Wat zeur je dan nog over schadevergoeding? Profiteur!quote:Op zondag 29 mei 2005 18:59 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ja wel jammer, ik denk dat ik het door een van mijn mannetjes laat fixen.
http://www.dodge.com/ram_2500_3500/index.htmlquote:Op zondag 29 mei 2005 18:58 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Dat is een busje, het is maar wat je groot noemt.![]()
Is het luxe-merk van Nissan.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat voor merk is infinity trouwens? Nog nooit van gehoord.
Grappig, zo'n boerenkarquote:Op zondag 29 mei 2005 19:00 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
http://www.dodge.com/ram_2500_3500/index.html
Valt ook onder ramvans...
oooh jaaaaa
Ik denk dat je maar niet maar moet reageren op die hippie met z'n busje.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:58 schreef Infiniti_FX het volgende:
Dat is een busje, het is maar wat je groot noemt.![]()
Is niets lease aan, 2 jaar hard voor moeten werkenquote:Op zondag 29 mei 2005 19:03 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Jup... Beter als zo'n leasbak als die van jou
Die kras krijgen we wel weg, maar het is gewoon jammer..quote:Op zondag 29 mei 2005 19:03 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik denk dat je maar niet maar moet reageren op die hippie met z'n busje.
Is gewoon afgunst omdat jij een mooie wagen hebt. Sommige mensen kunnen dat niet verzetten.
In ieder geval ik denk dat je er geen spijt van moet hebben. Die jongens hebben een belangrijke les in hun leven geleerd. Ze zullen voortaan wel twee keer nadenken voordat ze op een onrespectvolle manier omgaan met medeweggebruikers. Ik hoop dat je de kras nog uit je wagen krijgt.
Dat is jouw auto niet.quote:
Ik heb geen bepaald maandloon, en ik betaal mijn benzine al helemaal niet cash.quote:Je bent jaloers dat je niet eens 100 km aan benzine kan betalen met je maandloon?
Die onderste zit een krasje op.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:05 schreef DracoAkaIk het volgende:
Mijn bak
[afbeelding]
Hippie bus
[afbeelding]
Je bent jaloers dat je niet eens 100 km aan benzine kan betalen met je maandloon?
Waarop baseerd je dat het me auto niet is?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:07 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Dat is jouw auto niet.![]()
[..]
Ik heb geen bepaald maandloon, en ik betaal mijn benzine al helemaal niet cash.
Die foto komt van een U.S. velgensite af ofzo.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:10 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Waarop baseerd je dat het me auto niet is?
Niet editten DABAMaster, gewoon zeggen wat je wil zeggen.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:10 schreef DABAMaster het volgende:
=edit=
Bij deze ... ik heb zo'n auto.. DIe op die foto is idd niet van mij...quote:Op zondag 29 mei 2005 19:13 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Die foto komt van een U.S. velgensite af ofzo.![]()
Hou er maar over op, anders maak je het alleen maar erger.
Always look on the bright side of lifequote:Op zondag 29 mei 2005 19:09 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ok, nu heb je me werkelijk laten lachen![]()
Voor het eerst vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |