Dat zeker.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:24 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Wat een seizoen![]()
Tegenover vorig jaar heeft dit seizoen al veel goed gemaakt.
quote:Op zondag 29 mei 2005 15:29 schreef erikh het volgende:
Kom op Kimi, blok die Alonso
quote:Op zondag 29 mei 2005 15:30 schreef Me_Wesley het volgende:
Albers nog steeds 27.3 voor op Friesacher
Zou wel knap zijn als hij 1e blijft.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:30 schreef MrX1982 het volgende:
DIt wordt lastig voor Raikkonen![]()
Blijf pushen Kimi
dat is het punt niet zo zeer denk ik, als die band maar heel blijft!quote:
Nee, de vleugel wordt door de band aan flarden gesneden.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:33 schreef Type-R het volgende:
Tering die hele band wordt naar de tering gesneden.
Vervang Raikkonen door Alonso en je hebt mijn meningquote:Op zondag 29 mei 2005 15:36 schreef Remzz het volgende:
Wat is zo bijzonder aan Raikonen?? Ik vind het eigenlijk behoorlijke stumperd
dan wint ie sowieso niet, volgens mij is het alles of nietsquote:Op zondag 29 mei 2005 15:36 schreef Ambrosius het volgende:
Mag 'ie in zo'n situatie ook niet die band wisselen
quote:Op zondag 29 mei 2005 15:37 schreef T1andonly het volgende:
geweldige nieuwe regels, moeten we volgend jaar zeker houden
in het wereldkampioenschap wel ja.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:38 schreef Pool het volgende:
Dat was dan weer de spanning.
Kimi haalt hem nog wel in hoorquote:Op zondag 29 mei 2005 15:38 schreef Murray het volgende:
1 klote kutronde
Nou Alsonso is wereldkampioen.
Zo moest het dacht ik goedkoper worden.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:40 schreef erikh het volgende:
Kan iemand m even helpen, wat is nou de extra veiligheid aan banden die een heel weekend mee moeten gaan? De FIA is toch zo op veiligheid, waarom dan zo'n kloteregel invoeren
Tuurlijk niet. Puur geluk voor Alonso en Renault dat ze hier winnen.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:40 schreef ArmaniMania het volgende:
KUT, Alonso wereld kamioen, nu alKunnen ze daar niet mee wachten?
Gewoon slechte bandenkeus van Kimi, das geen geluk voor Alonso maar slimmerquote:Op zondag 29 mei 2005 15:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Puur geluk voor Alonso en Renault dat ze hier winnen.
dan word het spannender...of het word gewoon een gok wie er wint.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:40 schreef erikh het volgende:
Kan iemand m even helpen, wat is nou de extra veiligheid aan banden die een heel weekend mee moeten gaan? De FIA is toch zo op veiligheid, waarom dan zo'n kloteregel invoeren
Yeah, goeie reden want de meeste teams krijgen de banden van de fabrikantenquote:
1. Kies de goede compound.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:40 schreef erikh het volgende:
Inderdaadquote:Op zondag 29 mei 2005 15:43 schreef erikh het volgende:
Alonso verdient deze overwinning niet, maar ja dat is autoracen he
Barcelona was dat volgens mij, echt een vreselijk moment.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:41 schreef Giem het volgende:
Doet me denken aan Hakkinen die in de laatste ronde ook een keer zijn Motor op blies... wat een pech hebben die Finnen altijd
Milieu,kosten,regeltjes, bla bla blaquote:Op zondag 29 mei 2005 15:43 schreef McCarthy het volgende:
Wat is dat voor onzin dat je geen banden mag wisselen. WAAROM NIET
Toch is het gewoon geluk. Want Kimi strandt in het zicht van de haven.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:42 schreef Noca het volgende:
Gewoon slechte bandenkeus van Kimi, das geen geluk voor Alonso maar slimmer
Laten we het hopen.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Toch is het gewoon geluk. Want Kimi strandt in het zicht van de haven.
Maar ja volgende race kicked Kimi weer de ass van Renault
ze worden toch gesponsert?quote:
Gast, hoe in godsnaam? Alonso heeft 32 punten voorsprong, heeft 100% betroiuwbaarheid en finished altijd bij de eerste vier.quote:
McLaren is superieurquote:Op zondag 29 mei 2005 15:45 schreef ElmarO het volgende:
Laten we het hopen.
It ain't over till the fat lady singsquote:Op zondag 29 mei 2005 15:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Gast, hoe in godsnaam? Alonso heeft 32 punten voorsprong, heeft 100% betroiuwbaarheid en finished altijd bij de eerste vier.
laten we het hopen,quote:Op zondag 29 mei 2005 15:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Puur geluk voor Alonso en Renault dat ze hier winnen.
McLaren en Kimi zijn oppermachtig. Komt wel goed
No way. Hij zal nog wel races winnen, maar zolang Alsono nog elke race op het podium finisht zie ik dat niet gebeuren.quote:
Yup. Jammer dat hij erniet uitvloog.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
Die banden van AlonsoHelemaal aan gort.
en de rest kreeg ze gratis?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sauber moest betalen voor de Michelins.
Ja ik ook.. maar ik begin er aan te twijfelen. Als alonso wat pech gaat krijgen dan gaat het nog wel lukken, maar als alsonso van dit soort mazzeltjes blijft houden dan wordt Kimi echt geen WK. helaasquote:
Dit is gewoon pech hebben. En het geluk voor Renault.quote:
Raikkonen had gewoon niet door moeten rijden en z'n band moeten wisselen dan was dit helemaal niet gebeurd. De regels staan toe om je banden op zo'n moment te wisselen. De band was helemaal aan gort dat wist Kimi 5 ronden eerder al ! Als je dan toch wil doorrijden, en die gok gaat nemen dan moet je achteraf niet gaan lopen huilen als het mis gaat.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:46 schreef TheUnreal het volgende:
Echt een klote regel, laat ze gewoon weer banden gaan wisselen. Niet alleen Raikkonen had er problemen door, vele coureurs kampen met problemen. En je krijgt er alleen maar onveillige situaties door...
Conlusie: Laten wisselen die banden.
we zijn benieuwdquote:Op zondag 29 mei 2005 15:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Canada is het circuit waar Ferrari altijd onwijs sterk is, afwachten hoe dat dit jaar is.![]()
Zal wel niet veel bijzonders worden denk ik.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Canada is het circuit waar Ferrari altijd onwijs sterk is, afwachten hoe dat dit jaar is.![]()
wat een bullshitquote:Op zondag 29 mei 2005 15:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Raikkonen had gewoon niet door moeten rijden en z'n band moeten wisselen dan was dit helemaal niet gebeurd. De regels staan toe om je banden op zo'n moment te wisselen. De band was helemaal aan gort dat wist Kimi 5 ronden eerder al ! Als je dan toch wil doorrijden, en die gok gaat nemen dan moet je achteraf niet gaan lopen huilen als het mis gaat.
Take it like a man !
euh ja, die schumacher moet toch zeker P6 kunnen halen daarquote:Op zondag 29 mei 2005 15:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Kimi een straf had gekregen als hij z'n band gewisseld had hoor. Die band was niet lek ofzo.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Raikkonen had gewoon niet door moeten rijden en z'n band moeten wisselen dan was dit helemaal niet gebeurd. De regels staan toe om je banden op zo'n moment te wisselen. De band was helemaal aan gort dat wist Kimi 5 ronden eerder al ! Als je dan toch wil doorrijden, en die gok gaat nemen dan moet je achteraf niet gaan lopen huilen als het mis gaat.
Take it like a man !
Kom je nu pas achter?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:47 schreef ArmaniMania het volgende:
Joh!! M.Schumacher wordt geen WK dit jaar.. met zijn 12 punten... kut vetklep ook met zijn commentaar...
quote:Op zondag 29 mei 2005 15:51 schreef El.Wulfo het volgende:
in 1ronden ben ik ruim 200 punten kwijtgeraakt....
Jeeeeeeej.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:52 schreef ElmarO het volgende:
Raikkonen is toch nog als 11e geklasseerd.
Ik doel ook niet op Kimi maar op de Fok!ers hier die beginnen over de regels van de FIA die onveilige situaties zouden opleveren. De FIA heeft deze situatie niet gecreeerd, dat heeft Kimi zelf gedaan.quote:
dat is echt onzinquote:Op zondag 29 mei 2005 15:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik doel ook niet op Kimi maar op de Fok!ers hier die beginnen over de regels van de FIA die onveilige situaties zouden opleveren. De FIA heeft deze situatie niet gecreeerd, dat heeft Kimi zelf gedaan.
Simpel. Als hij vorig jaar z'n band bijna aan gort had gereden en hij had toch door willen rijden dan had
precies hetzelfde kunnen gebeuren.
Moet je wachten tot de cijfers van het publiek, alltime lowquote:
haha ik zet hem lekker uit na de persquote:Op zondag 29 mei 2005 15:56 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Moet je wachten tot de cijfers van het publiek, alltime low![]()
Ik durf het wel aan. Vorige keer heb ik me rot gelachen.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:57 schreef saaw het volgende:
[..]
haha ik zet hem lekker uit na de pers
vorige keer voor 'de grap' naar die cijfers gekekennooit meer
jaaa ik weet hetquote:Op zondag 29 mei 2005 15:56 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Waarom nou niet nog 1 ronde. Maar 1 ronde!!
quote:Op zondag 29 mei 2005 15:57 schreef saaw het volgende:
[..]
haha ik zet hem lekker uit na de pers
vorige keer voor 'de grap' naar die cijfers gekekennooit meer
Dat was wel de insteek jaquote:Op zondag 29 mei 2005 15:56 schreef saaw het volgende:
dat is echt onzin
je zegt 'hij nam risico en had het ook anders kunnen doen en moet dus niet gaan huilen'
maar je doelt op de fokkers?
sorry maar dat is scheef
haha nou oke het is je vergevenquote:Op zondag 29 mei 2005 15:59 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat was wel de insteek jamaar goed m'n tekst was daarin niet duidelijk genoeg, wilde graag m'n ongenoeg daarover bekend maken
quote:Op zondag 29 mei 2005 16:00 schreef Gillian_Anderson het volgende:
De Fia is niet goed bij hun hoofd !!!
Het is gewoon een kwestie van tijd dat er gewonden / Doden gaan vallen !
Fia ik kijk uit naar jullie anderen verveling regeltjes.
Waar mee jullie de Formule 1 naar DE KLOTE HELPEN.
Denk ook wel dat er daalijk veel verantwoording bij jullie
komt te leggen als er ergen ongelukken of doden vallen.
Raikkonen had gewoon 100% eerste geworden
rustig maarquote:Op zondag 29 mei 2005 16:00 schreef Gillian_Anderson het volgende:
De Fia is niet goed bij hun hoofd !!!
Het is gewoon een kwestie van tijd dat er gewonden / Doden gaan vallen !
Fia ik kijk uit naar jullie anderen verveling regeltjes.
Waar mee jullie de Formule 1 naar DE KLOTE HELPEN.
Denk ook wel dat er daalijk veel verantwoording bij jullie
komt te leggen als er ergen ongelukken of doden vallen.
*zucht*quote:Op zondag 29 mei 2005 16:00 schreef Gillian_Anderson het volgende:
Ja dat is de enige mannier dat ferrari kan winnen zieligen SUKKELSquote:Op zondag 29 mei 2005 16:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Ten eerste kunnen er geen doden meer vallen Gillian_Anderson (Tenminste het is allemaal zo veilig, Anders moeten er wel hele rare dingen gebeuren)
Lekker voor Kimi!
Nu Alonso nog een paar keer
En hopen dat Ferrari er weer boven komt
Ferrari hoeft er toch niet voor te zorgen dat andere hun races uitrijden ?quote:Op zondag 29 mei 2005 16:03 schreef Gillian_Anderson het volgende:
[..]
Ja dat is de enige mannier dat ferrari kan winnen zieligen SUKKELS
Que?quote:Op zondag 29 mei 2005 16:03 schreef Gillian_Anderson het volgende:
[..]
Ja dat is de enige mannier dat ferrari kan winnen zieligen SUKKELS
en massa? hoe heeft hij dat gedaan dan? ik heb van hem geen foutjes gezien...quote:Op zondag 29 mei 2005 15:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik doel ook niet op Kimi maar op de Fok!ers hier die beginnen over de regels van de FIA die onveilige situaties zouden opleveren. De FIA heeft deze situatie niet gecreeerd, dat heeft Kimi zelf gedaan.
Simpel. Als hij vorig jaar z'n band bijna aan gort had gereden en hij had toch door willen rijden dan had
precies hetzelfde kunnen gebeuren.
Ja ik eigenlijk ook wel zo overtuigt van zichzelf. Blauwe vlag negerenquote:Op zondag 29 mei 2005 16:05 schreef saaw het volgende:
ik vind Albers ZO'N ONTZETTENDE SUKKEL
echt een beetje triest
quote:Op zondag 29 mei 2005 16:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook wel zo overtuigt van zichzelf. Blauwe vlag negeren
Dan is Verstappen nog beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |