quote:Mods
HKS GT-SS Turbos
HKS FCon S
HKS EVC 5 Boost Controller
Tomei Camshaft Kit
HKS Hard Pipe Kit
HKS Intercooler
HKS Head Gasket Kit
Nismo Bearings
HKS Fuel Pump
Tomei Injectors
Greddy Iridium Spark Plugs
Nismo Fuel Regulator
Nismo Oil Pump
Blitz Oil Filter
Trust/Grex Oilpan Kit
Mocal Oil Cooler
Nismo Single Plate Clutch
HKS Air Filters
HKS Exhaust
Decat Pipe
quote:Nismo GT3 Wheels 18 x 10 with Toyo Proxy T1-S 265/35ZR18 Tyres
AP Racing 6 Pot Front Brake Kit
DS2000 Rear Brake Pads
Trust Springs
vorige deeltjesquote:Veilside Rear Bumper
GTR number plate
Nismo Carbon Spoiler End Plates
Nismo Carbon Door Pillars
White/Bluetone dial kit
Momo Gear Knob
Momo Handbrake Handle
GTR mats
Dynamat throughout the car
Clifford Concept Thatcham Category 1 alarm/immobiliser with remote start, turbo timer & window closure
Omdat het om de auto gaat natuurlijkquote:Op maandag 30 mei 2005 13:08 schreef Fugie het volgende:
waarom heb je nou de kleine foto van die sletten genomen
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:08 schreef Fugie het volgende:
waarom heb je nou de kleine foto van die sletten genomen
[afbeelding]
HET IS GODVERDOMME DE 3DE KEER ACHTER ELKAAR #$^@$^T EN IK HEB ELKE KEER EEN VEEL VETTERE BAK #$ÊR^Y^%$#$!!#%$^!#^quote:Op maandag 30 mei 2005 13:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
Fugie, jongen toch, het gebeurt je echt TE vaak dat een ander je al voor is bij het maken van een SC....
Nee om de vrouwenquote:Op maandag 30 mei 2005 13:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat het om de auto gaat natuurlijk.
Vorige keer was TF me voor, ik zou nu hoe dan ook als eerste zijnquote:Op maandag 30 mei 2005 13:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
Fugie, jongen toch, het gebeurt je echt TE vaak dat een ander je al voor is bij het maken van een SC....
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
HET IS GODVERDOMME DE 3DE KEER ACHTER ELKAAR #$^@$^T EN IK HEB ELKE KEER EEN VEEL VETTERE BAK #$ÊR^Y^%$#$!!#%$^!#^
Truequote:Op maandag 30 mei 2005 13:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
HET IS GODVERDOMME DE 3DE KEER ACHTER ELKAAR #$^@$^T EN IK HEB ELKE KEER EEN VEEL VETTERE BAK #$ÊR^Y^%$#$!!#%$^!#^
deed ik toch, ik deed helemaal me best om niet de eerste ed beste google hit (deze dus) te nemen maar even door te kijken of er niet iets leukers wasquote:Op maandag 30 mei 2005 13:13 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
zodra je er 1 hebt gevonden gewoon gelijk een leeg topic neerzetten
check de TS, het is niet mijn topicquote:Op maandag 30 mei 2005 13:14 schreef Fugie het volgende:
ik had deze ook als sc staan hoor, al ver voor de jouwe, maar toen zag ik de maranello en ging ff verder googlen
was ook niet tegen jou gericht aapje, maar tegen spyronogwattes. Jou zou ik het nog kunnen vergevenquote:
Nou voordat ik het poste keek ik nog een keer of er al iemand een pta slowchat topic al had geopend, maar zag serieus nog niets staan. Maar goed ik geef je me zegen, dit was eenmalig hoorquote:Op maandag 30 mei 2005 13:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
deed ik toch, ik deed helemaal me best om niet de eerste ed beste google hit (deze dus) te nemen maar even door te kijken of er niet iets leukers wasIk heb al 300x gezegd dat ik het niet meer doe, maar nu ben ik er echt klaar mee.
nee dan lijk ik teveel op die tf, dat vind ik te eng.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:19 schreef Tjabbo het volgende:
jammer fuug! Volgende keer gewoon alles al klaar hebben voordat de vorige sc dicht zit
Daar kan ik ook wel inkomen ja.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee dan lijk ik teveel op die tf, dat vind ik te eng.
Onzin, jij geilt net zoals ons ook op lekkere wijven.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat het om de auto gaat natuurlijk.
Maar geen blondinesquote:Op maandag 30 mei 2005 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onzin, jij geilt net zoals ons ook op lekkere wijven.
Goed hequote:Op maandag 30 mei 2005 13:28 schreef Hugster het volgende:
TERING die MC12 in de handen van de stig![]()
wat ligt dat dingen die brul bij de followthrough
![]()
![]()
Oke, dat klopt, stond vanochtend in de file naast een hele mooie redheadquote:
redheadquote:Op maandag 30 mei 2005 13:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, dat klopt, stond vanochtend in de file naast een hele mooie redhead
+ beetje sproeten + groene ogen = droom vrouwquote:
http://people.freenet.de/siebendx/schild.swf?namee=Alexxxxxquote:Op maandag 30 mei 2005 13:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb slechte ervaringen met roodharige vrouwenMisschien dat ik het daarom niets vind.
Tenzij het een volle bos donkerrode krullen waren
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+ beetje sproeten + groene ogen = droom vrouw![]()
![]()
Die zijn er nietquote:Op maandag 30 mei 2005 13:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]![]()
En dan alleen nog een prinses in de huishouding en een sletje in bed.
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
http://people.freenet.de/siebendx/schild.swf?namee=Alexxxxx
quote:
Ik zou in de stress schieten als ik jou wasquote:Op maandag 30 mei 2005 13:55 schreef PeuRac het volgende:
Kut, belt de bandenboer net, komen mn banden een dag later![]()
Iets zei me dat ik die link pas meost openen als mn moeder niet meer achter me stondquote:Op maandag 30 mei 2005 13:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
http://people.freenet.de/siebendx/schild.swf?namee=Alexxxxx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |