Durf duidelijke taal te vragenquote:Op maandag 30 mei 2005 14:02 schreef Ballicious het volgende:
@ viper, misschien is het verstandig dat jij even terug gaat lezen. Ik zei dat ik het zusje van Megter 7 jaar ken. Toen kwam Muisje, die klasgenoot van draco erbij in sate-saus. Ik postte even een foto van die Muisje.
Niet van het zusje van Megter dus. En ik heb daar dus ook geen relatie mee van 7 jaar.
Dat is heel moeilijk voor sommige mensenquote:
Dat blijkt maar weer ja.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is heel moeilijk voor sommige mensen
Feauteau'squote:Op maandag 30 mei 2005 14:06 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Lekkerder ...
@houniet: dude van ichi the killer![]()
![]()
Ik ben een muis aan het vangenquote:
dus ze heeft geen poesquote:
Kut nr...heb ´m hier ook opstaanquote:Op maandag 30 mei 2005 14:10 schreef Houniet het volgende:
i wanna make love with you, all night.. all night long
lasgo @ 538
Ben ik ook aan het maken, welke problemen ben je tegengekomen tijdens je stage, wat ging goed? Hoe ging de samenwerking? Wat heb je geleerd? Hoe ging je om met problemen? Welke competenties heb je ontwikkeld? BLA BLA BLAquote:Op maandag 30 mei 2005 14:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:nu lekker verder aan mn zelfevaluatie
Het Houniet opquote:Op maandag 30 mei 2005 14:13 schreef Houniet het volgende:
godverdomme, kep al 2 weken last van me rechter ooglid dat trektirritant, tis net alsof der een vlieg onder zit
Nee dat is zieligquote:Op maandag 30 mei 2005 14:13 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Zet maar een ontzettend dikke klem neer.
die van mij is nog meer blablblaquote:Op maandag 30 mei 2005 14:12 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ben ik ook aan het maken, welke problemen ben je tegengekomen tijdens je stage, wat ging goed? Hoe ging de samenwerking? Wat heb je geleerd? Hoe ging je om met problemen? Welke competenties heb je ontwikkeld? BLA BLA BLA
jah, ik hoop 't niet mee te maken... al denk ik dat ik er toch wel iets eerder achter zal komenquote:
ik zit op allebei maar meer om me bezig te houdenquote:Op maandag 30 mei 2005 14:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik niet hoor. vind dat andere maar niets....
ik ben met mn zelfevaluatie bezig
heb ik altijd al gehadquote:Op maandag 30 mei 2005 14:26 schreef Houniet het volgende:
jullie hebben opeens wel allemaal jullie msn in je profiel staan
owh sorry heurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |