Turkije zeker?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:04 schreef dvdfreak het volgende:
Ik heb vandaag een Seıko kınetıc horloge gehaald voor maar 250 euro met garantıe orgııneel ın de wınkel gekocht foto komt bınnekort aangezıen ık op vakantıe ben![]()
De nieuwe Pontos Day-date ?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:40 schreef vossov het volgende:
Net nieuw.... een Maurice Lacroix ....
[afbeelding]
Handgemaakt Zwitsers automatisch uurwerk
Open aan de achterkant (kun je leuk het uurwerk bekijken)
Mwah ik vind de seamaster niet zo mooi omdat ie zo klein is. Dan kan je net zo goed doorsparen voor een Speedmaster als je toch bezig bent.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:43 schreef Jackal_Omega het volgende:
Die nieuwe Pontos, reserve de marche is echt super.
Maar voor 1300 euro koop ik liever een Seamaster
Seamaster fullsize is 41/42 mm, net als de Speedy Pro...quote:Op maandag 18 juli 2005 21:55 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Mwah ik vind de seamaster niet zo mooi omdat ie zo klein is. Dan kan je net zo goed doorsparen voor een Speedmaster als je toch bezig bent.
Jups....quote:Op maandag 18 juli 2005 18:52 schreef Adsum het volgende:
[..]
De nieuwe Pontos Day-date ?
Ben geen fan van bi-color, maar de klok zelf is wel aardig !
Ik heb ook een tijdje voor MLC gekeken, vooral de Pontos met kleine seconde en Unitas handopwinder uurwerk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:49 schreef vossov het volgende:
[..]
Jups....
Smaken verschillen he.... Heb er erg lang over getwijfeld welk klokje het nu moest worden. Maurice Lacroix had nog een paar andere klokjes welke zeker het overwegen waard waren maar deze vond ik toch wel het mooiste....
Ach ja, die Seiko SNL001 ligt hier voor 599,- in de winkel. In Amerika haal je hem voor $325,-quote:Op zondag 24 juli 2005 19:51 schreef Geqxon het volgende:
Zo dames en heren, nu weten jullie ook hoe hard jullie met de orginele diesel-prijzen worden genaaid
Als eigenaar van een Speedy Reduced kan ik je vertellen dat een nieuwe op stalen band ¤ 1310,- kost, de versie met lederen band zal fractioneel goedkoper zijn...quote:Op maandag 25 juli 2005 20:09 schreef ryanrobert het volgende:
Jackel Omega ik heb een vraag voor je: Hoeveel kost een omega speedmaster reduced met leren band ongeveer? gr robert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |