Ik wordt wekelijks (bijna dagelijks) wakker gehouden door bezopen figuren. Die gesprekken die ze voeren, echt geweldigquote:Op zondag 29 mei 2005 20:42 schreef SCH het volgende:
...om verder te leven.
Dit weekend weer een paar uur uit mijn slaap gehouden door een stuk of 20 van die sukkelige Floris Jannen en Lodewijken. Wat een stelletje enorme onbeschofte houwdegens zijn dat toch.
Het was in een StayOk, vroeger noemden we dat nog gezellig: jeugdherberg. Niet mijn idee om daar te verblijven maar soms heb je het niet alleen voor het zeggen.
Vrijdagnacht om 04.00 uur komen er een stuk of 20 zatlapperige stropdassen thuis die 1,5 uur lang met onzinnig gebral en gezeik iedereen uit de slaap houden. En die teksten die ze uitslaan
De volgende ochtend zitten ze met duffe koppen aan het ontbijt. Ze vonden ons maar homo's.
en van onze groep van 14 was ik de enige die echt aanspraak mag maken op die titel
quote:Op zondag 29 mei 2005 20:46 schreef Xtreem het volgende:
SCH, nicht van me, jullie gedragen je gewoon als plebs blijkbaar
We sliepen. Sorryquote:Op zondag 29 mei 2005 20:46 schreef Xtreem het volgende:
SCH, nicht van me, jullie gedragen je gewoon als plebs blijkbaar
Dat is je vergevenquote:
Die miljonairs verpesten het altijd weer voor de multi-miljonairsquote:Op zondag 29 mei 2005 20:55 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hangkakkers ofzo?
Wat ik een kloteriger idee vind... Bij medicijn/tandheelkunde/.... heb je ook zesjes studenten... Ik wil geen tandarts die met 6'jes z'n studiegehaald heeftquote:Op zondag 29 mei 2005 20:53 schreef SCH het volgende:
En dat wordt later allemaal huisarts of advocaat
Moet jou toch aansprekenquote:Op zondag 29 mei 2005 20:58 schreef SCH het volgende:
Gingen ze de volgende ochtend weg: zaten er tien op de motor met de billen uit hun broek geknipt
Nee, het was niet fijn
5,5jes hier.... maar je bent in goede handen hoor....quote:Op zondag 29 mei 2005 20:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat ik een kloteriger idee vind... Bij medicijn/tandheelkunde/.... heb je ook zesjes studenten... Ik wil geen tandarts die met 6'jes z'n studiegehaald heeft![]()
![]()
U hebt gezocht op plebs:quote:Op zondag 29 mei 2005 21:03 schreef Sterke_Yerke het volgende:
En wat mag het trendy woord plebs beteken?![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 20:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat ik een kloteriger idee vind... Bij medicijn/tandheelkunde/.... heb je ook zesjes studenten... Ik wil geen tandarts die met 6'jes z'n studiegehaald heeft![]()
![]()
Vroeger heette dat nog gewoon proletariaatquote:Op zondag 29 mei 2005 21:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
U hebt gezocht op plebs:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
plebs1 (de ~ (v.))
1 de niet-patriciërs bij de oude Romeinen
plebs2 (het ~)
1 [pej.] het gewone volk
Vroegahquote:Op zondag 29 mei 2005 21:10 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Vroeger heette dat nog gewoon proletariaat![]()
Hoef je die kamer in Utrecht nu niet meer?quote:Op zondag 29 mei 2005 21:12 schreef Fatality het volgende:
Huh, ben jij homo?
zonder jouw uitgelubberde bierkonten geen hoger opgeleiden hier in nl. geen aidsremmers, geen deugdelijke rechterlijke macht. niks van dat alles. alleen maar mensen die niet kunnen lezen en daardoor agressief worden als ze toch met hun petje op in een café willen zitten. wat wil je liever?quote:Op zondag 29 mei 2005 21:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Vette uitgelubberde Floris Jan bierkonten???![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 21:03 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Een gedeelte wordt tandheelkundige en dat is tenminste enige wraak van het leven,quote:Op zondag 29 mei 2005 20:53 schreef SCH het volgende:
En dat wordt later allemaal huisarts of advocaat
Ook wel plebejers...het gemene volk.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:03 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Misschien herkende ze je van Fok!quote:Op zondag 29 mei 2005 20:42 schreef SCH het volgende:
De volgende ochtend zitten ze met duffe koppen aan het ontbijt. Ze vonden ons maar homo's.
en van onze groep van 14 was ik de enige die echt aanspraak mag maken op die titel
dan ben je een 'n'quote:Op zondag 29 mei 2005 21:32 schreef Catch22- het volgende:
"ze" kan een aanwijzend voornaamwoord zijn voor de derde persoonsvorm meervoud
je kan maar beter vriendjes met hen worden als je later nog een beetje redelijke baan wil hebben. old(young)boys netwerk is een heel stuk groter dan jij nu bewerktstelligd.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:36 schreef LaZZ het volgende:
Inderdaad, ik studeer Economie. Daar heb je pas een hoop corpsballen, verschrikkelijk die gasten. Ik heb daar echt een teringhekel aan. Loop ik daar als normale gast met ook vrienden van het gewone volk en allochtone vrienden. Whehehe
Overigens laat ik ze het nooit merken natuurlijk.
Nee, want jij bent wel het laatste wat 'ze' boeit.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:36 schreef LaZZ het volgende:
Overigens laat ik ze het nooit merken natuurlijk.
Dan moet je niet zelf ook de fout in gaan.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kan maar beter vriendjes met hen worden als je later nog een beetje redelijke baan wil hebben. old(young)boys netwerk is een heel stuk groter dan jij nu bewerktstellig]d.
Je bent immers nooit jong genoeg om te weten dat het in de wereld niet draait om wie je bent, maar wie je kent...quote:Op zondag 29 mei 2005 21:38 schreef zoalshetis het volgende:
je kan maar beter vriendjes met hen worden als je later nog een beetje redelijke baan wil hebben. old(young)boys netwerk is een heel stuk groter dan jij nu bewerktstelligd.
grinnek. mijn netwerk thuis kent geen correctrice, iets wat ik in het dagelijkse leven wel hebquote:Op zondag 29 mei 2005 21:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan moet je niet zelf ook de fout in gaan.
zo is het copy.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent immers nooit jong genoeg om te weten dat het in de wereld niet draait om wie je bent, maar wie je kent...
netwerk is echt waar ja, in mijn wereld.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar is dat nou echt waar, van dat genetwerk? Ik bedoel, de meerderheid van dat soort mensen die ik ken komt ook niet zo briljant terecht. Uitschieters heb je altijd.
quote:Op zondag 29 mei 2005 21:49 schreef Catch22- het volgende:
ligt er natuurlijk wel aan wat voor job je doet, als fabrieksarbeider heb je er weinig aan
kruiwagens en netwerk, voorwaar ik u zeg!quote:Op zondag 29 mei 2005 21:59 schreef Copycat het volgende:
Netwerken is niet het hele recept, maar zeker een belangrijk ingrediënt.
Zeker in vrije beroepen.
dan studeer je idd nietquote:Op zondag 29 mei 2005 21:49 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij studeer je niet voor 'fabrieksarbeider'.
Als ze die oerdriften niet uit mogen leven, gaan ze later hun patienten martelen.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:00 schreef SCH het volgende:
Ze mopgen trouwens best later dokter worden maar ze moeten voor die tijd gewoon geen brallende corpsbal zijn.
Van dat domme groepsgedrag
hun groepsgedrag zorgt er juist voor dat het later competative dokters (oid) worden. dat komt de maatschappij meestal ten goede. "lift me up , lift me up".quote:Op zondag 29 mei 2005 22:00 schreef SCH het volgende:
Ze mopgen trouwens best later dokter worden maar ze moeten voor die tijd gewoon geen brallende corpsbal zijn.
Van dat domme groepsgedrag
Idd volledig mee eens!!quote:Op zondag 29 mei 2005 22:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kruiwagens en netwerk, voorwaar ik u zeg!
en wie denk je dat er het meest verdient aan dat darten?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
maar ze zijn wel goed in darten.. dat hebben ze wel overeenkomstig met het klootjesvolk..
Maar een 6je is een studenten 9 hoorquote:Op zondag 29 mei 2005 20:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
![]()
veel knokken? de kranten staan er idd bol vanquote:Op zondag 29 mei 2005 23:35 schreef sizzler het volgende:
Corpsballen.![]()
De overeenkomst met voetbalhooligans is vrij groot. Veel bier, veel knokken en jezelf beter voelen dan anderen omdat je ergens bij hoort.
Nooit van zooien gehoord?quote:Op zondag 29 mei 2005 23:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
veel knokken? de kranten staan er idd bol van![]()
quote:
Op de een of andere manier zal dat je vies tegenvallen mijn liefste. Ik troef ze af in alle aspecten, cijfers, discussieren, netwerken, ja, zelfs netwerken maar ook vrouwen, geld etc. Alleen vertoon ik niet zulk gedrag. Het is namelijk ongelooflijk kansloos om te zien hoe sommige kereltjes, waarvan paps en mams duidelijk geen geld hebben toch zo over proberen te komen. En de echte ballen, waarvan paps en mams wel een beetje geld hebben doen ze zich vaak ook rijker voor dan ze zijn. Leuke taferelen altijd.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:39 schreef Principessa het volgende:
[..]
Nee, want jij bent wel het laatste wat 'ze' boeit.
Och, ik denk niet dat zij de belangrijkste kaarten in mijn leven zullen zijn qua netwerken, er zijn nog meer belangrijke mensen dan corpsballen op een faculteit gelukkig.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kan maar beter vriendjes met hen worden als je later nog een beetje redelijke baan wil hebben. old(young)boys netwerk is een heel stuk groter dan jij nu bewerktstelligd.
dat hoorde ik ook jongens zeggen die zich niet aansloten.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:52 schreef LaZZ het volgende:
Och, ik denk niet dat zij de belangrijkste kaarten in mijn leven zullen zijn qua netwerken, er zijn nog meer belangrijke mensen dan corpsballen op een faculteit gelukkig.
Nee, het is niet georganiseerd nee, lijkt mij ook niet noodzakelijk. Gelukkig zijn kwaliteiten tegenwoordig ook steeds belangrijker aan het worden. Plus het feit dat je dmv een studievereniging ook contacten hebt e.d.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat hoorde ik ook jongens zeggen die zich niet aansloten.nee hoor, maak je maar geen zorgen. het is alleen niet georganiseerd waar jij bij hoort.
nee niet noodzakelijk kruiwagens en networking... er zijn autonomen, maar die zijn op een hand te tellen. ik ben met je, vandaar mijn zorgen. en anders kom je maar aankloppen als het zover is, ken er veel.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:59 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Nee, het is niet georganiseerd nee, lijkt mij ook niet noodzakelijk. Gelukkig zijn kwaliteiten tegenwoordig ook steeds belangrijker aan het worden. Plus het feit dat je dmv een studievereniging ook contacten hebt e.d.
Ik denk dus dat het inderdaad wel mee zal vallen. Overigens ken ik ook verschillende luitjes die zich totaal niet hadden aangesloten bij dit soort verenigingen etc. Maar toch gerefereerd werden door professoren, stage etc.
Ik heb gewoon een hekel aan die cultuur, klaar. En ik ben geeneens een alto.![]()
Ik ben over drie maanden klaar. Dan kan ik je toch wel mailen he?quote:Op maandag 30 mei 2005 00:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of... je maakt een oldboys network op fok, je weet nooit hoe een koe een haas vangt.
Tuurlijk, netwerken is wel belangrijk. Maar waarom dan jezelf verlagen (ja, zo zie ik het, het is namelijk niet iets wat mij trekt) en jezelf aansluiten bij een aantal corpsballen?quote:Op maandag 30 mei 2005 00:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee niet noodzakelijk kruiwagens en networking... er zijn autonomen, maar die zijn op een hand te tellen. ik ben met je, vandaar mijn zorgen. en anders kom je maar aankloppen als het zover is, ken er veel.
of... je maakt een oldboys network op fok, je weet nooit hoe een koe een haas vangt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |