Kee, snap. Maar het stond er zo stellig. Alsof het perse 2 maal daags zo moet zijn op vaste tijdstippen. En ik moest eik lachen bij het idee. Werd daar verder niet geil van trouwens.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:45 schreef SlimShady het volgende:
[..]
je krijgt gewoon zin om het doen. zo is het iig bij mij.
ook 2 maal daags. als ik echt geil ben, vaker.
Daar zijn geen foto´s van, behalve een paar die in het bezit zijn van justitie, waar ze nog steeds bezig zijn om het miniscule nummerbordje te ontcijferen, mwahahahahaaaaa!!!! Losers!!!!quote:Op maandag 30 mei 2005 14:49 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik wou een foto van hem op zijn motor![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:26 schreef Dr_Morreau het volgende:
[..]
Daar zijn geen foto´s van, behalve een paar die in het bezit zijn van justitie, waar ze nog steeds bezig zijn om het miniscule nummerbordje te ontcijferen, mwahahahahaaaaa!!!! Losers!!!!
I see your pointquote:Op maandag 30 mei 2005 14:49 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik wou een foto van hem op zijn motor![]()
lekker productiefquote:Op maandag 30 mei 2005 15:34 schreef PDOA het volgende:
Ik trek altijd op mijn werk.
Ik kwam al bij de eerste regelquote:Op zondag 29 mei 2005 15:37 schreef Taproot het volgende:
2 meiden op heterdaad met elkaar betrappen. Ze vragen me om mee te doen, in ruil om niks verder te vertellen. Omdat ze zo ondeugend zijn geweest, geef ik die ene meid, samen met de hulp van dat ander meisje, elk om de beurt de spankbeurt van haar leven, waarna het weer aan dat andere meisje is om wraak te nemen op die andere die haar zonet billenkoek gegeven heeft.
Daarna neem ik eentje in doggystyle terwijl ze ondertussen de ander beft. Daarna binden we er eentje vast op het bed en smeren haar in met massageolie. de ander gaat gehurkt boven haar zitten zodat ze kan gebeft worden, ik tussen r borsten, gezicht naar elkaar zodat we kunnen tongen terwijl ik tussen dr borsten klaarkom
ps: weet niet of deze reactie te heftig is, in dat geval mn excuses en dan zal ik ze wel weer verwijderen.
iddquote:
GATVERDAMMEquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:29 schreef Perrow het volgende:
Als ik masturbeer (2x per dag) dan denk ik vaak aan vrienden die een meisje neuken. Is dit niet raar? Hebben meer mensen dit? Of waar denken jullie aan?![]()
ouwe koeien uit de sloot halenquote:Op maandag 10 april 2006 22:57 schreef MrBean het volgende:
[..]
GATVERDAMME
De rillingen lopen mij juist over de rug als ik aan bekenden denk hoe zij sex hebben.
ja, jij vindt t ranzig, what's the use dan?quote:Op maandag 10 april 2006 23:39 schreef MrBean het volgende:
[..]
wow dat zie ik nu pas, bedankt dat je het zegt
vieze gothicquote:Op maandag 10 april 2006 23:45 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik denk altijd aan enge spinnen enzo als ik ....nu ja dat enzo![]()
ik vind gothics soms wel geil....quote:
Gelukig verschil ik van meningquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:31 schreef THE.DUKE het volgende:
[..]
ik vind gothics soms wel geil....
zwarte lange haren.... zwart rond de ogen.... vaak nog een gepel piercing...![]()
beetje blanke huid.... dan is wel geil ja....
![]()
![]()
![]()
![]()
ik denk aan een meisje die het met een ander meisje doetquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:05 schreef Laptoptekoop het volgende:
Ik denk aan Balkenende die het met een meisje doet, vinden jullie dit gek?
neej, ik was serieusquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:31 schreef THE.DUKE het volgende:
[..]
ik vind gothics soms wel geil....
zwarte lange haren.... zwart rond de ogen.... vaak nog een gepel piercing...![]()
beetje blanke huid.... dan is wel geil ja....
![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |