Ik draag altijd direct een sjaal bij een winterjas. Ik vind het contrast anders te groot tussen zo'n dikke jas en dan dat kale daarboven (nek en hoofd). Bovendien vind ik een sjaal erg sierlijk. Ik heb het hier natuurlijk gewoon over een 'wintersjaal' (een das) en niet een siersjaal.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:04 schreef Bram_ het volgende:
Een sjaal bij een jongen kan, een sjaaltje kan absoluut niet. Een sjaaltje is in mijn ogen een dun lapje stof dat dient als versiering wat dames wel eens dragen om hun outfit 'af' te maken, een sjaal is gewoon een dikke lap stof dat een doel heeft en kan dus makkelijk. Ik zou het zelf absoluut niet dragen tenzij het vriest maargoed je hebt van die koukleumen he.
Ok.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:27 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Geen sjaal tegen de kou, maar sjaal voor de sier.
Ik krijg het al snel benauwd/te warm als ik een sjaal draag(ook als het erg koud is), maar mijn mening is dat een wintersjaal kan maar een siersjaal niet, tenzij je hele kleding een beetje apart is dan kan het zeker leuk staan. Het moet dus wel goed bij de rest van je kleding passen en niet puur omdat het 'mode' is of omdat het van een duur merk is.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:56 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik draag altijd direct een sjaal bij een winterjas. Ik vind het contrast anders te groot tussen zo'n dikke jas en dan dat kale daarboven (nek en hoofd). Bovendien vind ik een sjaal erg sierlijk. Ik heb het hier natuurlijk gewoon over een 'wintersjaal' (een das) en niet een siersjaal.
Waarom zou je het zelf absoluut niet dragen?
Met dit topic doel ik overigens echt op de sierlijke sjaal, die je dus ook gewoon binnen draagt en deel uitmaakt van je outfit.
Ja maar dit is ook niet okee. Dit is catwalk-mode, dit is idd nogal gay..quote:Op maandag 30 mei 2005 12:10 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
nope, deze trend is niet aan mij besteed enzo
nee idd. maar het ziet er dan ook uit of die viespeuk zijn onderbroek heeft omgeknoopt.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:31 schreef bloempjuh het volgende:
[afbeelding]
Dit is ook een sjaaltje, maar niet bepaald gay!
psst: [HOMO] 1268 - Zondagse brakheidquote:Op maandag 30 mei 2005 01:16 schreef FuifDuif het volgende:
Kan een sjaaltje bij een jongen, of is dat not-done? In principe kan een sjaaltje dienen om je nek wat warm te houden tegen eventuele keelontstekingen, maar ook voor de sier dient het zijn functie. Als vrouwen in lange broeken kunnen lopen, dan kan een jongen toch ook zeker wel een sjaaltje dragen?
Het is wel effectief.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:05 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van kerel met zo'n ding: Daniel de Ridder.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie 't probleem ook niet. Hornblower..quote:Op maandag 30 mei 2005 13:26 schreef Witchfynder het volgende:
Tja, waarom ook niet? In het principe van een cravat vind ik het top. Zoals vroeger.
[afbeelding]
als je voor de rest ook dat piratenkostuum draagt, valt een sjaaltje meer of minder idd ook niet op.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:26 schreef Witchfynder het volgende:
Tja, waarom ook niet? In het principe van een cravat vind ik het top. Zoals vroeger.
[afbeelding]
Dat is eerder zoon sjaaltje dat men op de scouting draagt.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:31 schreef bloempjuh het volgende:
[afbeelding]
Dit is ook een sjaaltje, maar niet bepaald gay!
eerder zo'n stinkend krakerssjaaltje.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:42 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Dat is eerder zoon sjaaltje dat men op de scouting draagt.
Theedoeken enzo ja.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
eerder zo'n stinkend krakerssjaaltje.
Ben jij soms hierde gay. Je lijkt wel n homofoob en je weet t de mensen die er het meetse afkeer tegen hebben zijn het vaak zelf. Zelf draag ik wel een sjaal maar dan in de winter voor tegen de kou. Verder heb ik ook n schoudertas maar daar lopen meerdere jongens mee rond dus volgens joiuw definitie zijn die dus gay. En laat mensen toch lekker zelf dragen wat ze willen.quote:
Zodat ze minder vaak op hun bek gaan.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een stuk plastic om je haar uit je ogen te houden, vooral populair bij kinderen rond de basisschool leeftijd:
[afbeelding]
een schoudertasquote:Op maandag 30 mei 2005 18:53 schreef 8PacK het volgende:
[..]
Ben jij soms hierde gay. Je lijkt wel n homofoob en je weet t de mensen die er het meetse afkeer tegen hebben zijn het vaak zelf. Zelf draag ik wel een sjaal maar dan in de winter voor tegen de kou. Verder heb ik ook n schoudertas maar daar lopen meerdere jongens mee rond dus volgens joiuw definitie zijn die dus gay. En laat mensen toch lekker zelf dragen wat ze willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |