Dat zul je aan de pastor moeten vragenquote:Op zondag 29 mei 2005 12:30 schreef BMW_Master het volgende:
God, ben jij doof aan je ogen?
quote:Op zondag 29 mei 2005 11:36 schreef BMW_Master het volgende:
Woutey, weten jouw ouders het? Dat jouw broertje rukt?
quote:Op zondag 29 mei 2005 12:30 schreef BMW_Master het volgende:
-----
En toen was jij het ook al Het is wel een levensvraag voor je he, nou.... zal ik je ff uit je droom helpen.... praktisch iedere 16-jarige trekt zeg, dus zullen zijn ouders het ook wel weten
Nee, dat zijn ouders weten van Woutey. God, ben jij doof aan je ogen?
Wat begrijp je niet aan het woordje ' van'?quote:Op zondag 29 mei 2005 12:38 schreef hollander76 het volgende:
[..]
[..]
Hoe triest kan je zijn, als je nu nog niet door hebt dat je jezelf enorm voor lul zet op deze manier, dan heb je het IQ van een kasplantje
![]()
Tuurlijk snap ik het wel. Alleen, het probleem is dat jij een abortuswaardige herseninhoud hebt waar zelfs een boomvretende amboe zich te barsten zou schrikken.quote:Laat ook maar, volgens mij wil je het niet snappen![]()
En Woutey, nog wat leuks gedaan met je broertje?![]()
hij kent google plaatjes afdeling?quote:Op zondag 29 mei 2005 13:13 schreef Woutey het volgende:
hehe nee hij zit nu als een kasplantje al zeker 24 uur achter zn pc
quote:Op zondag 29 mei 2005 13:17 schreef MouseOver het volgende:
Als je broertje trouwens blijft ontkennen dan dwing je hem gewoon z'n lul op tafel te leggen. Als de vellen eraan hangen weet je genoeg
Wat moeten ze dan weten van Woutey, ik weet de betekenis van 'van', maar in de zinsopbouw die jij hebt, dan is het compleet onbegrijpbaar....quote:Op zondag 29 mei 2005 12:42 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het woordje ' van'?Anders kan hij natuurlijk geen antwoord op desbetreffende vraag geven, is het niet?
[..]
Tuurlijk snap ik het wel. Alleen, het probleem is dat jij een abortuswaardige herseninhoud hebt waar zelfs een boomvretende amboe zich te barsten zou schrikken.
Kan ik me op zich voorstellen, ik bedoel je moeder kan het niet blijven voordoen...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:45 schreef ToXiCitY het volgende:![]()
![]()
Ach het is altijd nog beter dan als je broertje naar je toe komt en vraagt hoe je moet rukken.
Zoals de mijne, ophorken en ga pr0n kijken ofzo
wat wordt het onderwerp van vanavondquote:
is goed, ga ik nog ff wiskunde doen en dan pak ik bierquote:Op zondag 29 mei 2005 23:32 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
wat wordt het onderwerp van vanavond![]()
ik heb wel een leuk klaagbaak onderwerp over netwerkkabels, redbus en servers![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |