Je bent niet de enige.. Lupa ook al, al is het bij Lupa waarschijnlijk een andere oorzaak..quote:Op zondag 29 mei 2005 18:31 schreef Bensel het volgende:
gadvedamme.. zit me ook niet mee dit weekend.. ben ik even thuis.. word ik ziek....
dat is dan minder ja.quote:
xmms voor geluid en gxine voor beeld.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:45 schreef SingleCoil het volgende:
'avond...voor De Fok!Tools moet je Firefox hebben...![]()
Wat vinden jullie trouwens de beste mediaplayer voor op je PC ?
Ook roze?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is dan minder ja.
hij opend nu tenminste niet een nieuwe pagina voor een quote
kan dus meerdere quotes tegelijk doen
en andere PI's kan ook
En modjes kan ik ook zwart maken
voor muziek: winampquote:Op zondag 29 mei 2005 19:45 schreef SingleCoil het volgende:
'avond...voor De Fok!Tools moet je Firefox hebben...![]()
Alle crew is nu rozequote:
Altijd al roze willen zijn.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Alle crew is nu roze
komt zo een screenie voor je
ik gebruik gewoon windows media player.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:45 schreef SingleCoil het volgende:
maar jij gebruikt linuxquote:
Ja, maar wel gewoon op de pc hoor.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar jij gebruikt linux
moet nog steeds installerenheb alleen geen lege pc..
toen ik het cd'tje erin deed, werd me geadviseerd om het op een lege partitie te doen. ik heb nu 3 partities, waarvan ik er op 2 maar 200mb vrij heb, en 1 met 2.59 gig vrij, maar die is ook snel vol...quote:Op zondag 29 mei 2005 19:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, maar wel gewoon op de pc hoor.
Je hebt geen lege pc nodig heur. Zolang je een beetje hard disk ruimte hebt, waarvan ongeveer 10-20MB op de primaire hard disk kun je het installeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |