5 !quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:49 schreef Joene het volgende:
Heb er net 5 stuks op , heerlijk , gewoon zonder ui , zonder peper, gewoon lekker aan het staartje.
wat is er mis mee?quote:
quote:
Nee maar ik vind 5 biefstukken ten eerste een beetje duur en ten 2e past dat niet in mn maagquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Niks hoor... zelf weten natuurlijk
Maar 5 achter elkaar vind je dus niet een beetje veel van het goede ?
Of eet je ook 5 biefstukken achter elkaar? wat ik wel weer zou kunnen trouwens![]()
Volgende keer vragen of ze 2 of 3 keer extra willen schrapen aan de binnenkant (kost ietjes vlees maar graat vrijquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:24 schreef Oblivion het volgende:
Nou, na twee happen had ik het wel weer gehad met de graatjes...![]()
Klopt....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:28 schreef Oblivion het volgende:
Nee, die graatjes zitten dieper...
ZIjn die kleine flexibele, en echt ik word er al beroerd van als ik er aan denk...
Oh diequote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:28 schreef Oblivion het volgende:
Nee, die graatjes zitten dieper...
ZIjn die kleine flexibele, en echt ik word er al beroerd van als ik er aan denk...
Dat vinden de katten ook, die beesten hebben zich nog nooit zo goed schoongelikt omdat er toevallig een stukje op hun rug viel in plaats van op de grond als nuquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:39 schreef Snakey het volgende:
Ik heb er ook net 1 op. Kan me niet herinneren dat ik ze ooit zo lekker gehad heb.![]()
Maar ik heb ontdekt dat als je je haring op een zacht wit broodje doet, je dat dus niet proeft...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Klopt....
De meeste mensen slikken ze gewoon door zo klein en flexibel zijn ze. Ik kan dat dus niet en pluk ik ze weer tussen mijn lippen vandaan.Dan maar niet charmant.
Ik heb trouwens 4 euro betaald voor 2.
Volgende week toch maar even weer langs.
ik zou het risico met rauwe vis niet nemen idd.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:26 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik maakte de verpakking open (supermarkt) en ze waren buinig en roken naar tonijn. Lijtk me dat dat niet goed is?
Nee het leek me al erg apart dat het goed zou zijn. Morgen even mee naar de supermarkt en dan ga ik lekker wel haring etenquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou het risico met rauwe vis niet nemen idd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |