Nou... nee.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:32 schreef Gajus het volgende:
Je hebt mij nieuwsgierig gemaakt ... is die rap geschikt voor publicatie op Fok!, bijvoorbeeld ?
Het was maar een ideetje ...quote:Op zondag 29 mei 2005 22:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
Maar om dat nou hier weg te zetten, hoeft voor mij niet zo nodig.
Wat mij betreft mag je een hint geven... al ben ik niet in optimale zoekvorm.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:55 schreef Augustina het volgende:
Moet er al een hintje komen voor ik ga slapen of komen jullie er zo wel uit?
Komt door het weer, Gajus. Warm weer maakt me altijd wat... ehhh....blijer.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:56 schreef Gajus het volgende:
@Augustina: wat lees ik nou in jouw bijschrift "de hele dag verliefd" ... bedoel je dat jij gisteren nog niet verliefd was en sinds vandaag wel? V'tel, v'tel, v'tel ...![]()
Ja, ja ... blijheid, vrijheid, moederschap.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:58 schreef Augustina het volgende:
Komt door het weer, Gajus. Warm weer maakt me altijd wat... ehhh....blijer.
Het moederschap is een mooi iets, Gajus.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:04 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ja, ja ... blijheid, vrijheid, moederschap.![]()
Als ik kan kiezen tussen het moederschap en Miles Davis live in Tokyo, tsja. Dat schijnt niet goed te combineren te zijn. Kinderen houden nooit zo van jazz.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:05 schreef Augustina het volgende:
[..]
Het moederschap is een mooi iets, Gajus.
Dat kan ik geheel beämen, al geef ik de voorkeur aan het vaderschap.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:05 schreef Augustina het volgende:
Het moederschap is een mooi iets, Gajus.
Ik sprak dan ook enkel uit eigen beleving.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:11 schreef JAM het volgende:
[..]
Als ik kan kiezen tussen het moederschap en Miles Davis live in Tokyo, tsja. Dat schijnt niet goed te combineren te zijn. Kinderen houden nooit zo van jazz.
Not even close.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:16 schreef JAM het volgende:
Als ik zo de handtekening zie, zie ik dat het van meneer/mevrouw WVMVVWM is, klopt dat?.
Jouw probleem is oplosbaar door het bedekken van één van jouw koppen, hetzij met een condoom hetzij met een koptelefoon.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:11 schreef JAM het volgende:
Als ik kan kiezen tussen het moederschap en Miles Davis live in Tokyo, tsja. Dat schijnt niet goed te combineren te zijn. Kinderen houden nooit zo van jazz.
Spitting image.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:20 schreef Augustina het volgende:
Gajus, lijk jij op die kop in je avatar?
Mensen die de rozenkrans bidden zeggen ca. vijftig keer amen in ca. een uur.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:13 schreef JAM het volgende:
Overigens, wat gebruik jij toch vaak 'beämen', Gajus. Dit is al de tweede keer in twee dagen.
Als we familie waren, had ik je vast geneukt, Augustina.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:25 schreef Augustina het volgende:
Jij en Gajus. Ik weet dat jij en AE elkaar kennen, maar ben verder niet zo op de hoogte hoe incestieus het hier verder is.
Hahaha.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:26 schreef JAM het volgende:
[..]
Als we familie waren, had ik je vast geneukt, Augustina.
Als ik het scheermes rigoureus zou hanteren ... ja.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:20 schreef Augustina het volgende:
Gajus, lijk jij op die kop in je avatar?
Omdat ik steeds in mijn hoofd heb dat jij er zo uit ziet. Net als Cioran eruit ziet als zijn avatar. Ik denk beeldend, dus vandaar. Maar je bent dus behept met een flinke baardgroei? Zo ongeveer a la Pierre Cartner?quote:Op zondag 29 mei 2005 23:28 schreef Gajus het volgende:
[..]
Als ik het scheermes rigoureus zou hanteren ... ja.![]()
Hoezo?![]()
Heb jij een snor en/of baard?quote:Op zondag 29 mei 2005 23:28 schreef Gajus het volgende:
[..]
Als ik het scheermes rigoureus zou hanteren ... ja.![]()
Hoezo?![]()
Als jij de kans kreeg, zou jij je vergrijpen aan alles wat neukbaar is.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:26 schreef JAM het volgende:
Als we familie waren, had ik je vast geneukt, Augustina.
quote:
Het is niet echt dat ik op zoek ben.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:39 schreef Augustina het volgende:
Zeg, ik duik mijn bed in.
Kan iemand nog een hintje gebruiken?
Ik wens jou een ... uh ... blije nacht.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:39 schreef Augustina het volgende:
Zeg, ik duik mijn bed in.
quote:Op zondag 29 mei 2005 23:49 schreef Gajus het volgende:
BTW: tijdelijk een link naar een plaatje van mij..
Dank je.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:49 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ik wens jou een ... uh ... blije nacht.![]()
BTW: tijdelijk een link naar een plaatje van mij met de MamaFok: http://img35.exs.cx/img35/9501/PICT1392.jpg
quote:Op zondag 29 mei 2005 23:50 schreef Otherside het volgende:
Ton Schulten... Het valt alleen niet mee om 't juiste schilderij te vinden...
Dankzij MamaFok.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:52 schreef Augustina het volgende:
Wat een leuke foto, Gajus!
Welke maat?quote:Op maandag 30 mei 2005 00:32 schreef cioran63 het volgende:
He, hier ligt een glazen muiltje.
Wie de schoen past, die trekke hem aan.... maar ze lopen nog uit...quote:
Dat zal beter passen.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:57 schreef cioran63 het volgende:
Ik denk dat ik weet van welke prinses ie is:
Fotoboek van Augustina
Go Go Go Do2Os, je bent op dreef...quote:Op maandag 30 mei 2005 01:03 schreef Otherside het volgende:
Jeanne..
Dat geeft niks, je mag wel naar de titel van de nieuwe opgave zoeken...quote:Op maandag 30 mei 2005 01:08 schreef Otherside het volgende:
Kut,
nu mag ik geen nieuwe opgave gaan zoeken...
Wat heb jij een zenuwenlijer-ikoon zeg, ben je zelf net zo'n huppeltrut als je ikoon?quote:Op maandag 30 mei 2005 01:08 schreef Otherside het volgende:
Kut,
quote:Op maandag 30 mei 2005 01:06 schreef cioran63 het volgende:
Delacroix's Liberty Leading the People
Helemaal correct.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:07 schreef cioran63 het volgende:
La Liberté guidant le peuple
Oh, dus ik mag 'm inwisselen?quote:Op maandag 30 mei 2005 01:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat heb jij een zenuwenlijer-ikoon zeg, ben je zelf net zo'n huppeltrut als je ikoon?
Vindt je um zo lelijk?quote:
Nu ja, ik word er helemaal tureluurs van.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Vindt je um zo lelijk?
Ik vind hem (nog steeds) mooi.
Maarre.... waarom vraag je dat aan mij?
Wat heb ik daar nou over te vertellen?
quote:Op maandag 30 mei 2005 01:20 schreef Otherside het volgende:
[..]
Nu ja, ik word er helemaal tureluurs van.
Het is enkel uit respect voor jou dat ik 'm nog niet heb ingewisseld, hoor.
Dat gebeurt me doorgaans ook, al dan niet bewust.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:21 schreef Otherside het volgende:
Ik ben 'm al kwijt..
Bro... Brother.... broer!!!quote:Op maandag 30 mei 2005 01:32 schreef broer het volgende:
Niet dat ik ooit in deze reeks heb gepost.
En niet dat ik de opgave weet.
Of een nieuwe opgave heb.
Of dat ik überhaupt ooit nog in deze reeks terechtkom.
Maar toch.
Iedereen de groetjes terug.
En nu ophouden.
Heey! Het is jij!quote:Op maandag 30 mei 2005 01:28 schreef Otherside het volgende:
Zo, ik ben weer enigszins herkenbaar...
Je bent nog steeds een bitch...quote:Op maandag 30 mei 2005 01:28 schreef Otherside het volgende:
Zo, ik ben weer enigszins herkenbaar...
Ik vind het niet meer dan logisch.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:33 schreef ALTER-EGO:
Dat had je niet gedacht he... ooit nog een naamtopic te krijgen in TTK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |