![/me]
[me=PeuRac is een lul van een meter tachtig!
Inderdaadquote:Op maandag 30 mei 2005 14:11 schreef Alexxxxx het volgende:
zelfs al langharig tuig in benschop gesignaleerd, ja dan gaat het slecht met de wereld
nou inderdaadquote:Op maandag 30 mei 2005 14:18 schreef hermandeperman het volgende:
gek eh met zo'n kansloze post
dat je daarover nadenkt zegt al genoegquote:Op maandag 30 mei 2005 14:22 schreef PeuRac het volgende:
Heerlijk zulke reaktiesen nu klopt de 2e zin van mn post wel, ik ben wel machtig (kan julle allemaal over mij laten praten)
ja en met 1 druk op de knop zijn al je posts weg.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:22 schreef PeuRac het volgende:
Heerlijk zulke reaktiesen nu klopt de 2e zin van mn post wel, ik ben wel machtig (kan julle allemaal over mij laten praten)
Met dorpsgekken precies hetzelfdequote:Op maandag 30 mei 2005 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Als een geestelijk gehandicapte tijdens de preek van de dominee in de kerk gaat lopen kotsen heeft hij ook de aandacht, en word er ook over hem gepraat. Maar of die nu meteen machtig is?
14.gifquote:Op maandag 30 mei 2005 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
PeuRac is een geestelijk gehandicapte dorpsgek
mn rechterhandquote:Op maandag 30 mei 2005 14:29 schreef Tjabbo het volgende:
trouwens peu, wat neuk jij tegenwoordig?
post es een foto.
Denk je dat hij met deze houding wat te neuken kan krijgen?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:29 schreef Tjabbo het volgende:
trouwens peu, wat neuk jij tegenwoordig?
post es een foto.
wel handig zo'n lul. als je 'm helemaal van de haspel afrolt kan je jezelf pijpenquote:Op maandag 30 mei 2005 14:35 schreef Fugie het volgende:
elk vrouwtje komt peu stanley style: eh meisje, zal ik jou eens aan mijn paal van een meter 80 rijgen.
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wel handig zo'n lul. als je 'm helemaal van de haspel afrolt kan je jezelf pijpen
Als sjaal gebruiken in de winterquote:Op maandag 30 mei 2005 14:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wel handig zo'n lul. als je 'm helemaal van de haspel afrolt kan je jezelf pijpen
weet ik, ik ga regelmatig vreemdquote:Op maandag 30 mei 2005 14:31 schreef Tjabbo het volgende:
trouwens afwisselen met links is een aangename verandering
Je blijft een ranzig mennekequote:Op maandag 30 mei 2005 14:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik al die tijd gedaan heb?quote:
true true...quote:Op maandag 30 mei 2005 14:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik al die tijd gedaan heb?
Als ik nu nog meer slaap, dan doe ik het vannacht niet meer, dat zuigt nog meer
Marylin Manson heeft zijn onderste ribben laten verwijderen, omdat zoals hij zegt: "NIemand zo lekker kan pijpen als jijzelf"quote:
jaloers ?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Marylin Manson heeft zijn onderste ribben laten verwijderen, omdat zoals hij zegt: "NIemand zo lekker kan pijpen als jijzelf"![]()
Dat is een urban myth van heb ik jou daarquote:Op maandag 30 mei 2005 14:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Marylin Manson heeft zijn onderste ribben laten verwijderen, omdat zoals hij zegt: "NIemand zo lekker kan pijpen als jijzelf"![]()
Geen idee, ik ben niet lenig genoeg om mezelf te pijpenquote:
Boeiendquote:Op maandag 30 mei 2005 14:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is een urban myth van heb ik jou daar
Helaas wel, maar ik geef mezelf nog minimaal een dag om uit te zieken. Ik heb d'r helemaal geen zin in om ziek te zijn. Ik zou eigenlijk naar Life of Agony gaan morgen, maar ik betwijfel of dat nog doorgaat.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
true true...
morgen weer college?
En elke avond weer proberen blijven of je nu wel lenig genoeg bentquote:Op maandag 30 mei 2005 14:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet lenig genoeg om mezelf te pijpen![]()
ben je geil ?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:44 schreef ijsmeis het volgende:
Zeg ehhh. Kunnen we het over iets leuks hebben.
Zoals?? Wat jij van pijpen vindt?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:44 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben niet leuk op dit moment, als ik ziek ben verander ik in een sarcastische berg zelfmedelijdenquote:Op maandag 30 mei 2005 14:44 schreef ijsmeis het volgende:
Dat is zeker geen uitnodiging hequote:Op maandag 30 mei 2005 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee Peu, daar komen mijn vriendjes vanzelf wel achter.
rare is engels voor rauwquote:Op maandag 30 mei 2005 14:53 schreef Youp het volgende:
hehe ik niet.. ik ben rare... op 37 graden gebakken
ziek zijn suckt idd hard jaquote:Op maandag 30 mei 2005 14:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Helaas wel, maar ik geef mezelf nog minimaal een dag om uit te zieken. Ik heb d'r helemaal geen zin in om ziek te zijn. Ik zou eigenlijk naar Life of Agony gaan morgen, maar ik betwijfel of dat nog doorgaat.
niet.. je hebt raw, rare, medium en welldonequote:
Nooit geschoten.....quote:
Rare is ook .. anders of raarquote:Op maandag 30 mei 2005 14:56 schreef Youp het volgende:
[..]
niet.. je hebt raw, rare, medium en welldone
raw = rauw.. rare is heeeeeeeeeel licht gebakken...
Ik heb zin in Pizza. Maar dat krijg ik vanavond vast nietquote:Op maandag 30 mei 2005 14:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nooit geschoten.....
Shit, ik moet bedeken wat ik vanavond wil eten, moet nog boodschappen doen![]()
Kom je bij mij etenquote:Op maandag 30 mei 2005 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb zin in Pizza. Maar dat krijg ik vanavond vast niet.
ie goedwies ist kaputquote:
Ik wil geen voedselvergiftiging oplopen, hihihi.quote:
rare in het engels is zeldzaamquote:Op maandag 30 mei 2005 15:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar rare in het engels is ongewoon.
Ik bedoelde niet rare als in een raar iemand.
Je moest eens weten wat ie gisteren vroeg.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wordt 't echt kansloos Peu
Ooit.....quote:Op maandag 30 mei 2005 15:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wordt 't echt kansloos Peu
Maar je hebt nog steeds geen nee gezegdquote:Op maandag 30 mei 2005 15:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ie gisteren vroeg.
Hè peu![]()
!
Wel! Alleen dan op een andere manierquote:Op maandag 30 mei 2005 15:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar je hebt nog steeds geen nee gezegd![]()
Bij mij loop je echt geen voedsel vergiftiging op hoorquote:Op maandag 30 mei 2005 15:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil geen voedselvergiftiging oplopen, hihihi..
Nee. Ik eet vanavond lekker thuis. En Tim eet bij ons. Dus we eten weinig groenten, want dat lust ie niet.
Dus het wordt óf pasta óf frieties met schnitzels ofzo.
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wel! Alleen dan op een andere manier.
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:06 schreef Youp het volgende:
laat me raden.... "we kunnen beter gewoon vrienden blijven?"
of was dat de vraag niet
ie = jijquote:
dat wil ik idd nietquote:Op maandag 30 mei 2005 15:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ie gisteren vroeg.
Hè peu![]()
!
"jij verstand is kapot"quote:Op maandag 30 mei 2005 15:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ie = jij
goedwies = verstand
nu is die makkelijk toch?
Zo bijzonder was t niet hoor.quote:
jij / jequote:Op maandag 30 mei 2005 15:10 schreef Youp het volgende:
[..]
"jij verstand is kapot"
en dan zeggen ze wat van limburgers![]()
Jij verstand is kapot?quote:Op maandag 30 mei 2005 15:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ie = jij
goedwies = verstand
nu is die makkelijk toch?
nee ik zit te praten schelden tegen mijn computerquote:Op maandag 30 mei 2005 15:10 schreef Youp het volgende:
poker koning fugie.. heb je ook een pokerface opstaan nu?
Ik ben gewoon kei braafquote:Op maandag 30 mei 2005 15:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]Het ging om wat JIJ wou, niet je moeder
![]()
je / jouw zul je bedoelen...quote:
hoeveel heb je verlorenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee ik zit te praten schelden tegen mijn computer
ie = je / jij / jouwquote:Op maandag 30 mei 2005 15:12 schreef Youp het volgende:
[..]
je / jouw zul je bedoelen...
staat een stukje van jij afof hebben jullie dat allemaal in 1 woord?
Niet eensquote:Op maandag 30 mei 2005 15:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je wilde zeker een neukrelatie?
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
volgens mij verzin je dit terplekke jij schlemiel.
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
volgens mij verzin je dit terplekke jij schlemiel.
Ben je een beetje lekker dan?quote:
Nee hoorquote:
haar naam heeft een andere redenquote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:29 schreef Fugie het volgende:
niveau is hier echt bedroevend, ik vroeg het me gewoon af omdat ze ijsmeis heet en al de triestet oversexte triangelyostis associeren dat gelijk met mijn piemel
Ik kan niet zoveel ijs eten.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:29 schreef Fugie het volgende:
niveau is hier echt bedroevend, ik vroeg het me gewoon af omdat ze ijsmeis heet en al de triestet oversexte triangelyostis associeren dat gelijk met mijn piemel
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:30 schreef Youp het volgende:
LOL ik heb (oa) exact zo'n bureaustoelwel met armleuningen....
Als ik wil weten waarom ijsmeis ijsmeis heet, vraag ik:quote:Op maandag 30 mei 2005 15:29 schreef Fugie het volgende:
lekker rustigquote:Op maandag 30 mei 2005 15:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel ijs eten.
Mijn stembanden bevriezen al na 2 á 3 hapjes.
Ja, dit is de goede:quote:Op maandag 30 mei 2005 15:30 schreef Youp het volgende:
LOL ik heb (oa) exact zo'n bureaustoelwel met armleuningen....
ahquote:Op maandag 30 mei 2005 15:32 schreef Youp het volgende:
[..]
ijsmeis had een shot van de cam @ haar stage gepost
lekker kontjequote:
dus omdat ik het anders vraag (en zonderquote:Op maandag 30 mei 2005 15:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik wil weten waarom ijsmeis ijsmeis heet, vraag ik:
"Hé ijsmeis, waarom noem jij jezelf ijsmeis?"
Maar jij komt aan met zinnen als
"Zeg ijsmeis, hou jij van ijsjes?"
Wat verwacht je dan?
Uhm dat ze antwoord of ze van ijsjes houdt??quote:Op maandag 30 mei 2005 15:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik wil weten waarom ijsmeis ijsmeis heet, vraag ik:
"Hé ijsmeis, waarom noem jij jezelf ijsmeis?"
Maar jij komt aan met zinnen als
"Zeg ijsmeis, hou jij van ijsjes?"
Wat verwacht je dan?
Hmm wel typerend, iedereen doet alsof ze druk bezig zijn, behalve ijsmeis die is weer met wat anders bezigquote:
in car entertainmentquote:Op maandag 30 mei 2005 15:35 schreef Hugster het volgende:
en ijsmeis d'r nick stamt nog uit het CRX tijdperk, rice of ice getuned weet je![]()
foutquote:Op maandag 30 mei 2005 15:35 schreef Hugster het volgende:
en ijsmeis d'r nick stamt nog uit het CRX tijdperk, rice of ice getuned weet je![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:36 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hmm wel typerend, iedereen doet alsof ze druk bezig zijn, behalve ijsmeis die is weer met wat anders bezig![]()
Wél van Ice. Maar dan wel van Top Gunquote:Op maandag 30 mei 2005 15:35 schreef Hugster het volgende:
de meeste CRX'en (muv volledig orginele) zijn foutquote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een standaard CRX lijkt net op een boot imo.
Niet geheel standaard, maar toch:
[afbeelding]
Neuh, een standaard CRX, met stalen wielen ed is best okquote:
vind jij jaquote:Op maandag 30 mei 2005 15:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neuh, een standaard CRX, met stalen wielen ed is best ok
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ga jij je eens heel snel schamen
EenC:RX
vergelijken met een boot
Is dat een Parijs dakar CRX ofso?quote:Op maandag 30 mei 2005 15:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een standaard CRX lijkt net op een boot imo.
Niet geheel standaard, maar toch:
[afbeelding]
ben malle pietje niequote:Op maandag 30 mei 2005 15:44 schreef Fugie het volgende:
jij heb er veel verstand van zeg, hebbie ook een crx hugo ?
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:51 schreef Fugie het volgende:
ik zag vrijdag nog een duitse del sol rijden met opa en oma hitler erin
Een CRX is een Del Solquote:Op maandag 30 mei 2005 15:49 schreef Youp het volgende:
das een (crx) delsolletje.. daar hadden we t niet over geloof ik
Ik zou hem zo de vijver in rijdenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ga jij je eens heel snel schamen
EenC:RX
vergelijken met een boot
Sorry dat we niet alle typenamen van sjonniemobielen uit ons hoofd kennenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een CRX is een Del Sol.
Een Civic CRX Type 1 of 2 is wat jullie bedoelen.
fout *buzzer*quote:Op maandag 30 mei 2005 15:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een CRX is een Del Sol.
Een Civic CRX Type 1 of 2 is wat jullie bedoelen.
Er rijden ook oooooooooooma's in!quote:Op maandag 30 mei 2005 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sorry dat we niet alle typenamen van sjonniemobielen uit ons hoofd kennen
muhahaha gmtaquote:Op maandag 30 mei 2005 15:53 schreef hermandeperman het volgende:
of zegt dat meer over je driving skills ijsmeis?
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:53 schreef hermandeperman het volgende:
27 vind je een oma ?quote:Op maandag 30 mei 2005 15:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er rijden ook oooooooooooma's in!
Er staat er zelfs een in de straat, bijna standaard, van een blond meisje van ongeveer 27 ofzo.
Del Sol -> CRXquote:Op maandag 30 mei 2005 15:53 schreef Youp het volgende:
[..]
fout *buzzer*
een del sol is een CRX... een CRX is geen del sol
jaap probeert weer eens slim te doenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Del Sol -> CRX
CRX -> Del Sol
Wat is het verschil.
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
27 vind je een oma ?
Wacht maar tot je zelf een keer volwassen wordt
zeker 1quote:Op maandag 30 mei 2005 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Del Sol -> CRX
CRX -> Del Sol
Wat is het verschil.
ja en? mn opa en oma verschilden 20jaar in leeftijdquote:
Ik zal de volgende keer langs de vijver rijden en per ongeluk erin rijdenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:53 schreef hermandeperman het volgende:
En zie wat er van hun kleinkinderen is gekomenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja en? mn opa en oma verschilden 20jaar in leeftijd![]()
Nou.. dan is ze vergeleken met mij een omaquote:Op maandag 30 mei 2005 15:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja en? mn opa en oma verschilden 20jaar in leeftijd![]()
Voorbeeld. Ferrari 360 Spider = een Ferrari 360quote:Op maandag 30 mei 2005 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Del Sol -> CRX
CRX -> Del Sol
Wat is het verschil.
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer langs de vijver rijden en per ongeluk erin rijden.
Ja, maar wat ik zei klopt welquote:Op maandag 30 mei 2005 15:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Voorbeeld. Ferrari 360 Spider = een Ferrari 360
maar niet alle 360's zijn ook 360 spiders
koe <-> dierquote:Op maandag 30 mei 2005 15:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Voorbeeld. Ferrari 360 Spider = een Ferrari 360
maar niet alle 360's zijn ook 360 spiders
Ah, oke, het lijkt me idd zonde.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je moet juist zeggen "NEEEEEEEEEE, NIET DOEHOEN!"
Koe.
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En zie wat er van hun kleinkinderen is gekomen
En dan post TF 2 seconden eerder een SCquote:Op maandag 30 mei 2005 16:00 schreef Tjabbo het volgende:
fugie tijd om je nieuwe sc alvast in elkaar te draaien
dubbel enzoquote:Op maandag 30 mei 2005 16:00 schreef Tjabbo het volgende:
fugie tijd om je nieuwe sc alvast in elkaar te draaien
Niet iedereen gaat dan de hele dag internettenquote:Op maandag 30 mei 2005 16:02 schreef Hugster het volgende:
waar blijft onze kleine pizzabakker eigenlijk?
hij is toch vrij
Ga nou niet over eten beginnen enzoquote:Op maandag 30 mei 2005 16:02 schreef Hugster het volgende:
hij is toch vrij
ik heb hem ook al een tijdje niet gezienquote:Op maandag 30 mei 2005 16:02 schreef Hugster het volgende:
hij is toch vrij
Nog meer filmpjes van hun meet vind je op GTR board, waaronder een fucking snelle stoplichtsprint waar een Suzuki GSX750R (rood blauw wit) etc compleet uitgetrokken wordt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:19 schreef BMW_Master het volgende:
doe maar nog een dan, van een meeting in Gross-Gerau te Naziland, 21 mei 2005. Daar heeft iemand heul veul filmpjes gemaakt.
Als ik die uitleg moet geloven, gingen deze skylines op weg naar een Engelse ferry. Ze rijden dan terug over Autobahn naar Hoek van Holland. Die zwarte trekt nog met gemak op van 300 km/h naar 340 km/h, Vond het wel een aardig filmpie.![]()
![]()
http://rapidshare.de/files/2031516/CP000718.wmv.html
nee maar hij normaal gesproken welquote:Op maandag 30 mei 2005 16:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niet iedereen gaat dan de hele dag internetten
mooiquote:Op maandag 30 mei 2005 16:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik niet, ik ken geen kutauto's met een 516
dadelijkquote:Op maandag 30 mei 2005 16:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Dadelijk ga ik ervoor zorgen dat ik het krijg hoor.
Mooie OP?quote:Op maandag 30 mei 2005 16:05 schreef Alexxxxx het volgende:
komt iemand aan het eind nog eens met een ontopic opmerking
Het is gewoon Neerlands hoorquote:
quote:da·de·lijk1 (bn.)
1 aanstonds werkend of plaatshebbend => rechtstreeks
da·de·lijk2 (bw.)
1 meteen, na zeer korte tijd
quote:kei-
1 [inf.] de in het tweede lid genoemde hoedanigheid in hoge mate bezittend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |