Alleskan, melkkan, koffiekanquote:Op zondag 29 mei 2005 16:03 schreef Vlerk het volgende:
[..]
Maar.Maar.
Ik ben een newbie die al jaren lurkt en vandaag stond te springen om ineens veel te posten.
Kan toch?
nee, en newbie's gedragen zich meestal wel, jij niet.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:03 schreef Vlerk het volgende:
[..]
Maar.Maar.
Ik ben een newbie die al jaren lurkt en vandaag stond te springen om ineens veel te posten.
Kan toch?
Alles kan. Ben al lang blij dat je niet die typische topics van je nu aanmaakt.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:03 schreef Vlerk het volgende:
Maar.Maar.
Kan toch?
Jij hoop ik ook, wel.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:06 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Je vroeg er om mén!
En bovendien, jij bent zo diegene die op gaat kankeren![]()
nee gelukkig maak jij altijd van die onwijze interessante topics aan over Vanilla Ice etcquote:Op zondag 29 mei 2005 16:05 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Alles kan. Ben al lang blij dat je niet die typische topics van je nu aanmaakt.
Je zit op het verkeerde forum. Voor Breezah girls zoals jij is er Sugababes.nl.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:08 schreef Jett het volgende:
nee gelukkig maak jij altijd van die onwijze interessante topics aan over Vanilla Ice etcwat was de wereld zonder jou
er zitten geen breezers op hockey schatjequote:Op zondag 29 mei 2005 16:11 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Je zit op het verkeerde forum. Voor Breezah girls zoals jij is er Sugababes.nl.
Kun je je eigen profiel samen stellen, je hobby zal vast wel hockey zijn.
En dat weet ik zonder naar je profiel te kijken.
Wat een enge gedachte, Zwansen.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:11 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben bang dat we BrauN nooit weer zien hier....
oja, daarom noem je me een breezer met de reden dat ik op hockey zit terwijl uit een uitzondering isquote:Op zondag 29 mei 2005 16:15 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ja, jij bent dan ook de uitzondering op de regel.
Naar de afkick kliniek met jouquote:Op zondag 29 mei 2005 16:16 schreef Vlerk het volgende:
Ik had me eigenlijk alleen maar geregistreerd om iets over mijn laptop in DIG te vragen, maar tegen de tijd dat ik kon posten was ik vergeten wat ik wilde vragen.
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, er is niets mis mee dat jij een Breezah girl bent.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:16 schreef Jett het volgende:
oja, daarom noem je me een breezer met de reden dat ik op hockey zit terwijl uit een uitzondering is
geef me goede reden waarom IK een breezer zou zijn, en zeg niet je bent blond en 16 jaarquote:Op zondag 29 mei 2005 16:18 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, er is niets mis mee dat jij een Breezah girl bent.
hij noemt mij een BREEZAH, op mijn verjaardag nog welquote:Op zondag 29 mei 2005 16:19 schreef Vlerk het volgende:
Jett, -Angel-, opbokken uit dit kwalitatief hoogstaand topic.
quote:Op zondag 29 mei 2005 16:19 schreef Vlerk het volgende:
Jett, -Angel-, opbokken uit dit kwalitatief hoogstaand topic.
Je hoeft geen excuses te zoeken hoor, je mag best trots zijn op het feit dat je een Breezah girl bent.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:19 schreef Jett het volgende:
geef me goede reden waarom IK een breezer zou zijn
ik zeg geef een REDEN, niet een post die wéér nergens op slaatquote:Op zondag 29 mei 2005 16:25 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Je hoeft geen excuses te zoeken hoor, je mag best trots zijn op het feit dat je een Breezah girl bent.
Props voor je. Drink nog een Breezah op je verjaardag.
Jij hoeft geen reden te hebben om een Breezah girl te zijn hoor. Ik respecteer je keuze, het is tenslotte jouw leven. Schaam je er niet voor.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:26 schreef Jett het volgende:
ik zeg geef een REDEN, niet een post die wéér nergens op slaat
blonT?
ben jij stoned?quote:Op zondag 29 mei 2005 16:32 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Jij hoeft geen reden te hebben om een Breezah girl te zijn hoor. Ik respecteer je keuze, het is tenslotte jouw leven. Schaam je er niet voor.
Hmmm, BrauN is dat de reden waarom je altijd op Fok! post. De aandacht. Heb je nooit gedacht ik ga er een keer mee langs de psychator?quote:Op zondag 29 mei 2005 16:34 schreef Vlerk het volgende:
-Angel-, kun jij misschien even verdwijnen en zelf een stoer topic openen waarin je Jett gaat bekritiseren?
Bedankt voor je medewerking.
alleen voor jou schatjequote:Op zondag 29 mei 2005 16:36 schreef Dark_Killah het volgende:
Jett, ga je naakt?
Neen. De reden is dat ik de FAQ zorgvuldig heb doorgelezen en zodoende weet dat slowchat en offtopic niet gewaardeerd wordt.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:36 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hmmm, BrauN is dat de reden waarom je altijd op Fok! post. De aandacht. Heb je nooit gedacht ik ga er een keer mee langs de psychator?
Doorposten onder een ander account tijdens een ban (klonen)quote:Op zondag 29 mei 2005 16:39 schreef Vlerk het volgende:
[..]
Neen. De reden is dat ik de FAQ zorgvuldig heb doorgelezen en zodoende weet dat slowchat en offtopic niet gewaardeerd wordt.
ja, nu heb je een goede reden om me een breezerslet te noemen, nou als je het niet erg vindquote:Op zondag 29 mei 2005 16:38 schreef -Angel- het volgende:
[..]
De Breezah girls geven zich wel zeer snel bloot.
Uitzonderingen daargelaten.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:41 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Doorposten onder een ander account tijdens een ban (klonen)
Doorposten met een 'kloon' (een ander user-account van dezelfde persoon) tijdens een ban is niet toegestaan. Als we een ban zetten, zoeken we vaak ook op of een user kloont en deze kloons worden dan doorgaans ook gebanned. Bovendien kan de duur van je ban dan zomaar verlengd worden.
![]()
Die kijken dit met lede ogen aan. Ze durven niet in te grijpen.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:43 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Wanneer komen die drie blauwe schatjes eigenlijk terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |