abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 mei 2005 @ 03:48:48 #126
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27501932
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 03:46 schreef Laton het volgende:

[..]

We moeten australie veroveren...makkelijk te verdedigen

Tja, met een frans "nee" is onze stemming toch al enigzins obsolete geworden..
nee juist niet. het feit dat men zo denkt geeft toch wel aan hoe groot de invloed van dat nucleaire schijnland is. hun reden tegen de oorlog in irak waren hun belangen in irak en de steun aan die dictator die mensen gruwelijk behandelde. opzouten met frankrijk. laat ze maar lekker in hun sop gaar koken. ze doen straks niet meer mee in europa, hulde!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_27501936
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 03:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee juist niet. het feit dat men zo denkt geeft toch wel aan hoe groot de invloed van dat nucleaire schijnland is. hun reden tegen de oorlog in irak waren hun belangen in irak en de steun aan die dictator die mensen gruwelijk behandelde. opzouten met frankrijk. laat ze maar lekker in hun sop gaar koken. ze doen straks niet meer mee in europa, hulde!
Nu krijg ik alsnog honger lul! Tja, beste reden voor is wmb Groot Britannie van hun schijnheilige veto af te helpen..meest zuigende land binnen de unie.
underground forever baby
pi_27501937
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 03:47 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb wel zoiets van; als er geen goede reden is om tegen te stemmen, stem ik voor. De overtuigingsnoodzaak ligt bij het NEE-kamp, aangezien een grondwet op zichzelf w.m.b. een goed plan is.

Dat Holocaustverhaal is inderdaad al net zo bedroevend als de 'argumenten' over Turkijk e.d..
An sich..maar mits referendum vind ik dat het ja kamp zich dient te bewijzen en daarin hebben ze voorlopig grandioos gefaald.
underground forever baby
  dinsdag 31 mei 2005 @ 03:53:08 #129
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27501940
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 03:51 schreef Laton het volgende:

[..]

Nu krijg ik alsnog honger lul! Tja, beste reden voor is wmb Groot Britannie van hun schijnheilige veto af te helpen..meest zuigende land binnen de unie.
dan heb jij ook een goede reden om te stemmen voor 'ja!'
pi_27501941
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 03:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dan heb jij ook een goede reden om te stemmen voor 'ja!'
Laat me met rust jij kutuser!

* verward is..
underground forever baby
pi_27501942
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 03:52 schreef Laton het volgende:

[..]

An sich..maar mits referendum vind ik dat het ja kamp zich dient te bewijzen en daarin hebben ze voorlopig grandioos gefaald.
Dat dan weer wel.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 31 mei 2005 @ 03:56:14 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27501943
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 03:54 schreef Laton het volgende:

[..]

Laat me met rust jij kutuser!

* verward is..
ik heb een reden, die je toch niet aanneemt. en jij hebt een reden om 'ja' te stemmen. sorry voor je eigen verwarring. stem maar 'ja' straks. dan snijdt het mes aan twee kanten. wat wil je nog meer?
pi_27501945
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 03:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik heb een reden, die je toch niet aanneemt. en jij hebt een reden om 'ja' te stemmen. sorry voor je eigen verwarring. stem maar 'ja' straks. dan snijdt het mes aan twee kanten. wat wil je nog meer?
Een bereklauw met sate
underground forever baby
  dinsdag 31 mei 2005 @ 03:59:14 #134
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27501947
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 03:57 schreef Laton het volgende:

[..]

Een bereklauw met sate
jij hebt engeland ik heb frankrijk. en ik heb ijskoud bier en een frans ontbijtje morgen. dat is een versgebakken baguette, zoute roomboter en jam of jambon.
pi_27501949
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 03:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jij hebt engeland ik heb frankrijk.
Ik ga er nog maar eens een nachtje over slapen...ik ben veels te kansloos het gehele active topic lijstje aan het bevolken..
underground forever baby
  dinsdag 31 mei 2005 @ 04:04:16 #136
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27501951
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 04:01 schreef Laton het volgende:

[..]

Ik ga er nog maar eens een nachtje over slapen...ik ben veels te kansloos het gehele active topic lijstje aan het bevolken..
schaam je niet, het is geen actieve fok!dag. slaap lekker zo en ik hoop echt dat je 'ja' gaat stemmen. maar wil je natuurlijk niet beïnvloeden, het moet uit jezelf komen om te begrijpen dat 'ja' zeker nú politiek en strategisch beter is.
pi_27501956
Ik was niet van plan om te gaan stemmen maar toen ik pleefiguur Balkenende zag dacht ik; ja, ik ga keihard tegen die nietszeggende grondwet stemmen...
  dinsdag 31 mei 2005 @ 04:25:27 #138
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27501967
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 04:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik was niet van plan om te gaan stemmen maar toen ik pleefiguur Balkenende zag dacht ik; ja, ik ga keihard tegen die nietszeggende grondwet stemmen...
ik zou je niet laten leiden door de politiek in nederland waar je tegen bent. 'ja' zal de macht van frankrijk weghalen, en dat is iets wat zwaarder moet wegen nu.
pi_27502119
Tja, het is wel zo, als Nederland nu ja stemt zet dat Frankrijk erg onder druk.

En natuurlijk staat Chirac dan totaal voor paal.
pi_27502643
En jij stemt voor een dergelijk verdrag met zoveel impact in de toekomst, alleen om chirac een hak te zetten?

Het niveau van argumenten daalt met de dag..
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_27504650
Zeker weten van niet, ik stem voor dit verdrag omdat het weliswaar niet de ideale grondwet is, maar omdat het toch een stap vooruit is. Ik geloof niet in perfectie als blokkade tegen vooruitgang.

Dat is hetzelfde soort denken als waarmee ze in de middeleeuwen elk ongemak accepteerden omdat het in 'het volgende leven' beter zou worden.
pi_27504801
Na het Franse NEE twijfelde ik ff of ik wel zou gaan stemmen, maar 5 minuten NOS journaal en ik sta weer te popelen om tegen te stemmen.

Dat is misschien wel het meest trieste van die referendum, dat we geen onafhankelijke media meer hebben.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 10:16:03 #143
103249 Juichtoon
Play dead!
pi_27504853
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 08:36 schreef addie84 het volgende:
En jij stemt voor een dergelijk verdrag met zoveel impact in de toekomst, alleen om chirac een hak te zetten?

Het niveau van argumenten daalt met de dag..
Precies, meneer hecht blijkbaar veel meer waarde aan het in het hoekje zetten van Frankrijk dan het belang van Nederland. En dan maar blijven zeuren over ''het domme volk'' dat nee zegt.
pi_27505073
Uiteraard ga ik nog stemmen en uiteraard wordt dat JA!.
pi_27505996
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 10:14 schreef NLweltmeister het volgende:
Dat is misschien wel het meest trieste van die referendum, dat we geen onafhankelijke media meer hebben.
krijgen we dat gehuil weer, start een krant ofzo
underground forever baby
pi_27506063
tuurlijk heeft het zin iedere nee stem is er 1
pi_27506558
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 10:14 schreef NLweltmeister het volgende:

Nou inderdaad. Hoe de voltallige Nederlandse pers gisteren weer als een strontvlieg om Woutertje Bos heenhing. Een ding is mij wel duidelijk geworden. Referenda in Nederland zullen dankzij onze media nooit helemaal eerlijk verlopen...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_27506865
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 11:05 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Hoe de voltallige Nederlandse pers gisteren weer als een strontvlieg om Woutertje Bos heenhing. Een ding is mij wel duidelijk geworden. Referenda in Nederland zullen dankzij onze media nooit helemaal eerlijk verlopen...
underground forever baby
pi_27507288
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 11:14 schreef Laton het volgende:

[..]

Als ik netzo als de NPS, NOS, RVU en de IKON elk jaar een grote som geld zou krijgen om dagelijks rechtse propaganda uit te zenden op de publieke omroepen had ik dat ook zeker wel gedaan. Maar helaas is het allemaal weer zo geregeld dat alleen uiterst linkse clubjes dat kunnen doen....
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_27507593
quote:
Op maandag 30 mei 2005 16:19 schreef m021 het volgende:

[..]

Bij een 'nee' zullen Marijnissen en Wilders triomfantelijk verkondigen dat ze gelijk hadden, gun je ze dat dan wel?
Meer dan die geldkloppers van de VVD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')