Campagne voeren.quote:Op zondag 29 mei 2005 07:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat moet je nou met die grondwet hier?
quote:Op zondag 29 mei 2005 07:33 schreef StevePerry het volgende:
[..]
Champagne voeren.
Wel lief om eens mee te maken, toch?
Napoleon? oja.quote:Op zondag 29 mei 2005 07:18 schreef Vampier het volgende:
![]()
![]()
NON
![]()
![]()
![]()
MERCI BEAUCOUP!!!
NON!!!
![]()
Stem tegen de grondwet
![]()
![]()
![]()
Oorlogen winnen kunnen jullie niet, dus stem aub een beetje goed
Tu est stupide, non?quote:Op zondag 29 mei 2005 10:22 schreef Dead-Doll het volgende:
Je ne comprends pas?
"No against". Een dubbele ontkenning betekent toch het tegenovergestelde?quote:Op zondag 29 mei 2005 07:18 schreef Vampier het volgende:
Signature: vote no against the EU
Ik las champagne voeren.quote:Op zondag 29 mei 2005 07:33 schreef StevePerry het volgende:
Campagne voeren.
C'est vrai ça!quote:Op zondag 29 mei 2005 11:09 schreef star_gazer het volgende:
Tegen stemmen is voor domme mensen.
Goed onderbouwde meningquote:Op zondag 29 mei 2005 11:09 schreef star_gazer het volgende:
Tegen stemmen is voor domme mensen. Maar rot alsjeblief ff op naar POL
dat zou wel enorm jammer zijn van een uiterst gewenst neveneffectquote:Op zondag 29 mei 2005 14:02 schreef Natalie het volgende:
Als zij nou eens massaal NON stemmen (wat er wel in zit), dan gaat die Grondwet er zws voorlopig niet komen, waardoor wij dus ook wel allemaal NEE kunnen stemmen zonder dat Balkie voor gek staat
Als Frankrijk NON stemt, kunnen we net zo goed lekker thuis blijven.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:02 schreef Natalie het volgende:
Als zij nou eens massaal NON stemmen (wat er wel in zit), dan gaat die Grondwet er zws voorlopig niet komen, waardoor wij dus ook wel allemaal NEE kunnen stemmen zonder dat Balkie voor gek staat
Wie houdt er nou niet van om 'n klein relletje te veroorzaken?quote:Op zondag 29 mei 2005 14:05 schreef cerror het volgende:
Hey V. , je zit in de states.
Nee zeg, ik mág stemmen, dan gá ik ook stemmen.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:05 schreef Jordy-B het volgende:
Als Frankrijk NON stemt, kunnen we net zo goed lekker thuis blijven.
Time will tellquote:Ik hoop op een Frans "Oui", trouwens.
Zou je denken?quote:Op zondag 29 mei 2005 14:12 schreef Jordy-B het volgende:
Als we nou allemaal fransozen gaan MSN-en, en gaan zeggen dat wij in Nederland allemaal NEE gaan stemmen... misschien gaan ze dan met hun dwarse koppen wel Oui stemmen.
quote:Op zondag 29 mei 2005 19:46 schreef Wokkel1982 het volgende:
Vol = vol
Regels zijn regels gebundeld in een grondwet of niet.
Viva la resistance!quote:Op zondag 29 mei 2005 14:02 schreef Natalie het volgende:
Jammie!!!quote:
Ruflul Quiquote:
Ik denk dat ze uiteindelijk overtuigd zijn door de overweldigende aanmoediging van Fok!.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:57 schreef Vampier het volgende:
Zojuist van een vriend in Parijs : 57% zei NON!!
Toi aussiquote:
Balkeneinde zou goed zijn om als manager in een veevoeder fabriek te hebben... Hij zou daar echt goed passen tussen boer Harm Janssen en boer Pieter Harms. ik hoop dat hij zijn conclusies trekt en het roer overgeeft aan personen die wel aan het roer kunnen staan en opdrachten kunnen geven anders dan 'wij moeten wederzijds respect hebben voor elkaar.... dus meer naar rechts!'quote:Op maandag 30 mei 2005 09:04 schreef buzzer het volgende:
In mijn gedachten zie ik Balkenende huilend in zijn Volkswagen Lupo stappen
Bek houden, kutamerikaan.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:04 schreef Vampier het volgende:
nu laten wij Nederlanders [...]
Hij komt veel op Fok!, natuurlijk.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:12 schreef Nolius het volgende:
Zeg Vampier, hoe kun jij als (bijna) Amerikaan nou een goed oordeel vellen over Balkenende en de Grondwet
Als Nederlanders zelf dat amper kunnen...
Ik ben niet de gemiddelde Nederlander Nolius, ik ben op politieke fora nog zeer actief bezig met Nederland. En ik verwacht dat dit in de toekomst wel eens van pas kan komen (zeg in 15 jaar ofzow)quote:Op maandag 30 mei 2005 09:12 schreef Nolius het volgende:
Zeg Vampier, hoe kun jij als (bijna) Amerikaan nou een goed oordeel vellen over Balkenende en de Grondwet
Als Nederlanders zelf dat amper kunnen...
Jij trekt conclusies over Balkenende die naast buitengewoon flauw, ook nog eens ongefundeerd zijn. Jij verblijft niet in Nederland, dus kan ook niet ondervinden hoe het hier is, lijkt me...quote:Op maandag 30 mei 2005 09:15 schreef Vampier het volgende:
[..]
Ik ben niet de gemiddelde Nederlander Nolius, ik ben op politieke fora nog zeer actief bezig met Nederland. En ik verwacht dat dit in de toekomst wel eens van pas kan komen (zeg in 15 jaar ofzow)
DAT WEET IKquote:En btw IK BEN NOG GEWOON NEDERLANDER (niet lang meer als het aan mij ligt overigens)
Dat zou je anders niet zeggen als je naar jouw ontzettend clichematige politieke uitspraken kijkt.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:15 schreef Vampier het volgende:
[..]
Ik ben niet de gemiddelde Nederlander Nolius,
Sorry was niet tegen jouquote:Op maandag 30 mei 2005 09:17 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij trekt conclusies over Balkenende die naast buitengewoon flauw, ook nog eens ongefundeerd zijn. Jij verblijft niet in Nederland, dus kan ook niet ondervinden hoe het hier is, lijkt me...
[..]
DAT WEET IK
Daarom schreef ik ook dat je (bijna) Amerikaan bent
Kijk, dit soort posts verbeteren het topic echt bijzonder!quote:Op maandag 30 mei 2005 13:04 schreef Rhapsody het volgende:
hehehe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |