abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27475033
Ja, natuurlijk ga ik nog stemmen.
Ik twijfel alleen nog of het ja of nee wordt
  maandag 30 mei 2005 @ 10:43:19 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_27475310
Ik ga niet alleen stemmen, ik ga zelfs werken op een stembureau hier in de buurt

Volkomen onpartijdig natuurlijk
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 30 mei 2005 @ 10:44:48 #53
101385 Thief
Kleptoman
pi_27475336
ja natuurlijk ga ik stemmen.
je bent gewoon dom als je dat niet doet
  maandag 30 mei 2005 @ 10:57:58 #54
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27475624
ik stem nee
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_27476093
quote:
Op maandag 30 mei 2005 10:29 schreef Wolkje het volgende:
Ja, natuurlijk ga ik nog stemmen.
Ik twijfel alleen nog of het ja of nee wordt
Tip: lees je in in de feiten en luister niet naar propaganda.

Dan kom je vanzelf bij JA uit.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 30 mei 2005 @ 11:18:31 #56
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_27476208
gewoon ff naar http://www.referendumwijzer.nl gaan, dan weet je het he, ik had
quote:
Uw opvattingen komen voor
80%
overeen met de Grondwet.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_27476223
quote:
Op maandag 30 mei 2005 11:14 schreef m021 het volgende:

[..]

Tip: lees je in in de feiten en luister niet naar propaganda.

Dan kom je vanzelf bij JA uit.
Ik denk ut niet. Of je moet een voorstander van een centrale oppermachtige superoverheid zijn.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_27476236
Ik ga nog gewoon naar de stembus. Het antwoord blijft alleen NEE
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
  maandag 30 mei 2005 @ 11:19:26 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_27476246
quote:
Op maandag 30 mei 2005 11:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wehehe ik had 26% overeenkomst
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_27476300
quote:
[..]
Er zijn nog meer referendumwijzers, die nog eens allemaal verschillende resultaten geven ook. Degene die jij hebt geraadpleegd is de meest sturende van allemaal, zelfs verstokte tegenstanders komen nog op ja uit. Het is domweg niet het middel om je mening te bepalen, maar slechts een domme propagandastunt.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_27476422
Ik ga niet stemmen, ik vind dat het hele idee van dit referendum verkeerd is aangepakt. De populariteitsstrijd en propaganda beinvloeden teveel mensen om uberhaupt van een eerlijk referendum te spreken. Deze Amerikaanse praktijken zijn walgelijk en is negatief voor de mensen die zich daadwerkelijk hebben verdiept in de nieuwe grondwet en zo een stem hebben gevormd.

Verder komt het nu over als een keuze van 'lesser of two evils'. Ik hoop dat het kabinet hierom ook het referendum naast zich neer legt, zoals het hoort, nutteloos stukje 'politiek'.
pi_27476474
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:18 schreef Croupouque het volgende:
Natuurlijk ga ik stemmen. En nog 'ja' ook.
pi_27476697
quote:
Op maandag 30 mei 2005 11:21 schreef speedfreak1 het volgende:
Degene die jij hebt geraadpleegd is de meest sturende van allemaal

Bij referendumwijzer.nl kunnen er zeker wel negatieve resultaten worden gehaald, ik heb tegenstanders gezien die een score van 23% hadden. Bij de andere stemwijzers (die jij minder sturend vindt) is het echter bijna onmogelijk om een 'JA' te krijgen. Sterker nog, echtereferendumwijzer.nl (de ergste van allemaal) raadt je zelfs het volgende aan:
quote:
Misschien is het een idee om een actieve rol te gaan spelen in de campagne tegen de Europese Grondwet.
pi_27476996
Hoe meer landen tegenstemmen, hoe groter de kans is dat er opnieuw onderhandeld gaat worden over de inhoud van de grondwet.
Ik ga dus zeker nog even tegenstemmen, woensdag.
  maandag 30 mei 2005 @ 11:50:05 #65
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_27477257
Ik ga niet stemmen.
pi_27477287
Ik zit nog te twijfelen. Ik ben voor een Europese grondwet. Voor zover ik meekrijg is dit verdrag daar een goede aanzet toe. MAARRR! Ik vind dit een bespottelijk onderwerp voor een referendum. Een referendum is om de burgers van een bepaalde wijk te vragen of ze een hondenuitlaatveldje in hun wijk willen hebben, niet voor zaken zo bespottelijk veel eisen van de kiezer. Ik heb verdomme al u-ren besteed aan dat stomme verdrag. Straks gaan ze me ook nog vragen wat ik van de jaarbegroting van Nederland vind.

Hallo! Ik stem toch verdomme niet voor niets op een bepaalde partij bij de landelijke verkiezingen!?

Met andere woorden, ik twijfel tussen JA en niet stemmen.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_27477454
quote:
Zo, 20% tegen. Dat is wel veel. Jij stemt dus tegen neem ik aan?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_27477533
quote:
Op maandag 30 mei 2005 11:24 schreef Stranger het volgende:
Ik ga niet stemmen, ik vind dat het hele idee van dit referendum verkeerd is aangepakt. De populariteitsstrijd en propaganda beinvloeden teveel mensen om uberhaupt van een eerlijk referendum te spreken. Deze Amerikaanse praktijken zijn walgelijk en is negatief voor de mensen die zich daadwerkelijk hebben verdiept in de nieuwe grondwet en zo een stem hebben gevormd.

Verder komt het nu over als een keuze van 'lesser of two evils'. Ik hoop dat het kabinet hierom ook het referendum naast zich neer legt, zoals het hoort, nutteloos stukje 'politiek'.
Typisch dat als er een nee-stem voor de deur staat er gesproken wordt van een oneerlijk referendum. In welk opzicht oneerlijk? De massa oneigenlijke beschuldigingen aan het adres van de nee-stemmers, de enorme hoeveelheid sentimentele ongefundeerde prietpraat van de voor-stemmers, de aantoonbare leugens van politici die voor zijn?
Je hoopt dat het kabinet de uitslag naast zich neerlegt? Eerst doen de jongens en meisjes de krachtige toezegging dat ze de uitslag van het referendum zullen volgen! In de loop der tijd blijkt dat het referendum wel eens een uitslag zou kunnen opleveren die niet gewenst is, dus worden er alras uitkomstcriteria opgesteld! De volgende stap zal ongetwijfeld het proberen naast zich neerleggen van de uitsla zijn! Dit is gelegenheidsdemocratie, wat dus niets met democratie te maken heeft.
Fouten in de aanpak zijn er zeker gemaakt. Zo heeft de regering op schokkende manier verzuimd om de mensen in te lichten waar het over gaat en wat de gevolgen zullen zijn. Ze hebben zelfs een verkeerde voorstelling van zaken geschetst. De goede voorstelling van zaken kwam van andere bronnen en media. Daarbij leeft er breed de al of niet terechte veronderstelling dat Nederland bij de onderhandelingen over dit voorstel is overruled, Nederland heeft gewoon geen pest in te brengen gehad. Het resultaat van de onderhandelingen is dus nihil. En dan zou je vertrouwen moeten hebben in een document dat er nota bene voor staat dat de nederlandse invloed verder wordt verkleind. Ik zie het heel helder, dit verdrag biedt geen verbeteringen en is dus uiterst overbodig. Een grondwet is het al helemaal niet, pas na de franse nederlaag praten plotseling onze politici niet meer over grondwet maar over verdrag. We worden verlakt en bedrogen, en de enige juiste reactie is het 500 pagina's tellende vod richting prullenbak verwijzen.
Ik stem Wilders. U ook?
  maandag 30 mei 2005 @ 12:02:58 #69
3904 Koos Voos
teringhond
pi_27477663
Een grondwet is het al helemaal niet, pas na de franse nederlaag praten plotseling onze politici niet meer over grondwet maar over verdrag.

Laten we 1 juni solidair zijn met onze Franse broeders en zusters
pi_27478109
quote:
Op maandag 30 mei 2005 12:02 schreef Koos Voos het volgende:
Laten we 1 juni solidair zijn met onze Franse broeders en zusters
En dat is dan eigen vrijwillige solidariteit in plaats van afgeperste solidariteit.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_27478423
quote:
Op maandag 30 mei 2005 11:58 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Typisch dat als er een nee-stem voor de deur staat er gesproken wordt van een oneerlijk referendum. In welk opzicht oneerlijk? De massa oneigenlijke beschuldigingen aan het adres van de nee-stemmers, de enorme hoeveelheid sentimentele ongefundeerde prietpraat van de voor-stemmers, de aantoonbare leugens van politici die voor zijn?
Ik was zelf ook van plan tegen te stemmen, om de goede beweegredenen, maar omdat ik onder andere aan reacties hier op fok (wat ik 'hoger' schat dan de gemiddelde persoon in de samenleving), al genoeg mensen zie die om verkeerde beweegredenen stemmen (voor én tegen), zaken die niets met de grondwet te maken hebben, vind ik dit referendum stompzinnig en waardeloos. Een massale tegenstem zou echt niet uitblijven, en nieuwe onderhandelingen kunnen zeker geen kwaad, maar gewoon uit de infantiliteit van het nederlandese klapvee weiger ik te stemmen. Ja, ik weet dat dit ook kinderachtig klinkt.

We zullen wel zien hoe het allemaal verloopt, en ik hoop op een eerlijkere gang van zaken bij een volgend referendum en een niet verdere veramerikanisering in het stemsysteem.
pi_27478429
quote:
Op maandag 30 mei 2005 11:51 schreef Karboenkeltje het volgende:
Met andere woorden, ik twijfel tussen JA en niet stemmen.
Stem JA zou ik zeggen. Als de ja/nee kampen een beetje eerlijk waren verdeeld zou ik zeggen: groot gelijk dat je ontevreden bent over het referendum, stem blanco.

Maar aangezien het nee-kamp nu zo in opmars is, zou blanco waarschijnlijk het nee-kamp helpen. En aangezien je vóór bent, wil je dat waarschijnlijk niet.

JA dus.
pi_27478495
Toch zit er wel wat in wat Stranger zegt. Ik combineer het met wat Speedfreak1 zegt: leugens van politici, ook aan de kant van de nee-stemmers (Wilders, Marijnissen voorop). De meest zinnige dingen die ik gehoord heb van bij kanten kwamen toch wel degelijk van deskundigen. Dat is ook de reden dat ik nog steeds niet wat ik moet stemmen want die deskundigen vond ik vrij goed aan elkaar gewaagd, alleen krijg je dat idee niet als je de media hebt gevolgd.
  maandag 30 mei 2005 @ 12:31:57 #74
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_27478533
Ja, ik ga stemmen.

En ik ga NEE stemmen.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_27479145
quote:
Op maandag 30 mei 2005 11:32 schreef m021 het volgende:
Bij referendumwijzer.nl kunnen er zeker wel negatieve resultaten worden gehaald, ik heb tegenstanders gezien die een score van 23% hadden. Bij de andere stemwijzers (die jij minder sturend vindt) is het echter bijna onmogelijk om een 'JA' te krijgen. Sterker nog, echtereferendumwijzer.nl (de ergste van allemaal) raadt je zelfs het volgende aan:
De mogelijkheid om een negatieve score te behalen zegt helemaal niets over de onpartijdigheid van de stemwijzer. Referendumwijzer.nl is zwaar sturend met vragen waar je eigenlijk vaak al voor ben. Zonder kennis die wat dieper op de punten in gaat ben je vaak geneigd om 'voor' te stemmen.

Uiteraard maakt niet alleen het 'ja' kamp zich hieraan schuldig, ook het 'nee' kamp maakt zich hieraan schuldig maar goed referendumwijzer.nl is niet onpartijdig en het zou beter zijn als men hun eigen standpunt kan bepalen zonder een stemwijzer.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')