abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27491300
quote:
Op maandag 30 mei 2005 15:09 schreef Nolius het volgende:
Weet je wat het is: ik ga zeker stemmen. En ik ben voornemens om 'ja' te stemmen. Alleen zit ik dan nog met het probleem dat ik die gore rotkoppen van Hoogervorst en Zalm zo grijzend 's avonds op het Journaal zal zien verkondigen hoe goed ze campagne hebben gevoerd als het inderdaad 'ja' zal worden

En dat gun ik die VVD-kuttekoppen dus niet
Tja, kan ik me ergens in vinden.. hun campagne was echt waardeloos en heeft misschien eerder de nee-stemmers in het voordeel gebracht. Maar goed, ik vind de toekomst van de Europese Unie belangrijker dan de poppetjes Zalm, Hoogervorst en Balkenende, dus ik ga dan ook volmondig ja stemmen.
  maandag 30 mei 2005 @ 20:25:42 #102
3904 Koos Voos
teringhond
pi_27491835
pi_27492250
Nou, mooie screenshots hoor!

En wat wilde je ermee zeggen?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  maandag 30 mei 2005 @ 21:02:17 #104
3904 Koos Voos
teringhond
pi_27492980
quote:
Op maandag 30 mei 2005 20:39 schreef m021 het volgende:
Nou, mooie screenshots hoor!

En wat wilde je ermee zeggen?
Dat de laatste peilingen aangeven dat het Franse NEE ook van invloed is op het Nederlandse NEE, welke nu al op 59 % staat.

Wat begrijp je niet ?
  maandag 30 mei 2005 @ 21:03:10 #105
100681 Herr_Ratt
I'm Super!
pi_27493015
wil iemand hier nog een paar mooie argumenten VOOR de grondwet neerplanten? want de enige argumenten die ik hoor gaan over het voorkomen van oorlog en problemen

(btw, ik stem tegen, want door dat europa zijn hier alle kippetjes kapot gegaan tijdens de vogelpest)
pi_27493821
quote:
Op maandag 30 mei 2005 21:03 schreef Herr_Ratt het volgende:
wil iemand hier nog een paar mooie argumenten VOOR de grondwet neerplanten? want de enige argumenten die ik hoor gaan over het voorkomen van oorlog en problemen

(btw, ik stem tegen, want door dat europa zijn hier alle kippetjes kapot gegaan tijdens de vogelpest)
Wil jij niet van die onmogelijke vragen stellen?
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_27501362
quote:
Op maandag 30 mei 2005 21:26 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Wil jij niet van die onmogelijke vragen stellen?
Ga jij nog stemmen?
pi_27501660
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 01:51 schreef Braamhaar het volgende:

[..]

Ga jij nog stemmen?
Zeker, het wordt een nee.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_27501784
EU go to hell, ik stem tegen.

Zakkenvullers.
pi_27501820
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:17 schreef Braamhaar het volgende:
Natuurlijk, we hebben het woensdag over Nederland en niet over Frankrijk!
Beste Schaamhaar, volgens mij gaat het over Europa
pi_27501831
Ik ga sowieso stemmen, en ik neig naar JA. Morgen zoek ik het internet nog eens af naar wat specifieke kwesties; het kan ook zomaar een NEE worden als er echt dingen instaan die me irriteren.

Ik ben in principe vóór een grondwet, en ik besef dat die niet ideaal kan zijn voor iedereen (en dus ook niet voor mij), maar als er al te veel dingen in vastgelegd worden die w.m.b. niet in een grondwet horen, stem ik denk ik tegen. Dan moet je vooral denken aan zaken als het 'sociale stelsel', het minimumloon, en andere onzin, waarover ik vermoed en heb gehoord dat er passages instaan. Linkse troep als fundament voor de toekomst vind ik onacceptabel.

Dat hele referendum is sowieso onzin, aangezien de kwestie veel te complex is om met twee opties te beslechten. Laat het maar aan de volksvertegenwoordigers over, die ervoor betaald worden om dit soort dingen uit te zoeken en erover te onderhandelen. Dat moet je niet aan een bouwvakker vragen, die zanikt over z'n dure biertje 'door die kolere-euro', en om die reden tegen stemt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 31 mei 2005 @ 03:07:14 #112
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_27501835
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:16 schreef Itch het volgende:
Ik ga a.s. woensdag uiteraard mijn stem uitbrengen ... een duidelijk nee!
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_27501841
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 03:06 schreef heiden6 het volgende:
Ik ga sowieso stemmen, en ik neig naar JA. Morgen zoek ik het internet nog eens af naar wat specifieke kwesties; het kan ook zomaar een NEE worden als er echt dingen instaan die me irriteren.

Ik ben in principe vóór een grondwet, en ik besef dat die niet ideaal kan zijn voor iedereen (en dus ook niet voor mij), maar als er al te veel dingen in vastgelegd worden die w.m.b. niet in een grondwet horen, stem ik denk ik tegen. Dan moet je vooral denken aan zaken als het 'sociale stelsel', het minimumloon, en andere onzin, waarover ik vermoed en heb gehoord dat er passages instaan. Linkse troep als fundament voor de toekomst vind ik onacceptabel.

Dat hele referendum is sowieso onzin, aangezien de kwestie veel te complex is om met twee opties te beslechten. Laat het maar aan de volksvertegenwoordigers over, die ervoor betaald worden om dit soort dingen uit te zoeken en erover te onderhandelen. Dat moet je niet aan een bouwvakker vragen, die zanikt over z'n dure biertje 'door die kolere-euro', en om die reden tegen stemt.
goed verwoord. ik neig naar nee overigens.
underground forever baby
pi_27501857
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 03:09 schreef Laton het volgende:

[..]

goed verwoord. ik neig naar nee overigens.
Dank je. Waarom neig je naar nee?
  dinsdag 31 mei 2005 @ 03:20:26 #115
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27501882
ik ga definitief 'ja' stemmen. alleen al om die kutfransen met hun autoritaire gelul (begrotingstekort als wc-papier gebruiken ) een vette hak te zetten.

als we 'ja' stemmen heeft frankrijk niks meer te zeggen. en dat wil ik graag met die poephoofden daar. beetje tegen de oorlog in irak zijn omdat hun olieafspraak, tegen alle verdragen in, elke fransman straks miljonair zou maken maar de humanistische gevolgen lekker vergeten.

hun kernwapentestprogramma. hun idiote houding van de sterkste in europa zal snel te niet gedaan moeten worden. dus allen die nederland een warm hart toedragen, stem 'ja!'.

dit is geen tegenstem meer maar een oproep! opzouten met frankrijk, opzouten met die autoritaire houding, opzouten met die vieze milieuvervuilende en eigengereide eigengeilers. en snel ook, zij zullen europa dadelijk kapot maken en overheersen.

maw stem 'ja!'.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_27501900
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 03:11 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dank je. Waarom neig je naar nee?
Weken geleden naar gekeken..waren een aantal issieus waar ik vraagtekens bij zette, maar de "houding" van nee-stemmers zijn lopende bak vuilnis zonder benul etc..

Tja ik heb echt plaatsvervangende schaamte over het niveau waarop het ja/nee debat gevoerd wordt...en dan vooral van het ja-kamp. holocaust etc je hebt het ongetwijfeld allemaal gezien..goede argumenten voor is wat ik verwacht, geen stemmingsmakerij bullshit. En dat is toch wat ik krijg, ik wil overtuigd worden en dat is nog niemand gelukt..vandaar mijn nee-neiging.
underground forever baby
  dinsdag 31 mei 2005 @ 03:31:51 #117
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27501902
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 03:29 schreef Laton het volgende:

[..]

Weken geleden naar gekeken..waren een aantal issieus waar ik vraagtekens bij zette, maar de "houding" van nee-stemmers zijn lopende bak vuilnis zonder benul etc..

Tja ik heb echt plaatsvervangende schaamte over het niveau waarop het ja/nee debat gevoerd wordt...en dan vooral van het ja-kamp. holocaust etc je hebt het ongetwijfeld allemaal gezien..goede argumenten voor is wat ik verwacht, geen stemmingsmakerij bullshit. En dat is toch wat ik krijg, ik wil overtuigd worden en dat is nog niemand gelukt..vandaar mijn nee-neiging.
als je nee stemt zullen de fransen wederom hun aantal en macht gebruiken om europa naar hun voeten te laten dansen. afgelopen nu. stem 'ja' !!!
pi_27501905
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 03:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

als je nee stemt zullen de fransen wederom hun aantal en macht gebruiken om europa naar hun voeten te laten dansen. afgelopen nu. stem 'ja' !!!
je snapt zelf natuurlijk dat dit een slecht argument is.
underground forever baby
  dinsdag 31 mei 2005 @ 03:35:39 #119
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27501909
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 03:33 schreef Laton het volgende:

[..]

je snapt zelf natuurlijk dat dit een slecht argument is.
nee dit is hét argument. je hebt nog even om er over na te denken. choose wisely.
pi_27501911
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 03:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee dit is hét argument. je hebt nog even om er over na te denken. choose wisely.
Ik kies de dark side!
underground forever baby
  dinsdag 31 mei 2005 @ 03:36:58 #121
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27501914
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 03:36 schreef Laton het volgende:

[..]

Ik kies de dark side!
hey. ik geef je alleen maar advies ouwe frituurverslaafde.
pi_27501916
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 03:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hey. ik geef je alleen maar advies ouwe frituurverslaafde.
Daarom verschoon ik mijn frietpan ook niet...anders eet ik niet anders..
underground forever baby
  dinsdag 31 mei 2005 @ 03:42:29 #123
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27501923
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 03:38 schreef Laton het volgende:

[..]

Daarom verschoon ik mijn frietpan ook niet...anders eet ik niet anders..
lol. je mag stemmen wat je wil, laat deze kutuser je niet in de weg staan, maar dat deed je toch al niet lijkt me. maar 'ja' is beter voor nederland nu. denk maar aan risk.
pi_27501927
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 03:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lol. je mag stemmen wat je wil, laat deze kutuser je niet in de weg staan, maar dat deed je toch al niet lijkt me. maar 'ja' is beter voor nederland nu. denk maar aan risk.
We moeten australie veroveren...makkelijk te verdedigen

Tja, met een frans "nee" is onze stemming toch al enigzins obsolete geworden..
underground forever baby
pi_27501930
Ik heb wel zoiets van; als er geen goede reden is om tegen te stemmen, stem ik voor. De overtuigingsnoodzaak ligt bij het NEE-kamp, aangezien een grondwet op zichzelf w.m.b. een goed plan is.

Dat Holocaustverhaal is inderdaad al net zo bedroevend als de 'argumenten' over Turkijk e.d..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')