abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27461021
ik lag net buiten op de trampoline en ik keek naar de lucht, en ik zag heel veel kleine lichtpuntjes. het waren er wel duizenden en ze bewogen ook. soort van zwerm bestaande uit lichtpuntjes. zag er best weird uit. mijn tante kwam ook op de trampoline liggen en ik vroeg haar of zij ook lichtpuntjes zag, maar zij zag ze niet. ik weet niet wat het was of waardoor het kwam. zal denk ik wel een logische verklaring voor zijn. mischien weet iemand van jullie waarom ik die lichtpuntjes zag?
  zondag 29 mei 2005 @ 20:26:49 #2
89763 spiritual
The ultimate style
pi_27462627
Ja heb ik ook wel eens. Heel soms. Ik heb het misschien een keer of 8 gehad in mijn leven, en volgens mij elke keer als ik een tik tegen men hoofd kreeg of heel veel met men hoofd bewoog. Is niet verkeerd bedoelt, maar ik denk dat je dit bedoelt. Het zijn echt hele kleine fel witte/zilveren puntjes. Ik heb het altijd geinterpreteerd als sterretjes zien...
pi_27463017
Het zit op je ogen
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_27463127
quote:
Op zondag 29 mei 2005 20:40 schreef -CRASH- het volgende:
Het zit op je ogen
Of het zit in je ogen
  zondag 29 mei 2005 @ 21:38:05 #5
75832 blackbird1986
Artificial Intelligence
pi_27464700
Ik heb me ook eigenlijk altijd afgevraagd wat ze waren, ze lijken namelijk in een willekeurig patroon te bewegen (lees: "rondspringen", zonder elkaar te raken) dus ik denk dat het onwaarschijnlijk is dat het stofdeeltjes zijn. Wat het wel zijn? Ik zou het ook wel willen weten . Ze zien is overigens vrij eenvoudig aan te leren, dat wil zeggen het lukt mij tegenwoordig altijd tegen een blauwe lucht als achtergrond. Maar goed ik ben ook benieuwd, vandaar deze post .
Every action leads to a consequence, every consequence to an action
It is in light of this that we define faith
The problem is we often forget
The power of choice
pi_27465918
Er is hier eerder een soort topic over geweest, goeie vond ik overigens ook.
Kwamen wel wat verhalen naar voren. Alleen geen idee meer hoe die heette en of waar dat te terug te zoeken. Iets met energiebollen ofzo, zou dat kunnen .
  zondag 29 mei 2005 @ 22:53:01 #7
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_27467224
quote:
Op zondag 29 mei 2005 21:38 schreef blackbird1986 het volgende:
Ik heb me ook eigenlijk altijd afgevraagd wat ze waren, ze lijken namelijk in een willekeurig patroon te bewegen (lees: "rondspringen", zonder elkaar te raken) dus ik denk dat het onwaarschijnlijk is dat het stofdeeltjes zijn. Wat het wel zijn? Ik zou het ook wel willen weten . Ze zien is overigens vrij eenvoudig aan te leren, dat wil zeggen het lukt mij tegenwoordig altijd tegen een blauwe lucht als achtergrond. Maar goed ik ben ook benieuwd, vandaar deze post .
Ja kan ik ook, erg makkelijk. Ben benieuwd of het iets speciaals is
....in de donkere nacht.
pi_27467664
klopt, dat heb ik elke zomer wanneer ik (te) veel geslapen heb en ik staar voor me uit tegen de lucht aan. volgens mij zijn het idd dode cell-resten die in je oogbal drijven.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  maandag 30 mei 2005 @ 00:22:52 #9
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_27469863
ik denk een zwerm mugjes of kleine vliegjes
  maandag 30 mei 2005 @ 00:29:04 #10
75832 blackbird1986
Artificial Intelligence
pi_27470004
De bovenstaande twee mogelijkheden lijken me gezien de bewegingssnelheid vrij onwaarschijnlijk.
Every action leads to a consequence, every consequence to an action
It is in light of this that we define faith
The problem is we often forget
The power of choice
pi_27481373
Ik heb geen klap op mijn hoofd gehad en ook niet veel geslapen maar ik was wel beetje duizelig die dag (waarschijnlijk door het bier van de avond ervoor) met andere woorden: niet helemaal fit in je hoofd. wat jullie zo te lezen ook hadden. vond ook niet echt dat ze rondsprongen, het was meer "krioelen". had ook niet het idee dat ze in een willekeurig patroon bewogen. maar moet zeggen daar heb ik ook niet echt op gelet. zal volgende keer als ik ze weer zie us op letten .
en dat ze elkaar niet raakten was geloof ik wel zo. ze waren ook doorzichtig. ik dacht mischien aan bacterien die belicht werden door het zonlicht en daardoor zichtbaar werden, maar kweet niet of dit een mogelijkheid kan zijn aangezien die dingen super klein zijn. en mij is altijd vertelt dat bacterien niet waar te nemen zijn met het blote oog. of hebben ze toch ongelijk? anyway ik ben wel zeer benieuwt wat het nou precies is. en als de zon weer schijnt en er geen wolken zijn ga ik zeer zeker weer kijken
pi_27481990
Je kunt "het" eigenlijk altijd zien. Er is geen weersbeinvloeding voor nodig.
Gewoon in het niks staren help ook.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_27494001
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:17 schreef sweetgirly het volgende:
Er is hier eerder een soort topic over geweest, goeie vond ik overigens ook.
Kwamen wel wat verhalen naar voren. Alleen geen idee meer hoe die heette en of waar dat te terug te zoeken. Iets met energiebollen ofzo, zou dat kunnen .
Je bedoelt ORBS
pi_27494122
Je ziet ze trouwens ook als je richting de zon kijkt en daarna weer naar beneden kijkt !
pi_27494270
Je ziet ze ook weleens als je in een pikdonkere ruimte bent en dan vervolgens weer naar buiten gaat !
  maandag 30 mei 2005 @ 21:51:17 #16
37769 erodome
Zweefteef
pi_27494729
Als ik lichtpuntjes zie wordt het heel hoog tijd om wat te gaan slapen, dan ben ik overdreven moe, vaak na een weekeendje fiks doorhalen, lichamelijk en geestelijk erg moe zijn, dan trek je het niet zo meer en ga je lichtpuntjes zien, of kleine zwarte vlekjes, soms tegelijkertijd.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_27495910
Of je zou ze kunnen zien bij een hoge inspanning bij bijvoorbeeld een heel erg moeilijk examen dat je hebt of als je heel erg hard en fanatiek hebt gesport bijvoorbeeld, hardrennen, fitness, of boksen.
pi_27496103
Of je zou harstikke dronken moeten zijn !
pi_27496177
quote:
Op maandag 30 mei 2005 21:32 schreef Sander170 het volgende:

Je bedoelt ORBS
Ja, dat ook

Maar er was eerder een soortgelijk topic dus erover, als ik het me goed herinner, over mensen die ook spikkels etc zagen. Werd nog een leuke, interessante discussie volgens mij ook over brillen en lenzen ofzo . Heb via google al even gezocht, maar kon niks vinden, weet ook niet meer wat de topictitel was, maar dacht dus iets met energiebollen, spikkels ofzo voor je ogen. Heb alle termen beetje gehad. Diegene, ging ik vanuit, wist namelijk ook niet helemaal wat het was.
pi_27496259
quote:
Op maandag 30 mei 2005 22:31 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ja, dat ook

Maar er was eerder een soortgelijk topic dus erover, als ik het me goed herinner, over mensen die ook spikkels etc zagen. Werd nog een leuke, interessante discussie volgens mij ook over brillen en lenzen ofzo . Heb via google al even gezocht, maar kon niks vinden, weet ook niet meer wat de topictitel was, maar dacht dus iets met energiebollen, spikkels ofzo voor je ogen. Heb alle termen beetje gehad. Diegene, ging ik vanuit, wist namelijk ook niet helemaal wat het was.
Gewoon Orbs andere dingen ken ik niet. Of je moet UFO,s bedoelen ?
pi_27496281
Toen ik ze zag, was ik jong en nog onbezonnen , niet dronken (alcohol , was nog een nitwit) en samen met een vriendinnetje rustig ontspannen naar de blauwe lucht aan het kijken, en zagen ze beiden vliegen , die bolletjes dus. Maargoed .
pi_27496359
quote:
Op maandag 30 mei 2005 22:33 schreef Sander170 het volgende:

Gewoon Orbs andere dingen ken ik niet. Of je moet UFO,s bedoelen ?
Nou, ik weet het dus ook niet wat het was, maar geen ufo's, daar waren ze te klein, veels te veel en te snel voor, vermoed ik. Was een regenval aan soort doorzichtige bolletjes gewoon, terwijl de lucht dus helderblauw was. Het topic ging daar over, iig niet over ufo's volgens mij .
pi_27496363
quote:
Op maandag 30 mei 2005 22:34 schreef sweetgirly het volgende:
Toen ik ze zag, was ik jong en nog onbezonnen , niet dronken (alcohol , was nog een nitwit) en samen met een vriendinnetje rustig ontspannen naar de blauwe lucht aan het kijken, en zagen ze beiden vliegen , die bolletjes dus. Maargoed .
Is zeker een tekst van het internet af ?
pi_27496387
quote:
Op maandag 30 mei 2005 22:37 schreef Sander170 het volgende:

Is zeker een tekst van het internet af ?
pi_27496507
quote:
Op maandag 30 mei 2005 22:37 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Toen ik ze zag...

Of ging dat over jezelf ???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')