Supersub.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En bij Germinal komt Henk Vos in het veld ...
Niks triest.. frustratie zie je altijd in dit soort wedstrijden.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vrij triest hoe Club op 't einde naar alles begon te trappen wat bewoog.
En die frustatie vind ik dus triest. Lijkt me toch duidelijkquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:30 schreef Saviola het volgende:
[..]
Niks triest.. frustratie zie je altijd in dit soort wedstrijden.
De Belgen lijken er een handje van te hebben, Goor kreeg laatst ook al een domme rode kaart bij een wedstrijd van de Rode Duivels wegens spugen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En die frustatie vind ik dus triest. Lijkt me toch duidelijk. Van Verheyen verwacht je zoiets, die doet dat altijd wel vaker, maar Simons zou toch beter moeten weten.
quote:Op zondag 29 mei 2005 00:35 schreef Yeahinho het volgende:
Prachtig om te zien dat Chen dit topic opent, wat plaatjes die niets met het onderwerp te maken hebben in de OP gooit, de opstellingen plaatst maar totaal niet weet wie het zijn, totaal niet weet wat de naam Heiselstadion inhoudt, meer aandacht heeft voor de rellen dan voor het voetbal, een aparte visie heeft op het hooligan-gebeuren in België, Brugge aanmoedigt omdat het vriendjes van Den Haag zijn, aan de andere kant eigenlijk toch meer voor GBA is omdat een vriend daar fan van is, en na de match niet meer reageert.
Goed topic trouwens verder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |