Volgens mij speelde Ibi niet in Manchester. Bakkal heeft wel gespeeld tijdens dat toernooi. Maar daar kan ik me in vergissen.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:09 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik ben wel onder de indruk van de volwassenheid waarmee Affelay speelt eerlijk gezegd, ik heb erg veel vertrouwen in hem, óók al in het toernooi van Manchester verleden jaar waar PSV op zijn zachtst gezegd niet het achterste van de tong liet zien.

Nee, doe je niet. Bakkal viel twee keer in...quote:Op maandag 30 mei 2005 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij speelde Ibi niet in Manchester. Bakkal heeft wel gespeeld tijdens dat toernooi. Maar daar kan ik me in vergissen.

Ik ookquote:Op maandag 30 mei 2005 16:25 schreef rubbereend het volgende:
Affelay heeft nu een paar wedstrijdjes goed gespeeld en meteen ziet iedereen in hem de opvolger van Bommel
sorry dat vind k wat te snel

idd de manier waarop k hier sommige Affelay zie hypen doet me aan ajax denkenquote:Op maandag 30 mei 2005 16:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook
Volgend jaar gewoon regelmatig laten invallen en eventueel een keer in de basis laten starten om dan eventueel het jaar daarop een vaste basisplaats te geven, maar dat hangt van zijn ontwikkeling af.
Dat lijkt me het beste voor hem

Je hebt gelijk door te zeggen dat het natuurlijk (nog) niet de opvolger is met dezelfde kwaliteiten. Maar alleen door hem een paar keer te laten spelen, desnoods afwisselen met Lucius, krijgt die jongen ook wat ervaring. Van Bommel speelde ook niet meteen de sterren van de hemel vond ik bij PSV, kwam ook pas na half jaar.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:25 schreef rubbereend het volgende:
Affelay heeft nu een paar wedstrijdjes goed gespeeld en meteen ziet iedereen in hem de opvolger van Bommel
sorry dat vind k wat te snel

om 9 uur was ik vrolijk aan het werkquote:Op maandag 30 mei 2005 09:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
PH moet dat dan maar doen als hij wakker is

Dan heb ik hem op een ander toernooi zien spelen, maar ik dacht toch echt dat hij in Manchester is ingevallen, maar gezien de twijfels bij jullie zal ik het fout hebben, is al de tweede keer vandaag (slechte zaak, sorry dus).quote:Op maandag 30 mei 2005 16:23 schreef PyTh het volgende:
Elgigante vergist zich zo af en toe, kan gebeuren

Eventueel dus een middenvelder voor de basis.. aangezien ik niet verwacht (wel hoop) dat Afellay een basisplek krijgt.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:08 schreef Dylan Dog het volgende:
De elf van het komende seizoen:
Gomes (Zoetebier)
Ooijer (Lucius) - Alex (Addo) - Bouma (??) - Lee (??)
Afellay (Lucius) - Väyrinnen (??) - Cocu (De Jong)
Park (??) - Vennegoor (Robert) - Farfán (Beasley)
Er moet dus bij:
- Een middenvelder (voor op de plek van Afellay/Väyrinnen), een verdediger die centraal (Bouma) en linksachter (Lee) kan spelen en een spits die eigenlijk overal uit de voeten kan.

Ik zeg Danny Landzaat & Andreas Granqvist.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:08 schreef Dylan Dog het volgende:
De elf van het komende seizoen:
Gomes (Zoetebier)
Ooijer (Lucius) - Alex (Addo) - Bouma (??) - Lee (??)
Afellay (Lucius) - Väyrinnen (??) - Cocu (De Jong)
Park (??) - Vennegoor (Robert) - Farfán (Beasley)
Er moet dus bij:
- Een middenvelder (voor op de plek van Afellay/Väyrinnen), een verdediger die centraal (Bouma) en linksachter (Lee) kan spelen en een spits die eigenlijk overal uit de voeten kan.

Wie is die Didot dan? Ooit zien spelen?quote:Op maandag 30 mei 2005 17:37 schreef pascalheister het volgende:
Landzaat lijkt me te duur
Dan maar Didot

http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/14559quote:Op maandag 30 mei 2005 18:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Wie is die Didot dan? Ooit zien spelen?

Nee, maar had jij voor vorig seizoen Gomes, Alex, Farfan en Beasley wel zien spelen?quote:Op maandag 30 mei 2005 18:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Wie is die Didot dan? Ooit zien spelen?

Ja dat bericht had ik ook wel gelezen, maar is hij goed genoeg voor PSV? Heb hem namelijk nog nooit zien spelen.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/14559

Nooit SS gezien ofzo?quote:Op maandag 30 mei 2005 20:23 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja dat bericht had ik ook wel gelezen, maar is hij goed genoeg voor PSV? Heb hem namelijk nog nooit zien spelen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |