Park zou het in principe wel kunnen maar denk dat ie vanaf rechts meer gevaar kan stichten en belangrijker zal zijn voor PSV.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:50 schreef WasQ het volgende:
[..]
Ik zie in Park best de eventuele opvolger van Van Bommel, dat kan hij best aan. En dan Beasley links, Farfan rechts, en op de plaats van Vogel dan Vayrynen of Didot. Dan is het probleem van de vervanging van Van Bommel al weg...
Hedde hem ook weerquote:
Ben ik het ook wel mee eens. Park is juist zwervend op de rechtvoorpositie tussen de linies in het gevaarlijkst, dat heeft hij dit seizoen heel erg duidelijk laten zien. Die kwaliteiten moet je dus ook benutten. Daarnaast zijn 3 vleugelspitsen voor 2 vleugelposities toch wel het minimum. Als er eentje uitvalt heb je tenminste een goeie reserve achter de hand. (Beasleyquote:Op maandag 30 mei 2005 12:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Park is het gevaarlijkst als ie kan switchen van flank en ook in de as kan opduiken. Op de positie vanBommel is hij veel teveel gebonden aan die as: verlaat hij die positie teveel, dan is de balans zoek. Geen ideale (lees: structurele) optie dus.
Die bal die cocu per ongeluk voor zn voeten kreeg en vennegoor die de bal veel te ver van zn voet laat springen waren nou ook niet echt hoogstaande doelpunten.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hedde hem ook weer![]()
Beter frotgoals dan geen goals, zou jij moeten weten
Verder was alleen die goal van Park een "frommelgoal"
Frommelgoals zijn schrimmages in 'de 16' vind ik, een schot van Cocu niet echt en de goal van Vennegoor was nav zijn positie ietwat gelukkig.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die bal die cocu per ongeluk voor zn voeten kreeg en vennegoor die de bal veel te ver van zn voet laat springen waren nou ook niet echt hoogstaande doelpunten.
Wie wie was die houten klaas trouwens die bij die goal van Park tegen de paal stond![]()
Het was wél buitenspel en dat Gomes hem neerhaalde was duidelijk. Maar het één heft het ander op, dus een penalty zou ook onterecht geweest zijnquote:Op maandag 30 mei 2005 13:24 schreef Elgigante het volgende:
Wat ik op TV zag had de eerste helft minimaal op 1-1 moeten eindigen, want het was géén buitenspel en Gomes haalde hem wél neer.
vd Haarquote:Op maandag 30 mei 2005 13:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wie wie was die houten klaas trouwens die bij die goal van Park tegen de paal stond![]()
Opzich niet erg neequote:Op maandag 30 mei 2005 13:29 schreef rubbereend het volgende:de ene week komen dr niet genoeg fans mee naar Roda, de week dr op zijn de goals niet mooi genoeg
, tis tegenwoordig ver zoeken om wat te zeiken te hebben over PSV
net een beetje verbeteren graagquote:Op maandag 30 mei 2005 14:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Opzich niet erg nee
Volgend jaar weeren Guus wilt vorig jaar dit seizoen herhalen... ik ben helemaal voor
Ik vind zelf Lucius wel een goede "opvolger" voor van Bommel en Vayrinnen meer controlerend, wat Vogel dus deed. Daarnaast Afellay wat wedstrijden laten meepikken, die jongen wordt het ook helemaal voor PSV in de toekomst!quote:Op maandag 30 mei 2005 11:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Park zou het in principe wel kunnen maar denk dat ie vanaf rechts meer gevaar kan stichten en belangrijker zal zijn voor PSV.
Didot is rechtsbenig en een aanvallende middenvelder en zal niet op de plek van Vogel komen te spelen indien hij gehaald wordt.
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:49 schreef Romanticguy het volgende:
Daarnaast Afellay wat wedstrijden laten meepikken, die jongen wordt het ook helemaal voor PSV in de toekomst!![]()
Ja inderdaadquote:Op maandag 30 mei 2005 15:57 schreef Zapper het volgende:
Wie waren die 3 Ali B-wannabees vooraf aan de finale?
Wat een afgang, constant fluitconcerten
Ik hoop het. Mooi dat die jongen bij psv zit, bij feyenoord zou hij volgend jaar niet spelen en weglopen naar Arsenal ofzo...quote:Op maandag 30 mei 2005 15:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens.
Over 2 jaar Is Ibrahim vaste Oranje Klant
Ibrahim heeft 1 voordeel, hij heeft geen spatjes en heeft al weerstand in zijn leven ondervonden en kan daarmee omgaan itt van Persie.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik hoop het. Mooi dat die jongen bij psv zit, bij feyenoord zou hij volgend jaar niet spelen en weglopen naar Arsenal ofzo...
Volgens mij speelde Ibi niet in Manchester. Bakkal heeft wel gespeeld tijdens dat toernooi. Maar daar kan ik me in vergissen.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:09 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik ben wel onder de indruk van de volwassenheid waarmee Affelay speelt eerlijk gezegd, ik heb erg veel vertrouwen in hem, óók al in het toernooi van Manchester verleden jaar waar PSV op zijn zachtst gezegd niet het achterste van de tong liet zien.
Nee, doe je niet. Bakkal viel twee keer in...quote:Op maandag 30 mei 2005 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij speelde Ibi niet in Manchester. Bakkal heeft wel gespeeld tijdens dat toernooi. Maar daar kan ik me in vergissen.
Ik ookquote:Op maandag 30 mei 2005 16:25 schreef rubbereend het volgende:
Affelay heeft nu een paar wedstrijdjes goed gespeeld en meteen ziet iedereen in hem de opvolger van Bommel
sorry dat vind k wat te snel
idd de manier waarop k hier sommige Affelay zie hypen doet me aan ajax denkenquote:Op maandag 30 mei 2005 16:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook
Volgend jaar gewoon regelmatig laten invallen en eventueel een keer in de basis laten starten om dan eventueel het jaar daarop een vaste basisplaats te geven, maar dat hangt van zijn ontwikkeling af.
Dat lijkt me het beste voor hem
Je hebt gelijk door te zeggen dat het natuurlijk (nog) niet de opvolger is met dezelfde kwaliteiten. Maar alleen door hem een paar keer te laten spelen, desnoods afwisselen met Lucius, krijgt die jongen ook wat ervaring. Van Bommel speelde ook niet meteen de sterren van de hemel vond ik bij PSV, kwam ook pas na half jaar.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:25 schreef rubbereend het volgende:
Affelay heeft nu een paar wedstrijdjes goed gespeeld en meteen ziet iedereen in hem de opvolger van Bommel
sorry dat vind k wat te snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |