volgend jaar wel, eerst bijtekenen voor 2 jaar dan pakken we nog een jaar samen prijzen, da's beter voor zijn onwikkeling en voor PSV en dan kan hij voor een flinke prijs weg en niet voor de bedragen die nu genoemd worden.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:19 schreef Suijk het volgende:
Gun je hem zo'n transfer niet?
Heeft Manchester dat geboden?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
Ach, 4,5 miljoen is toch niet gek?
Oh, okee, dat wist ik niet. Dan is het wel een goed bedrag opzich.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:47 schreef gras het volgende:
Contract loopt volgend seizoen af. Veel zal die Koreaan dus niet opleveren.
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:02 schreef methodmich het volgende:
Anders vind ik het ook niet weinig voor zo'n voetballer.
maar om nou minder te vangen dan ajax voor van der vaart zou belachelijk zijnquote:Op zondag 5 juni 2005 16:33 schreef methodmich het volgende:
Ach, de tijden zijn veranderd. Alleen Chelsea betaalt nog veel.
Real ook nog wel hoor, al zal dat minder worden nu er eindelijk een verstandige man als Sacchi zit.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:33 schreef methodmich het volgende:
Ach, de tijden zijn veranderd. Alleen Chelsea betaalt nog veel.
Die heeft, hoe gek ook, toch nog een grotere reputatie dan Park internationaal.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar om nou minder te vangen dan ajax voor van der vaart zou belachelijk zijn
ik denk dat ze hem zo op de juiste waarde schatten........quote:Op zondag 5 juni 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
Ach, 4,5 miljoen is toch niet gek?
Tsja zo fantastisch vind ik hem ook (nog) niet. En zeker zolang hij niet bij heeft getekend zullen dit de bedragen zijn waarover je praat.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:08 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
ik denk dat ze hem zo op de juiste waarde schatten........
Als je 3 miljoen voor Van Damme neertelt...quote:Op zondag 5 juni 2005 16:02 schreef methodmich het volgende:
Anders vind ik het ook niet weinig voor zo'n voetballer.
Een Belgisch international met een grote toekomst voor zich en bovendien een schaarse linksback....quote:Op maandag 6 juni 2005 09:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als je 3 miljoen voor Van Damme neertelt...
wat moet Lee dan wel niet waard zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 15:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een Belgisch international met een grote toekomst voor zich en bovendien een schaarse linksback....![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |