ACADEMIE???quote:Op maandag 30 mei 2005 01:54 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Kappersacademie is niet gratis, wel goedkoper
Die bestaan wel, maar wat bereik ik ermee die hier te tonen?quote:Op maandag 30 mei 2005 15:41 schreef McCarthy het volgende:
He TS, waar blijven de fotos?
kijken of ze wel echt zo mooi is. Mijn standaarden liggen aanzienlijk hoger dan die van de gemiddelde FOKker. Als jullie iemand mooi vinden zeg ik "mwah kan er mee door". Dus ben benieuwdquote:Op maandag 30 mei 2005 19:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Die bestaan wel, maar wat bereik ik ermee die hier te tonen?
Ik denk dat ik nergens overdrijf dude, als ik zeg mooi.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:01 schreef McCarthy het volgende:
[..]
kijken of ze wel echt zo mooi is. Mijn standaarden liggen aanzienlijk hoger dan die van de gemiddelde FOKker. Als jullie iemand mooi vinden zeg ik "mwah kan er mee door". Dus ben benieuwd
quote:Op maandag 30 mei 2005 01:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Als ik 10 minuten kermispraat houd tegen je chickie, mag jij weer aan de handkar. Maar dat doe ik niet, want ik ben een goed en eerlijck heerschap.
Ik kwam gisteren een shoarma-tent binnen. Zat er zo'n kermiswijf aan de bar met naamketting om. Linda. Ik zei; "Hey Linda, hoe gaat 't met je!" "Je vraagt je nu vast af, hoe ik weet dat jij Linda heet!"
"Euh, ja!"!!!
Ik ga met alto's om. Beat you!quote:Op maandag 30 mei 2005 02:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Die zijn gewoon 't coolst. Geen ego hč, that does the trick.
ah komop, maak me jaloersquote:Op maandag 30 mei 2005 20:09 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nergens overdrijf dude, als ik zeg mooi.![]()
Dit is niet over een specifieke vrouw, of ervaring.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:50 schreef McCarthy het volgende:
TS: even offtopic, waar heb je haar gescoort?
Helemaal niet, ik ga er geen duimbreed aan toegeven. Ik ga niemand anders behandelen op grond van uiterlijjk en anderen zouden daar ook eens mee moeten beginnen want die wijven raken compleet de weg kwijt door al dat geslijm.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:27 schreef Dr_Morreau het volgende:
Zo werkt het nu eenmaal, ik vind het wel grappig eigenlijk. Vaak geldt hoe arroganter hoe onzekerder ze eigenlijk zijn. Maak gebruik van deze kennis, speel er handig op in en dan is er niks aan het handje. Kom op joh!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |