abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27443569
quote:
Op zondag 29 mei 2005 00:41 schreef psychosucker het volgende:
wannadoo is knoflook-technologie.....ik zou zeggen..blijf er ver van weg......
Zulke opmerkingen lossen geen problemen op.
pi_27445751
quote:
Op zondag 29 mei 2005 01:23 schreef Conflict het volgende:

[..]

Zulke opmerkingen lossen geen problemen op.
er is op korte termijn geen oplossing te verwachten...zijn ook officieel gestopt met het werven van nieuwe klanten

opzeggen dus
  zondag 29 mei 2005 @ 09:47:53 #28
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_27445841
conflict, ze leveren geen dienst. Je kan dus in ieder geval (een redelijk deel van) de betaling opschorten of niet betalen (wel betalen voor wat je hebt dus. Als je wel kan internetten, dan betaal je ongeveer de helft enz). Misschien kan contract ontbinden ook wel, maar dat zal je ff bij WGR moeten vragen.
pi_27448347
Ze kunnen dus wel bellen en internetten maar geen tweede telefoon aansluiten. Is dat genoeg reden om de hele boel terug te sturen? Of bestaan hier oplossingen voor, zoals bijvoorbeeld een versterker voor de telefoon?
  zondag 29 mei 2005 @ 12:14:01 #30
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_27448489
misschien een huiscentrale, maar ik weet niet of dat kan met de livebox of dat dat het probleem oplost. Belooft Wanadoo in deze (in reclames oid) dat ze meerdere telefoons ondersteunen?
pi_27449525
quote:
Op zondag 29 mei 2005 12:14 schreef DABAMaster het volgende:
misschien een huiscentrale, maar ik weet niet of dat kan met de livebox of dat dat het probleem oplost. Belooft Wanadoo in deze (in reclames oid) dat ze meerdere telefoons ondersteunen?
In de installatiefolder zeggen ze dat je meerdere telefoons kan aansluiten op de livebox.
  zondag 29 mei 2005 @ 13:01:00 #32
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_27449783
mooi, dan voldoen ze niet aan hun deel van het contract.
pi_27450613
quote:
Op zondag 29 mei 2005 12:52 schreef Conflict het volgende:

[..]

In de installatiefolder zeggen ze dat je meerdere telefoons kan aansluiten op de livebox.
Hebben die telefoon's die je er op aansluit zelf een voeding? Als ze dat niet hebben kan het zijn dat de Livebox geen stroom genoeg kan leveren voor twee telefoons.

Het kan natuurlijk ook zijn dat de 2e telefoon defect is en de storing veroorzaakt. Gewoon even een andere telefoon aansluiten en kijken of je dan nog storing hebt. Het probleem kan eventueel ook door een kabelbreuk in één van de telefoonsnoeren veroorzaakt worden.
  zondag 29 mei 2005 @ 13:43:03 #34
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_27450855
probeer idd eens eentje met eigen voeding (meestal draadloos) aan te sluiten
pi_27451096
quote:
Op zondag 29 mei 2005 13:33 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Hebben die telefoon's die je er op aansluit zelf een voeding? Als ze dat niet hebben kan het zijn dat de Livebox geen stroom genoeg kan leveren voor twee telefoons.

Het kan natuurlijk ook zijn dat de 2e telefoon defect is en de storing veroorzaakt. Gewoon even een andere telefoon aansluiten en kijken of je dan nog storing hebt. Het probleem kan eventueel ook door een kabelbreuk in één van de telefoonsnoeren veroorzaakt worden.
ik heb verschillende toestellen gebruikt en op ieder toestel verschillende draden getest. Het maakt niet uit wat ik doe, een telefoon klinkt goed, een tweede erbij kan gewoon niet.

Maar een draadloze telefoon kopen omdat wanadoo slechte hardware leverde lijkt me niet gewenst. En na al die weken geouwehoer en geen internet vind ik het wel mooi geweest eigenlijk.
  zondag 29 mei 2005 @ 14:01:25 #36
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_27451346
ik denk dat het komt door de energie die niet geleverd kan worden...
pi_27541662
Even de topics waar ik in heb gepost/zelf heb gestart:

Wanadoo bant B.R.E.I.N
Wanadoo Livebox > LAN
Wanadoo ADSL Direct + Livebox

Alweer wat ouder nieuws, maar toch. Even mijn ervaringen: De laatste tijd werkt de Livebox bijna geheel storingsvrij. Wel een downtime gehad, maar na bellen (vroeger een uur in de wacht, tegenwoordig DIRECT iemand aan de lijn), bleek het om een update te gaan, was binnen een uur verholpen. Er is nog veel te verbeteren, maar met 1 telefoon geen problemen tot nu toe. Veel installatieplezier, want Wanadoo is niet makkelijk.
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:19:42 #38
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_27541852
hmm, conflict, heb je iets als een fax apparaat? die heeft meestal 1 telefoonlijntje in, en 2 uit, en die levert de stroom voor die 2 uitleintjes zelf, dus dat zou miscihen wel zonder storing werken als je dan zoiets doet:

Livebox ------ Fax <-------> telefoon1 en telefoon 2 (bijde aan aparte stekkertjes)

of anders een ander apparaat die ook 2 uit heeft en het versterkt...
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
pi_27733686
Mijn rechten inverband problemen met Wanadoo

Even een flinke schop, aangezien er meerdere topics over de Livebox en Wanadoo zijn. Misschien allemaal ff lezen als je vragen hebt over Wanadoo en de Livebox?
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:11:43 #40
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_27733768
DIG->WGR op verzoek van TS.
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 10:12:49 #41
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_27733799
quote:
Op zondag 29 mei 2005 00:57 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

oh

zou dat bij @home ook zo gaan? :p die zut wordt strax landelijk leverbaar,

maar kennen ze mij ook 99% uptime garanderen?
Daarom gaan we met @home (hierthuis dus) ook maar wachten...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_27735155
Altijd leuk die smoezen: Kennissen van mij, vriend of vriendin, me ouders...
pi_27877869
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:03 schreef PDOA het volgende:
Altijd leuk die smoezen: Kennissen van mij, vriend of vriendin, me ouders...
Ik heb zelf net chello. Die is volledig door een monteur geinstalleerd.
pi_31585026
Hmm, even een ander, ietwat aansluitende vraag...

Ik heb ook sinds vandaag een livebox. Nu is echter het geval dat ik geen telefonie abbo van Wanadoo heb, maar nog steeds van KPN. Alleen doet mijn vaste telefoon aangesloten direct op het hoofdstopcontact niets, maar als ik em aansluit via de Livebox doet ie het wel. Is dat normaal

Al gebeld met KPN ik heb nog steeds een tel. abbo via hun.
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_31589964
Mcintosh - Da's een gekke situatie... ik zou niet weten hoe dat kan! Je weet helemaal zeker dat je geen telefoon abonnement met de Livebox hebt gekregen? Want het hele punt van dat apparaat is dat het zowel modem als VoIP doet.

Wat voor abonnement van Wanadoo heb je dan genomen? En belangrijker: waarom? Oh, waarom dan ook?!?!?!? ben namelijk niet echt te spreken over de service...

En doet je Internet het met de Livebox?
pi_31592108
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef iamredleader het volgende:
Mcintosh - Da's een gekke situatie... ik zou niet weten hoe dat kan! Je weet helemaal zeker dat je geen telefoon abonnement met de Livebox hebt gekregen? Want het hele punt van dat apparaat is dat het zowel modem als VoIP doet.

Wat voor abonnement van Wanadoo heb je dan genomen? En belangrijker: waarom? Oh, waarom dan ook?!?!?!? ben namelijk niet echt te spreken over de service...

En doet je Internet het met de Livebox?
Absoluut geen telefonie via Wanadoo genomen, staat ook bij mijn gegevens op de site, dat het niet geactiveerd is.

Verder wat betreft internet. Geen probleem niks, stekkertjes erin en gaan. Ook fijn dat ie via ethernet werkt, aanzetten is meteen online zijn.

So far so god, behalve dat telefoon gebeuren dan, maar das geen ramp, of ik het stekkertje nu in de wand plug of in de livebox, maakt niets uit..
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_31597885
Je hebt echt geluk, mcintosh, want een maandje of 7 geleden begon hier het gedoe, eerst was de aanmelding niet gelukt, nadat dat eindelijk rond was kreeg ik regelmatig geen verbinding, toen ging de livebox stuk, duurde weer twee weken, en vroeger was de helpdesk helemaal abnormaal, ik moest meestal zo'n drie kwartier wachten voor ik iemand aan de lijn kreeg...

En je moet ook opletten, af en toe krijgt dat ding een update, en dat wordt niet duidelijk van tevoren aangekondigd, plotseling doet hij het niet meer en dan heb je een probleem.

Nou ja, succes ermee, maar blijf alert, en bel meteen als je een probleem hebt.
pi_32639659
Even een schop, met de vraag aan andere Wanadoo gebruikers:

Ik heb de laatste dagen veel last van uitval van de modem, af en toe geen Internet, regelmatig geen telefonie via dat ding, slechte verbinding, etc etc. Andere mensen met hetzelfde probleem? Ik zit in Amsterdam, geen idee of het daar een lokaal probleem is of juist niet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')