Niet op sporza te zien trouwens, wel op de Belgische commerciele zender Kanaal 2 ...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:18 schreef Chen het volgende:
Het is alleen op Sporza te zien... dan moet je satteliet hebben.
Jup, jij woont in Belgiequote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Niet op sporza te zien trouwens, wel op de Belgische commerciele zender Kanaal 2 ...
En ik ben live aan't kijken , aangenaam kijkstuk trouwens ...
Het vroegere Heizelstadion hebben ze na het Heizeldrama opnieuw gebouwd en herdoopt in "Koning Boudewijnstadion" , het complex waar dat staat noemt wel nog altijd de "Heizel" , je hebt er ook de grote "Heizelhallen" en het "Heizelpark" (waar het Atomium staat) , vandaar in de volksmond nog altijd "de Heizel"quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:01 schreef Chen het volgende:.... maar een vriend van mij zij die er heen ging dat het in het Heizel was... grote fan van Beerschot...
Nee , die waren er enkel wat voor de match, de politie kwam toen tussenbeide met (zo te zien) nogal wat aanhoudingen en sindsdien is het rustig. Situaties uit het verleden in acht genomen zullen er daar dus nogal wat mogen rekenen op een serieus stadionverbod ... (men is daar hier niet mals mee meestal)quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:03 schreef Chen het volgende:
Zijn er nu nog rellen?
Nee gewoon "Kanaal 2" , dat is het 2de net van commerciele zender VTM (Canal + is ook eigendom van VTM, maar dat is betaaltelevisie, kanaal 2 niet)quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:04 schreef Chen het volgende:
Aha... is het op Canal + mischien?
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:07 schreef Chen het volgende:
Aha, ik heb Canal + ik ga even kijken of er wat is.
En ja de rellen zijn wel rustiger dan in Nederland heb ik gehoord.. als er iemand op de grond ligt van de tegenpartij met pijn dan laat je hem met rust. En als hij ernstig gewond is help je hem naar het ziekenhuis.
Bwah, het is zo in België dat de echte harde kernen (zoals bv de beruchte BCF van Club Brugge) ondertussen allemaal in de cel zitten ofwel een jarenlang stadionverbod hebben, er zijn dan ook weinig rellen meer in de stadions normaal.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:07 schreef Chen het volgende:
Aha, ik heb Canal + ik ga even kijken of er wat is.
En ja de rellen zijn wel rustiger dan in Nederland heb ik gehoord.. als er iemand op de grond ligt van de tegenpartij met pijn dan laat je hem met rust. En als hij ernstig gewond is help je hem naar het ziekenhuis.
Ik hoor en zie toch anders.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:08 schreef Chen het volgende:
Zo heb ik het gehoord van zo'n type.+
Ooit al eens naar een Belgische risicomatch geweest ? Je moet 't maar eens navragen aan de Ajaxfans die vorig jaar naar Brugge kwamen , een belegerde stad in oorlogstijd is er niks bij ... (toen pakte men doodgewoon alle Nederlanders zonder ticket voor de match voor 12h op)quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:09 schreef Chen het volgende:
En buiten het stadion?
Zou hij nog scorenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En bij Germinal komt Henk Vos in het veld ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |