pfff.. waren ze maar zo makkelijk toen ik nog zo jong was....quote:Op zondag 29 mei 2005 22:22 schreef sinaasappelsapje het volgende:
deel 27 al![]()
Ik zou me toch bijna gaan schamen voor mn leeftijdsgenootjes![]()
denk je dat dat erg is? ik ben 20 en maak zinnen in met de woorden "de jeugd van tegenwoordig..."quote:Op zondag 29 mei 2005 22:22 schreef sinaasappelsapje het volgende:
deel 27 al![]()
Ik zou me toch bijna gaan schamen voor mn leeftijdsgenootjes![]()
ik voel hier en daar ook wel een generatiekloof...quote:Op maandag 30 mei 2005 10:17 schreef Hello_Kitty het volgende:
[..]
denk je dat dat erg is? ik ben 20 en maak zinnen in met de woorden "de jeugd van tegenwoordig..."![]()
mag ik ook bij jou generatie horen?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik voel hier en daar ook wel een generatiekloof...
Ik voel het ookquote:Op maandag 30 mei 2005 10:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik voel hier en daar ook wel een generatiekloof...
woeiii, dat is wel een behoorlijke overbrugging, maar ik doe niet aan discriminatie, dus welkomquote:
*jeehj*quote:Op maandag 30 mei 2005 11:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
woeiii, dat is wel een behoorlijke overbrugging, maar ik doe niet aan discriminatie, dus welkom
voor de lekkere hunks met een blokjesbuik en stekeltjeshaar zijn ze makkelijk ja. Sletjes, oke. Maar dit zijn selectieve sletjes.quote:Op maandag 30 mei 2005 08:21 schreef avotar het volgende:
[..]
pfff.. waren ze maar zo makkelijk toen ik nog zo jong was....
bah bah.. bij ons waren het bessen-bimbo's ... of witte wijn wijfkes..
ik kan niet checkenquote:Op maandag 30 mei 2005 13:29 schreef hetsjhokleek het volgende:
http://www.sugababes.nl/!!!!!!SexC_aaPj/pics
Ze woont in het zelfde dorp als ik![]()
quote:
ik vraag me af hoeveel bekenden ik tegen ga komen dan.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:48 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Vooral niet gaan zoeken op je eigen woonplaats..![]()
10 zoekpagina's volquote:Op maandag 30 mei 2005 16:48 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Die van mij op de vorige pagina komen uit mijn woonplaatsquote:Op maandag 30 mei 2005 16:48 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |