jah doh....t was zijn broertje ook die met de dvd aan de sjor gingquote:Op zondag 29 mei 2005 01:46 schreef Neuralnet het volgende:
Dit is toch wel heel erg. Om de een of andere manier is deze topic heel grappig. Ware het niet dat de TS 19 is? Dit is echt iets voor de puberteit. Zo rond de 14 en 15 jaar.
zal ut morge doorgeve aan Wouteyquote:Op zondag 29 mei 2005 01:58 schreef Neuralnet het volgende:
Brand gewoon even een kopie voor hem.
wouey is nu uit de kast gekomen, nadat hij jongens liet rukken via msn heeft ie nu zijn rukkende broerje gefilmdquote:Op zondag 29 mei 2005 03:30 schreef Katana het volgende:
Watskeburt?
quote:Op zondag 29 mei 2005 08:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wouey is nu uit de kast gekomen, nadat hij jongens liet rukken via msn heeft ie nu zijn rukkende broerje gefilmd![]()
![]()
Is bij jou alles rustig of geruk in de schuur?quote:Op zondag 29 mei 2005 03:30 schreef Katana het volgende:
Watskeburt?
Rot es op met je nietszeggende reacties.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:00 schreef iLanK het volgende:
haha!
quote:Op zondag 29 mei 2005 11:36 schreef BMW_Master het volgende:
Woutey, weten jouw ouders het? Dat jouw broertje rukt?
Lees je eens in, graftak.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:15 schreef Drumpie het volgende:
Hoe oud is je broertje
Tis toch heel normaal dat jochies van 16 niet rukkenquote:
Lees jij je eens in, jouw vraag is al eens gesteld in dit topic, achterlijke snolquote:Op zondag 29 mei 2005 12:18 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Lees je eens in, graftak.
16 dus, achterlijke snol.
Fout... Ik ben 15 en LAAT het doenquote:En toen was jij het ook alHet is wel een levensvraag voor je he, nou.... zal ik je ff uit je droom helpen.... praktisch iedere 16-jarige trekt zeg, dus zullen zijn ouders het ook wel weten
Jij moet ZELF inlezen, want toendertijd was het antwoord nog niet gegevn door Wouter. Het is moeilijk om te vatten voor jou, he?quote:Op zondag 29 mei 2005 12:20 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Lees jij je eens in, jouw vraag is al eens gesteld in dit topic, achterlijke snol![]()
Nee, dat zijn ouders weten van Woutey. God, ben jij doof aan je ogen?quote:-----
En toen was jij het ook alHet is wel een levensvraag voor je he, nou.... zal ik je ff uit je droom helpen.... praktisch iedere 16-jarige trekt zeg, dus zullen zijn ouders het ook wel weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |