Duurt het nog lang voor je uit de kast komt, echt dan ben je al die frustraties kwijt hoor, ik zou het maar snel doen. Dat kan tegenwoordig in Nederland.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:48 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Jezus wat een gay-reactie zeg.... draag je een roze kontflosser ofzo... jeez..
Precies en hoeveel homo's zijn er die zich niet goed verzorgen en kleden, juist heel veel. Verzorging/kleding staat los van je voorkeur voor mannen of vrouwen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:43 schreef JAY-T het volgende:
Precies, als je je tegenwoordig als jongen zijnde goed kleed, en zorg besteed aan je uitelijk ben je volgens het meerendeel van de bevolking gelijk een homo
Als ik die reacties hier zo lees moet iedereen die hetero is er dus bijlopen als een sloeber?
Dat moet iedereen zelf weten en dan nog als een man dat doet hoeft hij niet per definitie homo te zijn. Maar dat willen de mensen hier niet begrijpen. Je bent misschien vreemd en anders als de rest, maar dat staat los van het feit dat je homo bent of hetero.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:51 schreef DennisMoore het volgende:
Je gaat als man toch ook niet ineens een jurk dragen, ook al is het een supermooie verzorgde avondjurk?.
Hoe moet je het zien dan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:12 schreef DennisMoore het volgende:
Ik denk niet dat je 'gay' hier moet zien als zijnde 'homoseksueel'....
Ik zal niet roepen dat je dan een homo bent, maar een stoere uitstraling bereik je er ook niet echt mee, wel?quote:Op maandag 30 mei 2005 01:22 schreef Steijn het volgende:
[..]
Roze kleding, een sjaal, dat staat soms best wel goed toch ben je dan volgens sommigen al gelijk homo. Ik vind het triest.
Ligt er maar net aan hoe je het draagt, als je onder dat roze shirt een wortelbroek draagt met een doodsimpele riem. Nee dan word je behoorlijk uitgelachen. Draag je er een beetje lage baggy broek op, met een uitspringende riem, count your blessings.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zal niet roepen dat je dan een homo bent, maar een stoere uitstraling bereik je er ook niet echt mee, wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |