hierover heb ik het volgende te zeggen :quote:Op zondag 29 mei 2005 22:39 schreef SLaMDanCeR het volgende:
rofl
wow, dude,quote:Op zondag 29 mei 2005 22:42 schreef pberends het volgende:
Ik hoef niet eens al m'n HD's te formaterenniet eens tig dvd's aan backup terugzetten
wekenlange werk niet verloren gegaan
Nee, dat hoefde ik bij m'n vorige computers nooit.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:48 schreef SLaMDanCeR het volgende:
maar moederbord drivers installeren is toch zo'n beetje stap 1 na installatie?
"hoefde nooit"quote:Op zondag 29 mei 2005 23:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, dat hoefde ik bij m'n vorige computers nooit.
Bij het installeren kan je kiezen voor third party SATA drivers (moet je diskette erin rammen)quote:Op maandag 30 mei 2005 04:37 schreef pberends het volgende:
Ow ja, nu wordt ie helemaal mooi trouwens. Stel dat ik enkel SATA HD's zou hebben. Hoe the motherfuck kan ik dan de HD's onder Windows installeren als je eerst Windows op een HD zou moeten installeren?
Wie zegt dat ik daar zin in heb? Wie zegt dat simpele zielen dat snappen? Ik dacht dat alles plug en play was.quote:Op maandag 30 mei 2005 04:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Bij het installeren kan je kiezen voor third party SATA drivers (moet je diskette erin rammen)
Onmogelijk, Windows herkent heel veel maar om alle hardware te ondersteunenquote:Op maandag 30 mei 2005 04:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daar zin in heb? Wie zegt dat simpele zielen dat snappen? Ik dacht dat alles plug en play was.
Windows zou op z'n minst alle HD's en controllers moeten steunen.quote:Op maandag 30 mei 2005 04:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Onmogelijk, Windows herkent heel veel maar om alle hardware te ondersteunen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |