Goede keuze, maar ik ga toch voor de Hertog Janquote:Op zondag 29 mei 2005 14:02 schreef pascalheister het volgende:
amstel is om de plee mee door te spoelen, doe mij maar een GrolSCHje
Indirectquote:Op zondag 29 mei 2005 14:02 schreef pascalheister het volgende:
amstel is om de plee mee door te spoelen
Wordt een leuke seizoensopener, kan je gelijk al een beetje zien hoe de teams ervoor staan.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Topfeest gehad ter ere van het afgelopen seizoen, het was echt geweldig
Laat psv maar winnen trouwens, mag hebben we een Ajax-psv erbij
Juichenquote:
Met wie Bluezz ?quote:Op zondag 29 mei 2005 14:45 schreef Bluezz het volgende:
Uit bed.
Hoofdpijn.
Niet eens een kater
Minimeet was gezellig
Hoe weet jij dat? Ken jij hun ook al? En de Hools wil je niet ontmoeten?quote:
BrightEyes ooit aan de foon gehad, Heatwave ooit ontmoet net als Golfert en Bluezzie.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ken jij hun ook al? En de Hools wil je niet ontmoeten?
is dat nou handig bij handbal om zo lang te zijnquote:Op zondag 29 mei 2005 15:11 schreef tong80 het volgende:
Hoor in Langs de Lijn dat Volendam de Nederlandse Handbaltitel aan het winnen is met een speler van 2 meter 19
Lange zwaaiarm, je torent boven de verdediging uit, lijkt mij wel handig.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
is dat nou handig bij handbal om zo lang te zijn
Je mag die cirkel inspringen, heb jij ooit iemand van 2,19m een cirkel zien inspringen? Hij staat bijna in dat doelquote:Op zondag 29 mei 2005 15:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
is dat nou handig bij handbal om zo lang te zijn
Ik moest ooit eens opboksen met m'n 2 meter tegen een speler van 2.21quote:Op zondag 29 mei 2005 15:11 schreef tong80 het volgende:
Hoor in Langs de Lijn dat Volendam de Nederlandse Handbaltitel aan het winnen is met een speler van 2 meter 19
Hoe heette die volleybal international van 220 ook al weer. Stond ooit bij ons in de sporthal.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik moest ooit eens opboksen met m'n 2 meter tegen een speler van 2.21
Arme Raikonen.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:39 schreef Bluezz het volgende:
Waaa dat wiel, die band !
Volgens mij heb ik de F1 weer eens te vroeg uitgezet?quote:
Zijn voorwielophanging breekt in de laatste ronde af en hij schiet van de baan.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de F1 weer eens te vroeg uitgezet?
-edit- lezen is moeilijkquote:Op zondag 29 mei 2005 15:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zijn voorwielophanging breekt in de laatste ronde af en hij schiet van de baan.
Yeps - nogal uit de slaap gehouden door een groep Floris Jannen en Lodewijken (wat een ongelooflijke pubers zijn die koorballen toch) maar ben natuurlijk weer enorm gegroeid in spel en diepgang.quote:
Is die andere diepgang nog gelukt ?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Yeps - nogal uit de slaap gehouden door een groep Floris Jannen en Lodewijken (wat een ongelooflijke pubers zijn die koorballen toch) maar ben natuurlijk weer enorm gegroeid in spel en diepgang.![]()
Oei, dat wordt klimmen!quote:Op zondag 29 mei 2005 15:48 schreef Bluezz het volgende:
Onkruid gewied, ben ik de kat kwijt (zit aan tuigje altijd), zit ze in de boom
quote:Op zondag 29 mei 2005 15:49 schreef SCH het volgende:
Lees het nu pas van Erwin Koeman
Is dat niet zo dan?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt wel of ie dood is als je dit zo post.
Hij is niet dood hoorquote:Op zondag 29 mei 2005 15:49 schreef SCH het volgende:
Lees het nu pas van Erwin Koeman
Dat wordt de kat uit de boom kijkenquote:Op zondag 29 mei 2005 15:48 schreef Bluezz het volgende:
Onkruid gewied, ben ik de kat kwijt (zit aan tuigje altijd), zit ze in de boom
Volgende week woensdag om 16.30 of eerder misschien alquote:Op zondag 29 mei 2005 16:13 schreef methodmich het volgende:
Precies.
* methodmich ziet dat het over 5 weken al zomervakantie is.
Dan zijn je examens klaar?quote:Op zondag 29 mei 2005 16:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Volgende week woensdag om 16.30 of eerder misschien al
Ik ga wel ná jou.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:16 schreef SCH het volgende:
Wie gaat er mee douchen?
Wiskunde zal er om hangen, maar dat had ik al verwacht.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:19 schreef methodmich het volgende:
Hopen dat je geen her hoeft te doen dan!
Heb je al veel geklaagd bij het LAKS?quote:Op zondag 29 mei 2005 16:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wiskunde zal er om hangen, maar dat had ik al verwacht.
Morgen Economie dat zal ook wel of niet gaan, die had ik ook verwacht.
Als dat gewoon zo was gebleven zou ik makkelijk geslaagd zijn....
Toen hebben ze me (en half Nederland) ongelooflijk genaaid met Aardrijkskunde met stof die niet in de boeken stond....
http://www.eindexamen.nu/laks/stats/quote:Op zondag 29 mei 2005 16:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb je al veel geklaagd bij het LAKS?
Wat welquote:Op zondag 29 mei 2005 16:26 schreef methodmich het volgende:
Wat stond er niet in de boeken?
Is dat een vraag of een verkapte klacht?quote:Op zondag 29 mei 2005 16:29 schreef Suijk het volgende:
Waarom zijn vwo'ers toch altijd de grootste klagers.
quote:Op zondag 29 mei 2005 15:55 schreef SCH het volgende:
Coach van Feyenoord worden is toch gelijk aan je eigen graf graven.
Wij weten het beterquote:Op zondag 29 mei 2005 16:29 schreef Suijk het volgende:
Van die slimme mutsen?quote:Op zondag 29 mei 2005 16:31 schreef Suijk het volgende:
Ik deed zelf ook vwo en daar zaten ook allemaal zeikerds in de klas.
Vraag ik me ook afquote:Op zondag 29 mei 2005 16:29 schreef Suijk het volgende:
Ja. Die standaard reacties als we een proefwerk hadden gehad 'Ik heb het eeeeeeeeeecht slecht gemaakt'. En dan de les erop een 8.7 terug krijgen ofzo.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2005 16:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja. Die standaard reacties als we een proefwerk hadden gehad 'Ik heb het eeeeeeeeeecht slecht gemaakt'. En dan de les erop een 8.7 terug krijgen ofzo.
Wordt nog leuk als ze later voor hun werk een tekst moeten lezen.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af.
Mensen zeiken over Engels en Nederlands, terwijl daar echt niks mis mee was.
"Maar de teksten waren saai" Dan ga je de Donald Duck lezen !
Agh 6 van de 10 mensen horen echt thuis op het VWO, de andere die halen het net door weken lang te leren voor een toets en dan nog net een 6je te halen. Tuurlijk de inzet is er, maar ga dan gewoon Havo doen..quote:Op zondag 29 mei 2005 16:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wordt nog leuk als ze later voor hun werk een tekst moeten lezen.
Ambities najagen door werklust vind ik juist mooi.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh 6 van de 10 mensen horen echt thuis op het VWO, de andere die halen het net door weken lang te leren voor een toets en dan nog net een 6je te halen. Tuurlijk de inzet is er, maar ga dan gewoon Havo doen..
En zoals de meeste elke nacht huilend in je nest liggen omdat je zo aan het stressen bent? Echt niet te geloven wat er allemaal rond loopt, die komen op 3 uur voor het examen op school om elkaar te overhoren enz enz enz.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ambities najagen door werklust vind ik juist mooi.
quote:Op zondag 29 mei 2005 16:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh 6 van de 10 mensen horen echt thuis op het VWO, de andere die halen het net door weken lang te leren voor een toets en dan nog net een 6je te halen. Tuurlijk de inzet is er, maar ga dan gewoon Havo doen..
En dat terwijl, althans dat vond ik, VWO (zeker de laatste twee jaar) meer redeneren is dan leren.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
En zoals de meeste elke nacht huilend in je nest liggen omdat je zo aan het stressen bent? Echt niet te geloven wat er allemaal rond loopt, die komen op 3 uur voor het examen op school om elkaar te overhoren enz enz enz.
Je kan het welquote:Op zondag 29 mei 2005 16:49 schreef methodmich het volgende:
Cool Jaap. Wat zei Foppe? Brek me de bek net ypen?
Gevalletjes "bang om mijn ouders teleur te stellen" is inderdaad negatief. Maar een beetje stress en hard werken is beter dan er niks voor hoeven te doen imho.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
En zoals de meeste elke nacht huilend in je nest liggen omdat je zo aan het stressen bent? Echt niet te geloven wat er allemaal rond loopt, die komen op 3 uur voor het examen op school om elkaar te overhoren enz enz enz.
Is het ook, sowieso vind ik het echt gigantisch meevallenquote:Op zondag 29 mei 2005 16:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En dat terwijl, althans dat vond ik, VWO (zeker de laatste twee jaar) meer redeneren is dan leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |