Dat ik dat geschreven heb.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zal niet roepen dat je dan een homo bent, maar een stoere uitstraling bereik je er ook niet echt mee, wel?
Volgens mij gaat het niet om doodgewone sjaaltjes, al zul je mij daar ook nooit mee zien. We hebben het hier toch over die sjaaltjes met mooi bijpassend motiefje bij de jas.quote:
nee alleen jijquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het niet om doodgewone sjaaltjes, al zul je mij daar ook nooit mee zien. We hebben het hier toch over die sjaaltjes met mooi bijpassend motiefje bij de jas.
Je hoort het jongens. Uit die kleren. Allemaal naakt rond gaan lopen. Veel gezonder.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:10 schreef Tranceptor het volgende:
Jongens met sjaaltjes
Er wordt hier nog geopperd dat het goed tegen de kou zou zijn, juist de bacterieen gaan sneller bewegen in warmte. Dus als je je warm inpakt bij je nek ben je JUIST eerder ziek.
Je kunt overdrijven.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:49 schreef GF het volgende:
[..]
Je hoort het jongens. Uit die kleren. Allemaal naakt rond gaan lopen. Veel gezonder.
Daar ging ik dus ook vanuit...quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:02 schreef 205_Lacoste het volgende:
[afbeelding]
Je hebt verschillende soorten shawls. Ik ga er van uit dat de TS dit bedoelt.
Precies! Een homoseksueel die zich fatsoenlijk kleedt en slechts een sjaal omdoet bij flinke vorst is oke, maar een persoon zijnde van het mannelijk geslacht die een sjaaltje omdoet omdat het zo mooi afkleedt is gay; dat soort gedrag is niet bepaald mannelijk te noemen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:12 schreef DennisMoore het volgende:
Ik denk niet dat je 'gay' hier moet zien als zijnde 'homoseksueel'....
Word je hard vanquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als je een jas hebt die je niet tot bovenaan toe dicht kunt ritsen, dan is het nu 's ochtends vroeg toch best frisjes op de fiets. En dan is het prettig je nek en kin te verstoppen achter een sjaal.
Goed gekleed is subjectief. Een sjaaltje staat gay, dus vind ik dat niet mooi. Maar wat je aan wilt trekken moet jezelf weten hoor, ik loop er zelf nou ook niet bepaald goed bijquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:43 schreef JAY-T het volgende:
Precies, als je je tegenwoordig als jongen zijnde goed kleed, en zorg besteed aan je uitelijk ben je volgens het meerendeel van de bevolking gelijk een homo
Als ik die reacties hier zo lees moet iedereen die hetero is er dus bijlopen als een sloeber? Want als je goed gekleed gaat ben je natuurlijk een homo!
Tja, als er iemand is die durft te beweren dat dit niet verwijfd staat...quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:02 schreef 205_Lacoste het volgende:
[afbeelding]
Je hebt verschillende soorten shawls. Ik ga er van uit dat de TS dit bedoelt.
Ik ben blij dat je het zelf in elk geval doorhebt.quote:Op zondag 4 december 2005 11:14 schreef yootje het volgende:
, ik loop er zelf nou ook niet bepaald goed bij
Ach, het is maar wat je leuk vindtquote:Op zondag 4 december 2005 13:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het zelf in elk geval doorhebt.
Omdat het niveau van de gemiddelde Fok-gebruiker vergelijkbaar is met dat van die Tokkie-gasten?quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:49 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Waarom staat dan nergens verwijfd, vrouwelijk?
Ook ja, maar zonder dat hoofd is 't nog steeds leuk. Je moet er alleen geen roze polo bij dragenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |