Met pulp kom je tegenwoordig al een heel eind...quote:Op maandag 30 mei 2005 01:39 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan logisch.
Dacht alleen dat ik er wel een roman voor had moeten schrijven. Maar als zelfs dát al niet meer nodig is...
Dat hoeft niet eens meer, als het goed is...quote:Op maandag 30 mei 2005 01:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik zou er bijna lesbisch voor worden...
Ja, is dezelfde icq als in mijn profiel.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:41 schreef Otherside het volgende:
Stond dat bloemetje er altijd al?
Sjit, dan blijf ik wel gewoon hetero.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:42 schreef Otherside het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens meer, als het goed is...
Ja, dat was me ook opgevallen...quote:Op maandag 30 mei 2005 01:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja, is dezelfde icq als in mijn profiel.
Ergens moet een stukje ervan je toch heel vertrouwd aan voelen...quote:Op maandag 30 mei 2005 01:49 schreef Otherside het volgende:
Ja, een nieuwe jas is toch altijd even wennen, he...
Maar hij voelt al wat comfortabeler...
Ja, nu wel...quote:Op maandag 30 mei 2005 01:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ergens moet een stukje ervan je toch heel vertrouwd aan voelen...
Het duurt even, maar dan ben je wel braaf.quote:Op maandag 30 mei 2005 02:00 schreef Otherside het volgende:
Ok, ik zoek wel een nieuwe op...
Jij bedoelt toch niet de R3 waarmee jij ooit gemaild hebt?quote:Op maandag 30 mei 2005 01:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
Waar is Gajus eigenlijk gebleven?
Gajus, je lijkt op R3...Of ben jij hem?
Huh, als dat al zo zou zijn, kun jij dat toch alleen maar weten als jij hem bent?!quote:Op maandag 30 mei 2005 02:02 schreef Gajus het volgende:
[..]
Jij bedoelt toch niet de R3 waarmee jij ooit gemaild hebt?![]()
Zo ja, dan stel jij mij diep teleur door te denken dat beide digitale entiteiten onderling uitwisselbaar zijn.
K*t... en toen zag ik toch ongewild de url toen ik die uit de post verwijderde.quote:Op maandag 30 mei 2005 02:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Behalve voor de onwetende onder ons.
Dat betekent dus dat jij deze ronde bent gediskwalificeerd AE.quote:Op maandag 30 mei 2005 02:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
K*t... en toen zag ik toch ongewild de url toen ik die uit de post verwijderde.
Zie ik eruit alsof ik verstand van tulpen heb?quote:Op maandag 30 mei 2005 02:13 schreef Otherside het volgende:
De tulpen ( onderin ) zijn toch wel een weggevertje...
Komen bijna in al zijn werken voor...
Het is dat jij dat er nu bij vermeld, ik had dat er niet uitgehaald.quote:Op maandag 30 mei 2005 02:13 schreef Otherside het volgende:
De tulpen ( onderin ) zijn toch wel een weggevertje...
Misschien heeft ie de hongerwinter met bloembollen meegemaakt?quote:Op maandag 30 mei 2005 02:15 schreef Otherside het volgende:
Ik begrijp die eindeloze fascinatie trouwens niet...
Altijd maar weer die tulpen...
Dan nog!quote:Op maandag 30 mei 2005 02:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Misschien heeft ie de hongerwinter met bloembollen meegemaakt?
Althans, mijn moeder wel en die heeft een fascinatie voor chrysanten, waar ze d'r hele leven in is blijven hangen.quote:Op maandag 30 mei 2005 02:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Misschien heeft ie de hongerwinter met bloembollen meegemaakt?
Nou heb ik geen idee of dat bij haar wel wat met de hongerwinter en bloembollen heeft te maken..quote:Op maandag 30 mei 2005 02:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Althans, mijn moeder wel en die heeft een fascinatie voor chrysanten, waar ze d'r hele leven in is blijven hangen.
Onlangs was een misverstand tussen R3 en OS (lees D02). R3 vroeg toen opheldering aan OS door te refereren aan zijn vroegere correspondentie met OS. Vandaar dat ik daarvan weet heb. Overtuigend genoeg?quote:Op maandag 30 mei 2005 02:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
Huh, als dat al zo zou zijn, kun jij dat toch alleen maar weten als jij hem bent?!
qua postings zeg ik niet dat jullie op elkaar lijken, dat vind ik namelijk bepaald niet...
Maar bij het zien van je foto, zie ik enige gelijkenis.
(al heb ik R3 nooit irl gezien en jou evenmin, dus mijn mening is gebasseerd op foto's)
En anders ga je gewoon, net als wat Gajus nog zal gaan doen, een boek van Charles Bukowski lezen.quote:Op maandag 30 mei 2005 02:20 schreef Otherside het volgende:
Ik heb z'n boek overigens nog niet gelezen...
Moet ik maar eens een keer doen...
quote:Op maandag 30 mei 2005 02:22 schreef Gajus het volgende:
[..]
Onlangs was een misverstand tussen R3 en OS (lees D02). R3 vroeg toen opheldering aan OS door te refereren aan zijn vroegere correspondentie met OS. Vandaar dat ik daarvan weet heb. Overtuigend genoeg?![]()
Je kent hem, dat je dat weet?quote:En wat de IRL gelijkenissen betreft: niet voor niets draagt R3 altijd een petje.![]()
Zal toch wel, het is een makkie met die tulpen enzo...quote:Op maandag 30 mei 2005 02:29 schreef Otherside het volgende:
Moet ik nog meer hints geven, of kom je er zo wel uit, Gajus?
Dit valt alléén te begrijpen door Nederlanders in het buitenland hebben gewoond. Pas dan ga jij de dingen uit het Nederlandse dagelijkse leven waarderen, soms zelfs idealiseren.quote:Op maandag 30 mei 2005 02:15 schreef Otherside het volgende:
Ik begrijp die eindeloze fascinatie trouwens niet... Altijd maar weer die tulpen...
Ohw, zou dat het zijn waardoor mijn familieleden zo anders zijn dan mij.quote:Op maandag 30 mei 2005 02:34 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dit valt alléén te begrijpen door Nederlanders in het buitenland hebben gewoond. Pas dan ga jij de dingen uit het Nederlandse dagelijkse leven waarderen, soms zelfs idealiseren.![]()
Als ik mijn familieleden in den vreemde bezoek, dan is mijn auto volgestouwd met Oer-Hollandse spullen: hagelslag, pindakaas, griesmeelpudding, Edammer kaas, advocaat-likeur, bessenjenever, haring, gerookte paling, Haagse hopjes en héél véél tulpenbollen.
Ik heb voldoende aanknopingspunten, vermoed ik. Maar heb mezelf nog geen tijd gegund om te googelen.quote:Op maandag 30 mei 2005 02:29 schreef Otherside het volgende:
Moet ik nog meer hints geven, of kom je er zo wel uit, Gajus?
Ik heb 6 maanden in Indonesie gewoond... Telt dat?quote:Op maandag 30 mei 2005 02:34 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dit valt alléén te begrijpen door Nederlanders in het buitenland hebben gewoond. Pas dan ga jij de dingen uit het Nederlandse dagelijkse leven waarderen, soms zelfs idealiseren.![]()
Als ik mijn familieleden in den vreemde bezoek, dan is mijn auto volgestouwd met Oer-Hollandse spullen: hagelslag, pindakaas, griesmeelpudding, Edammer kaas, advocaat-likeur, bessenjenever, haring, gerookte paling, Haagse hopjes en héél véél tulpenbollen.
Ik ga.quote:Op maandag 30 mei 2005 02:43 schreef Gajus het volgende:
BTW: hoe concreet zijn de plannen voor 19 juni?
Alléén pettendragers hebben iets te verbergen.quote:Op maandag 30 mei 2005 02:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
(hoe weet ik dat jij nooit petjes draagt?)
Hoe vaak draag jij petten?quote:Op maandag 30 mei 2005 02:49 schreef Gajus het volgende:
[..]
Alléén pettendragers hebben iets te verbergen.![]()
vandaar de uitdrukking "iets onder de pet houden"
Misschien moet ik het sterker formuleren: niet zozeer wonen in het buitenland maar je vestigen in het buitenland, m.a.w. Nederland vaarwel zeggen.quote:Op maandag 30 mei 2005 02:44 schreef Otherside het volgende:
Ik heb 6 maanden in Indonesie gewoond... Telt dat?
...
Tuurlijk heb je wel eens heimwee naar je geboorteland...
Maar toch niet elke dag, Gajus?
Geef mij een grote pot calvé pindakaas, en ik kan weer maanden vooruit...
Hoofddeksels draag ik alleen onder extreme weersomstandigheden: bij Siberische koudefronten en tropische hittegolven.quote:
Dat is in Nederland dus zo goed als elke dag...quote:Op maandag 30 mei 2005 03:06 schreef Gajus het volgende:
[..]
Hoofddeksels draag ik alleen onder extreme weersomstandigheden: bij Siberische koudefronten en tropische hittegolven.![]()
Da's een betere formulering.quote:Op maandag 30 mei 2005 02:59 schreef Gajus het volgende:
[..]
Misschien moet ik het sterker formuleren: niet zozeer wonen in het buitenland maar je vestigen in het buitenland, m.a.w. Nederland vaarwel zeggen.
Door tulpen werd Nederland ooit ook beroemd... wellicht dacht deze kunstenaar dat na te kunnen doen.quote:Op maandag 30 mei 2005 03:07 schreef Otherside het volgende:
[..]
Da's een betere formulering.
Maar daarmee rechtvaardig je die duizenden tulpen van mijnheer nog steeds niet, natuurlijk.
Tel daar ook nog bij op dat de kunstenaar in kwestie Nederland nog regelmatig aandoet,
en je hebt geen poot meer om op te staan...
Met of zonder pet, zonnebril en ander camouflagespullen?quote:Op maandag 30 mei 2005 02:45 schreef Otherside het volgende:
Ik ga.
Nou, daar had ie hele andere methodes voor...quote:Op maandag 30 mei 2005 03:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Door tulpen werd Nederland ooit ook beroemd... wellicht dacht deze kunstenaar dat na te kunnen doen.
zodiakk is zonder hoofdletters!quote:Op maandag 30 mei 2005 03:11 schreef Gajus het volgende:
[..]
Met of zonder pet, zonnebril en ander camouflagespullen?![]()
Calamiteiten voorbehouden, ben ik 19 juni nog in Nederland en kijk met genoegen uit naar de culturele expeditie in Zodiakk city.![]()
Misschien ziet meneer de tulpen als een middel om zich (in het buitenland) te profileren.quote:Op maandag 30 mei 2005 03:07 schreef Otherside het volgende:
Tel daar ook nog bij op dat de kunstenaar in kwestie Nederland nog regelmatig aandoet,
en je hebt geen poot meer om op te staan...
Leuk, ik heb um gebookmarked.quote:Op maandag 30 mei 2005 03:12 schreef Otherside het volgende:
[..]
Nou, daar had ie hele andere methodes voor...
Dit is wel een vermakelijk stukje daarover...
Belofte maakt schuld.quote:Op maandag 30 mei 2005 03:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
Over 19 juni... ik weet niet of ik dat jullie aan kan doen om te komen...
Kijk maar naar Do2Os, het is nooit meer goedgekomen met hem sinds hij mij ontmoette.![]()
Dat is ook weer zo he... dat geeft wel een goed excuus om het jullie wel aan te doen.quote:
Had dat dan gezegd menneke, had je er toch een rietje bijgekregen.quote:En wat mezelf betreft; ik ben er na onze ontmoeting alleen maar op vooruit gegaan...
Ik kan opeens drinken zonder rietje, bijvoorbeeld.
Wie nog meer dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 03:21 schreef Otherside het volgende:
Ik ga ook zo naar bed...
Welterusten andere AndereKant.quote:Op maandag 30 mei 2005 03:23 schreef Otherside het volgende:
Sterker nog; ik ga nu naar bed.
Truste, mensen...
Droom mooie dromen....
quote:Op maandag 30 mei 2005 03:29 schreef Gajus het volgende:
Leuk verhaal over Jan Cremer. Wat er staat klopt, immers ik was erbij. Maar daarover een andere keer.
Slaap lekker Gajus.quote:
Dat is niet geheel waar... hardleers en ongedisciplineerd noemt men dat.quote:Op maandag 30 mei 2005 04:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
een vraag waarin het me ontbreekt aan enig inzicht...
Ouch, die paar uur slaap heb je wel nodig.quote:Op maandag 30 mei 2005 04:58 schreef cioran63 het volgende:
Jawel, ben net klaar met werken, nu even afwijnen. Morgen om twaalf uur uiterlijk moet ik weer in de auto zitten. Half zes is mijn deadline.
Dat is niet prettig... heeft dat een reden?quote:Op maandag 30 mei 2005 05:06 schreef cioran63 het volgende:
Mwaoh, ik heb vandaag een soort van uitgeslapen, maar droom alleen maar van lijken en ruzie. Dus dat schiet ook niet op. Maar nu moet u slapen. Hop! Naar bed.
Dat is één van de redenen dat ik vrijwel nooit teevee kijk of nieuws volg.quote:Op maandag 30 mei 2005 05:14 schreef cioran63 het volgende:
Nee, heeft geen reden. Geloof ik. Was laatst wel weer op een begrafenis, van iemand die ik niet eens persoonlijk kende, en zag een documentaire over het Heizelstadion, met lijken in beeld. Die dingen komen gewoon snachts weer terug. Verwerkingsmechanisme. Zo goat da.
Mag ik jou leren kennen dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 05:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is één van de redenen dat ik vrijwel nooit teevee kijk of nieuws volg.
Sweet dreams.quote:Op maandag 30 mei 2005 05:20 schreef cioran63 het volgende:
Nee, nieuws kun je ook beter niet kijken, maarik ben zo nieuwsgierig! Ik wil wel alles weten en zien.
Ach, het loopt wel los!
Tandenpoetsen nu!
Ltr en alvast goedenacht!
Dat wordt nu lastig, of je moet met me mee mijn bed inkruipen... om te slapen danwel he.quote:Op maandag 30 mei 2005 05:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, dan gaan we elkaar nu leren kennen (als het goed is)
Voor nu duik ik jou achterna.quote:Op maandag 30 mei 2005 05:23 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Veel plezier met Ilona en ook alvast goede dromen![]()
Telt deze opgave wel of niet? Is de andere opgave wel of niet opgelost? Verwarring alom.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:48 schreef Augustina het volgende:
Ja, maar ik zie net dat er nog een opgave open stond. Dus deze telt eigenlijk niet.![]()
Dit werk is getiteld 'winterlandscape', geschilderd in 1997 door Jan Cremer.quote:
Dit werk is getiteld 'personnage hilaire', geschilderd in 1947 door Jean Dubuffet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |