ga jij met de auto naar amsterdam centrumquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:37 schreef gelly het volgende:
Haha, wie reist er dan ook met het OV.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:38 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ga jij met de auto naar amsterdam centrum
Dan was ik mn porto niet kwijtgeraakt..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:38 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ga jij met de auto naar amsterdam centrum
Gezellig met je aanhang naar plekje zoekenquote:
De parkeergarage bij CS heeft altijd plek anders.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:40 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Gezellig met je aanhang naar plekje zoeken
Als je genaaid wilt worden wel..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:41 schreef gelly het volgende:
[..]
De parkeergarage bij CS heeft altijd plek anders.
Anders ga je lekker met het OV joh.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:42 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
[..]
Als je genaaid wilt worden wel..![]()
En dat kost ook zeker geen drolquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:41 schreef gelly het volgende:
[..]
De parkeergarage bij CS heeft altijd plek anders.
Klopt zeiken over het achterlijke automobilisten in nederland hoor je mij niet .quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Je ziet mij dan ook niet zeiken over paupers in het OV.
no shit sherlockquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:48 schreef SwOoSh het volgende:
snorren?? waren het marrokannen?
turken scheren zich meestal nog maar marokkanen laten elk vlashaartje zittenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:10 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
volgens mij zijn er meer turken met een snor dan marrokanen ?
Net zoals Sinterklaasquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:39 schreef harteloos het volgende:
[..]
turken scheren zich meestal nog maar marokkanen laten elk vlashaartje zitten
Niet vergeten dus, goeie zet van de NSquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:17 schreef Vava het volgende:
Stelletje aso's verpesten het voor de rest![]()
Door zulke mensen krijgt iedereen vanaf 1 oktober een boete als hij/zij de portemonnee met treinabo vergeten is
Ja okay, het zal een hoop overlast schelen maar ik ben niet zo heel lang geleden echt geheel per ongeluk mijn portemonnee vergeten, dat was de 1e keer van de 3 keer per jaar dat ik mijn jaarkaart mag vergeten. Het kan toch gewoon een keer gebeuren lijkt mequote:Op zondag 29 mei 2005 00:01 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Niet vergeten dus, goeie zet van de NS
inderdaad vriend van me heeft ook ze portomenee in de trein laten liggen vanmiddagquote:Op zondag 29 mei 2005 00:04 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja okay, het zal een hoop overlast schelen maar ik ben niet zo heel lang geleden echt geheel per ongeluk mijn portemonnee vergeten, dat was de 1e keer van de 3 keer per jaar dat ik mijn jaarkaart mag vergeten. Het kan toch gewoon een keer gebeuren lijkt me![]()
Dat is dan toch belachelijk als je dan een boete krijgt, als je het nou vaak hebt maar max 3 keer per jaar vind ik onder normaal vallenquote:Op zondag 29 mei 2005 00:05 schreef Steve-O1 het volgende:
[..]
inderdaad vriend van me heeft ook ze portomenee in de trein laten liggen vanmiddag
Dan ben je gewoon de lul hoe dan ook .
Dat zal ze leren, de rekelsquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:18 schreef Wackyduck het volgende:
Er werden laats nog 2 zwartrijders bij mij uit de trein gezet met de woorden: "En nu ophoepelen flapdrolletjes."![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |