beste fok forumers,
ik zit met een enorm probleem. lezen jullie eens de e-mail die ik aan de stichting schakelenkoord
heb verzonden eens door aub. wie weet kunnen jullie een bijdrage leveren, alvorens ik iets
te horen krijg van de hulp organisatie. en aub een rotopmerkingen of jammeren over eventuele
schrijffouten ik heb de laatste 30 uur nog geen slaap gehad.....
hier komt ie.......
beste stichting schakelenkoord,
ik als buiten de prostitutie staande nederlander, heeft een groot probleem ontdekt.
ik hoop dat jullie mij kunnen veder helpen, of infomatie kunnen verstrekken, want ik
weet hier geen raad mee.
het zit namelijk zo:
(sorry voor het lange verhaal. ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen)
voor een week of twee geleden ben ik een roemeens meisje tegen gekomen, gewoon
in een restaurant. het klikte meteen, en hebben de afgelopen 14 dagen hele leuke
dates gehad en uiteindelijk, lijken we nu de laatste 3 dagen een stelletje te vormen.
nu zijn we dit weekend uit geweest naar een discotheek in belgie. hiervoor moest ze
dus haar paspoort meenemen, en aangezien ze geen tas bij haar had heb ik dat
paspoort voor haar bewaard. toen ik haar na het avondje stappen thuis had afgezet,
en ik uiteindelijk zelf thuis was aangekomen, vond ik het paspoort terug in mijn
achterzak, van mijn broek. toch even nieuwschierig naar de foto kijken van het paspoort
stoote ik op een nederlands document (aantekeningen/toezicht) wat mij meteen opviel
is dat de datum al een aantal maanden overtijd was. toen ik veder keek zag ik het adres.
dat adres kwam mij erg bekend voor. een profinciale hoofdweg met een huisnummer
dat ook voor een nachtclub gebruikt word. ik schrok enorm, en na een google op
internet werd mijn schrik, werkelijkheid. ze staat ingeschreven op een nachtclub.
wat ik al vreemd vond is dat ze bij een oude man in huis woont. maar toch is hier niets
aan de hand leek het. ik ben er altijd welkom, en een heel normaal huishouden. ze liet
me zelfs grappige filmpjes die ze als "haar werk als interieurverzorgster" liet zien. niets
aande hand, zou je zeggen....
zei zelf is dus afkomstig uit roemenie, en 21 jaar oud. ze heeft een dochter van 2.5 jaar
die nog een roemenie zit, bij haar ex schoonouders. veder vertelde ze me dat ze naar
nederland is gekomen om hier te werken, en zo toch voor haar dochter te kunnen zorgen.
ze had een relatie van 3 jaar, waar ze flink in mishandelt is, en tot op het laatst ( 8 maanden
geleden ) met 4 gebroken ribben in het ziekenhuis heeft gelegen. daarna is ze naar nederland
gekomen. haar ex zou zich nu in engeland schuilhouden.
ik zelf denk dus dat ze slachtoffer is van een loverboy of met mooie praatjes naar nedeland
is gelokt. een ding weet ik zeker, ze doet dit niet uit vrije wil. ze heeft een goed karakter, en
zeer emotioneel. ook denkt ze dat het nooit goed komt in haar leven, en zegt ook dat ze af en
toe niet meer zou willen leven. als ik verhalen van andere slachtoffers op internet lees, komt dit
erg overeen.
ik ben er al dus achter dat ik(23) waarschijnlijk een uitweg voor dat meisje ben. toch wil ik haar
helpen. ik kan het niet over m'n hart krijgen om haar als een baksteen te laten vallen.
maar wat kan ik doen? ik hoop dat jullie deze vraag kunnen beantwoorden, of mij kunnen vertellen
waar ik kan aankloppen.
ze weet tot nu toe van niets, dat ik dit weet. en ik denk dat ik het beste de situatie zo kan houden
totdat ik weet wat ik kan doen, en haar dan hiermee te confronteren.
ik heb gelukkig nog geen seksueel contact met haar gehad, wel speeksel uitgewisselt, met zoenen.
is het nog raadzaam om me te laten onderzoeken bij de huisarts?
ik hoop dat jullie mij veder kunnen helpen, en antwoorden op mijn vragen kunnen geven.......
alvast bedankt...
met vriendelijke groeten,
Wanna hear good music --> [url]http://www.c-dance.biz/stream_high.asx[/url]