Haha same here.. maja kun je toch niets meer aan doenquote:Op maandag 30 mei 2005 17:39 schreef MeAndMyself het volgende:
Wat een baggertoetswat kut godverdomme. Moest een 4,4 halen, zit nu tussen de 4,1 en 5,9 geloof ik, afwachten dus tot de uitslag
![]()
herkansing?quote:
Het is te hopen dat ik wiskunde geen onvoldoende heb, anders ben ik gezakt.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:42 schreef A.J. het volgende:
[..]
herkansing?
of mag je nog een onvoldoende hebben?
Ik heb maar iets van 70/80 woorden gebruikt, maar snapte ook geen reet van die opgave, ik hoop op 2-4 puntenquote:Op maandag 30 mei 2005 17:13 schreef Nepthys het volgende:
Het viel best wel mee. Volgens mij heb ik toch zeker wel een 5.5(heb een 4.5 nodig)
Het enige dat ik zo jammer vind is dat je bij die stelopdracht maar 125 (150 dus eigenlijk) woorden mocht gebruiken, want het was bij mij echt passen en meten om alles binnen de limiet uit te leggen.
Jaquote:Op maandag 30 mei 2005 17:58 schreef Speth het volgende:
Ehm, MO=MK is toch het break-evenpunt? Waarop je dus winst noch verlies maakt?
Geen idee?quote:Op maandag 30 mei 2005 18:04 schreef Speth het volgende:
[..]
Waarom wordt hier dan beweerd dat je daarmee de maximale winst berekent?
Tja, ik zou niet weten wat ik moet klagen. Ik ben gewoon slecht in wiskunde, economie en M&O. Daar moet ik gewoon weinig van verwachten. Dus ik kan wel gaan klagen dat het te moeilijk was, maar daar heb ik toch niks aan.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:00 schreef superheist het volgende:
haha.. pas 21 klachten, moeilijk was ie dus niet.
Ik hoop niet dat je het zo op je toets hebt gedaan, want dit slaat nergens opquote:Op maandag 30 mei 2005 18:07 schreef Mr.Walt het volgende:
MO=MK, maximale winst wordt bij die q bereikt, vervolgens TW=TO-TK
BEP is TO=TK, en dan die Q
quote:Op maandag 30 mei 2005 17:58 schreef Speth het volgende:
Kheb minimaal 22 puntenquote:Op maandag 30 mei 2005 17:41 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Haha same here.. maja kun je toch niets meer aan doen
Heb tussen de 26 en 29 punten zeg maar zoiets.. kan ook nog iets hoger zijn .. maja je weet nooit ..
En moet een 4,4 same as you![]()
Voordat je wat zegt ff oplettenquote:Op maandag 30 mei 2005 18:11 schreef S-Two het volgende:
HuhVolgens mij klopt wat ik net zei, najah op het antwoordenblad stonden iig dezelfde getallen als die ik had
![]()
Dit had ik dus ook. Maar goed. Ik heb het toch al verprutst, dus het maakt niet meer uit.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:23 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Maximale winst = MK = MO ..
Wat volges mij toch echt 60 was bij die opdracht
maar volges hun moest je dan bij de GO kijken.. nog nooit geweten..
Breakeven punt is GTO=GTK => TO=TKquote:Op maandag 30 mei 2005 17:58 schreef Speth het volgende:
4 en 6quote:Op maandag 30 mei 2005 18:34 schreef MeAndMyself het volgende:
Als je niets weet zeg dan gewoon dat t te moeilijk was, vooral opgave 4 en 6!
Bij 4 dacht ik dat ik het zo goed had.. maar niets is minder waarquote:Op maandag 30 mei 2005 18:40 schreef Nepthys het volgende:
[..]
4 en 6dat waren misschien nog wel de makkelijkste opgaven van het hele examen
Ik heb behoorlijk wat stomme fouten gemaakt, waarschijnlijk gewoon door niet goed te lezenquote:Op maandag 30 mei 2005 18:15 schreef Mr.Walt het volgende:
[..]
Voordat je wat zegt ff opletten, toch had ik het wel even wat duidelijker uit kunnen typen.
Echter ik heb het examen dus ook moeten maken, had behalve het betoog er een eitje aan.. minimaal een 8 vermoed ik nu naar het nakijken.![]()
HEe beetje respect voor de luie medemensquote:Op maandag 30 mei 2005 18:40 schreef Nepthys het volgende:
[..]
4 en 6dat waren misschien nog wel de makkelijkste opgaven van het hele examen
Was die besnijdenis toch nog nutteloosquote:Op maandag 30 mei 2005 18:59 schreef Skv het volgende:
Cijfer : tussen de 3.8 en de 5.3
Heeeel fijn.
Ik moet een 4,3 hebben.
Hopen dat die kutnorm ff normaal is.. Ik snapte overigens helemaal NIKS van dat kutexamen
dan is dat besnijdingsritueel allemaal voor niets geweestquote:Op maandag 30 mei 2005 18:59 schreef Skv het volgende:
Cijfer : tussen de 3.8 en de 5.3
Heeeel fijn.
Ik moet een 4,3 hebben.
Hopen dat die kutnorm ff normaal is.. Ik snapte overigens helemaal NIKS van dat kutexamen
jij was eerderquote:Op maandag 30 mei 2005 19:03 schreef MeAndMyself het volgende:
[..]
Was die besnijdenis toch nog nutteloos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |