Toch is het gewoon geluk. Want Kimi strandt in het zicht van de haven.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:42 schreef Noca het volgende:
Gewoon slechte bandenkeus van Kimi, das geen geluk voor Alonso maar slimmer
Laten we het hopen.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Toch is het gewoon geluk. Want Kimi strandt in het zicht van de haven.
Maar ja volgende race kicked Kimi weer de ass van Renault
ze worden toch gesponsert?quote:
Gast, hoe in godsnaam? Alonso heeft 32 punten voorsprong, heeft 100% betroiuwbaarheid en finished altijd bij de eerste vier.quote:
McLaren is superieurquote:Op zondag 29 mei 2005 15:45 schreef ElmarO het volgende:
Laten we het hopen.
It ain't over till the fat lady singsquote:Op zondag 29 mei 2005 15:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Gast, hoe in godsnaam? Alonso heeft 32 punten voorsprong, heeft 100% betroiuwbaarheid en finished altijd bij de eerste vier.
laten we het hopen,quote:Op zondag 29 mei 2005 15:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Puur geluk voor Alonso en Renault dat ze hier winnen.
McLaren en Kimi zijn oppermachtig. Komt wel goed
No way. Hij zal nog wel races winnen, maar zolang Alsono nog elke race op het podium finisht zie ik dat niet gebeuren.quote:
Yup. Jammer dat hij erniet uitvloog.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
Die banden van AlonsoHelemaal aan gort.
en de rest kreeg ze gratis?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sauber moest betalen voor de Michelins.
Ja ik ook.. maar ik begin er aan te twijfelen. Als alonso wat pech gaat krijgen dan gaat het nog wel lukken, maar als alsonso van dit soort mazzeltjes blijft houden dan wordt Kimi echt geen WK. helaasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |