Godzijdank.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:20 schreef meeloper het volgende:
[..]
Euhhhhmm.. mijn post was iets aan de sarcastische kant, had ik er even bij moeten zetten denk ik.
![]()
Laf? Ik vond het juist wel gewaagd! De kijker helemaal laten denken dat er een 'nieuwe' bij is, en hem dan gewoon opblazen. Ik vond het wel humor, eigenlijk... Beetje Joss Whedon-achtig (Buffy the Vampire Slayer enz) die zette af en toe een nieuw personage bij de vaste cast in de opening credits, gewoon om kijkers te misleiden. Dan denk je dat dit een vast castmember wordt en dan wordt hij/zij genadeloos afgemaakt...quote:Op zondag 5 juni 2005 16:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vind het trouwens wel erg laf van de makers, dat ze na een hele tijd eindelijk eens een nieuw karakter introduceren en die dan meteen weer vermoorden.
En een seizoen 3 en een seizoen 4 en een...quote:Op maandag 6 juni 2005 11:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
wat een prachtige slot! alleen jammer dat we eigenlijk nog steeds niks weten, maar dat was eigenlijk wel te verwachten aangezien er een seizoen 2 komt.
Bevestiging dat imdb het fout had.quote:06/06 - According to Lost's publicist, the rumours about Samuel L. Jackson playing Bernard on Lost (started at the guest stars page on IMDB) are NOT true. Source: Ausiello @ TV Guide podcast
Als ik de preview voor seizoen 2 bekijk en dan dit nieuws erbij. Dan krijg ik toch het idee, dat erin seizoen 2 iets met de rest van de overlevers (die in de staart zaten) gedaan gaat worden. Hoe en wat weet ik niet. Maar ik krijg sterk het idee dat die ook wel eens op het eiland zouden kunnen zitten.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:10 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
volgens Variety (betrouwbaar) is Michelle Rodriguez volgend seizoen een regular genaamd Ana-Lucia Cortez. (die we ook al zagen in Exodus-1, waar ze aan de bar zat met Jack in het vliegveld.)
De makers hebben gezegd dat ze wel de antwoorden op de Grote Vragen weten, maar het verloop van de serie per aflevering bedenken.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:35 schreef flutterbye het volgende:
Ik vind het ook een beetje vaag dat zo'n serie steeds verlengd wordt... Aan het begin van het seizoen zullen ze toch maar een script voor 1 seizoen hebben? Als de kijkcijfers dan goed zijn gaan ze ineens van alles aanpassen aan het verhaal om een opening te laten voor het 2de seizoen. Ik had bij Lost echt het gevoel dat ze in de eerste helft duidelijk naar een "oplossing" toewerkten, en aan het eind werdt het steeds vager. Bij Desperate Housewives ging het ook al zo...
Vlot-survivors die op een vooralsnog onbekend deel van het eiland met nieuwe overlevenden aanspoelen anyone?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als ik de preview voor seizoen 2 bekijk en dan dit nieuws erbij. Dan krijg ik toch het idee, dat erin seizoen 2 iets met de rest van de overlevers (die in de staart zaten) gedaan gaat worden. Hoe en wat weet ik niet. Maar ik krijg sterk het idee dat die ook wel eens op het eiland zouden kunnen zitten.
De laatste, maar het is geen piratenschip...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:19 schreef Chen het volgende:
Welke aflevering is de ''piraten'' aflevering?
Maar toen ik de laatste bekeek was het die met de zwarte rook of was dat niet de laatste?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:22 schreef PDOA het volgende:
[..]
De laatste, maar het is geen piratenschip...
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:42 schreef Chen het volgende:
Aha ik kom er nu achter dat Exodus uit meer delen bestaat.
Na 24 afleveringen vind ik het wel genoeg en hebben ze wmb die fouten al gemaaktquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:27 schreef phileine het volgende:
hmmm het wordt wel steeds moeilijker te geloven dat voor alles wat er in Lost gebeurt een wetenschappelijke verklaring is, zoals de schrijvers lang geleden in een interview beweerden. Ze hebben trouwens bezworen dat ze niet de fouten maken die bij Twin Peaks en X-files zijn gemaakt, veel mysteries opwerpen die nergens naartoe leiden, maar dat het echt allemaal in elkaar gaat vallen.
Over die preview:quote:Op maandag 30 mei 2005 17:54 schreef Miguel het volgende:
Doel Opslaan Als [AVI - 14.5MB]
Ik heb m'n best gedaan voor je, kwaliteit is niet echt denderend, maar dan kun je het in ieder geval zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |