abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 juni 2005 @ 10:17:45 #251
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28038895
Nieuwe mock-up van de controller:

http://img187.echo.cx/img187/9503/rev0035dn.jpg *
http://img248.echo.cx/img248/2450/rev0dw.jpg *
quote:
It has NO BUTTONS at all. The sender/controller and gamer both receive interact with each other through movement... this implies that not only is the game controlled through the movement of the player but all the control itself gives some form of feedback.

The controller has built in sensors that can tell the distance between the player, and console. It has a built in microphone, and can determine its position. (So turning the controller around and moving it in a direction would be a form of controlling)
* Adres kopiëren en in je adresbalk plakken

[ Bericht 5% gewijzigd door Tomasso op 18-06-2005 11:20:23 ]
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 18 juni 2005 @ 10:25:26 #252
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_28039015
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 16:30 schreef Tware het volgende:
De site is blijkbaar gehost door melee webdesign... waren dat niet diegene die ook de site van touch! ds hadden gemaakt? ... kijk maar bij about op www.meleewebdesign.com
Viel mij ook al op ja.. Maar dat zegt nog niets. Ik vind het logo er wel erg "gemaakt" uitzien let maar eens goed op de "N".
  zaterdag 18 juni 2005 @ 13:08:31 #253
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_28041900
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 10:17 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Strak hoor
Houd van een lijntje.
pi_28042609
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 10:17 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Klinkt goed
quote:
Gamestop post Revolution lijst

Gamestop, een online dealer in games, heeft sinds kort een lijst met Revolution games op haar website gezet. Welke games, prijs en release inside...

Op zich is de lijst met games voor de Revolution op de website van Gamestop niet zo verrassend, de releasedatum en prijs daarentegen zijn toch wel interessant te noemen. De games Zelda Revolution, Metroid Prime 3, Mario Revolution, Super Smash Bros. Revolution en Final Fantasy Crystal Chronicles Revolution staan genoteerd met een releasedatum op 1 maart 2006 voor een prijs van $60, wat ongeveer zo'n ¤49 is.

Natuurlijk is de releasedatum nog niet bekend maar volgens deze zeer betrouwbare gameshop moet in begin maart de Revolution al in de Amerikaanse winkels liggen. De prijs van $60 in Amerika zal hier in Europa gelijk staan aan ¤60, aangezien in ons continent allerlei extra kosten worden verrekend bij het leveren van games.
quote:
Ubisoft: Revolution voor 2006 in wereldwijde schappen

Ubisoft deed een aantal uitspraken betreffende de releasedate van de PS3 en Revolution. Revolution pas eind 2006?

Terwijl iedereen bezig is met gokken en gissen naar releasedates voor alweer de volgende generatie homeconsoles, kwam Ubisoft ook met een aantal geruchtmakende uitspraken over dit onderwerp. Volgens het Franse gamesbedrijf zal de PS3 eind 2006 in de Verenigde Staten verschijnen en later in Europa. De Nintendo Revolution zal ook eind 2006 zijn intrede in de winkels doen. Dit echter niet alleen in de States maar ook op ons mooie continent.
Waarop Ubisoft deze informatie baseert is niet bekend. Er valt voor ons dus niet meer te doen dan wachten. Hoe lang het ook mag duren...
Van Gameqube.nl

Eind 2006 ook in Europa zou ik wel ok vinden tbh Maart natuurlijk ook. Wanneer de console pas eind 2006 uitkomt verwacht ik niet dat we eind DIT jaar al iets van de controller te zien krijgen.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 14:14:50 #255
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_28043065
De titel van dat laatste bericht komt niet overeen met de inhoud. Voor 2006 is iets anders dan eind 2006
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_28044618
@ tomasso:

die controller kan nooit kloppen, aangezien Nintendo had aangegeven dat het een erg makkelijk bedienbare controller zou zijn, en dit ontwerp ziet er niet erg gebruikersvriendelijk uit. Bovendien zei Nintendo dat je alle oude games er ook mee zou moeten kunnen besturen. Dus ik de denk dat ie er dan dus uitziet als de gamecube controller, maar dan met de extra snufjes ingebouwd.

is dat stukje quote van jou trouwens die vertaling uit dat griekse artikel?
#winning
pi_28044761
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 15:37 schreef Tware het volgende:
@ tomasso:

die controller kan nooit kloppen, aangezien Nintendo had aangegeven dat het een erg makkelijk bedienbare controller zou zijn, en dit ontwerp ziet er niet erg gebruikersvriendelijk uit. Bovendien zei Nintendo dat je alle oude games er ook mee zou moeten kunnen besturen. Dus ik de denk dat ie er dan dus uitziet als de gamecube controller, maar dan met de extra snufjes ingebouwd.

enne over dat krantenartiketje met controller eraan: wie kan er grieks
Myamoto zei anders dat de echte revolutie in de controllers zou zitten; plus dat zoveel knopjes als de gamecube of zelfs nog meer nou niet echt gebruiksvriendelijk is.
Plus dat er extra input's zijn voor de gamecubecontrollers op de Rev, dus ik denk dat je gamecubespellen en ouder kunt spelen op de gamecube-controllers, en revolutionspellen op aparte controllers.

Alles is dus nog mogelijk
pi_28045065
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 15:44 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Myamoto zei anders dat de echte revolutie in de controllers zou zitten; plus dat zoveel knopjes als de gamecube of zelfs nog meer nou niet echt gebruiksvriendelijk is.
Plus dat er extra input's zijn voor de gamecubecontrollers op de Rev, dus ik denk dat je gamecubespellen en ouder kunt spelen op de gamecube-controllers, en revolutionspellen op aparte controllers.

Alles is dus nog mogelijk
idd Men vond de controller interface nog niet OK omdat er teveel knoppen op zaten... Terwijl ik Nintendo er wel voor aan zie dit te zeggen terwijl er maar een knop of 5/6 op zat.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 18:25:16 #259
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28047650
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 15:37 schreef Tware het volgende:
@ tomasso:

is dat stukje quote van jou trouwens die vertaling uit dat griekse artikel?
Nee, het is Russisch, zo heb ik vernomen.
  zondag 19 juni 2005 @ 12:46:15 #260
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28061090
quote:
The Real Interview

We were talking to Reggie Fils-Aime from Nintendo after the E3.
Our Magazine was interested about the future plans of the Revolution.

Games Master: I am honoured to talk to you. Are you ready? Let us begin. On the E3, Sony und Microsoft showed their new consoles. But Nintendo just present the Design and the concept of the Revolution. Do you see any advantage or disadvantage? And why don't you say anything about the technical specs.

Fils-Aime: I believe we won’t have any problems to keep up with Microsoft or Sony. Both are focusing on Hardware and Multimedia Features. But we will give more. Technical specs are important, but you need more than good Hardware. The Hardware of the Revolution is not ready. At the present time we are working hard with IBM and ATI to construct a great Hardware. At the E3 Nintendo don’t want to focus on a new console that isn't ready. This is the reason why we weren't show the Hardware. Microsoft and Sony fight at the moment with reference to the Hardware. We are at this time the impartial Third. The only thing you recognize is the way which we want to go.
You saw the Design, but you just saw a very little piece of the Revolution concept.
Revolution wants to give more than an update of the current consoles. Nintendo is going to create a new gaming experience. But this won't exclude the old and classical method of gaming. Microsoft has a little war with Sony. Nobody can estimate our power. This is a big advantage. A lost opportunity never returns. I won’t be surprised if Microsoft screams when they see our Revolution.

Games Master: Everybody is curiously. Is the power of Revolution competitive? Could you tell us anything about the Hardware of the Revolution?

Fils-Aime: Yes, I Could.

Games Master: Would you?

Fils-Aime: If you ask in this form, I cannot give any information’s.

Games Master: So can you inform us about any new details relative to Revolution? About the Hardware, maybe?

Fils-Aime: You are really curiously. Shall we give you little details?
We will be competitive to the other Manufacturer. It would be a big failure if we aren't at the same level as Sony or Microsoft. The technical aspect is a key feature for the developer. The Third Party Support depends on technical power. For instance we will have a special Optical Disc Drive. This is able to read Red Light Medias as good as Blue Light Medias. We have to plan for the future. But in the end the Customer is interested in what he is seeing and not in technical specs.

Games Master: I hope we will see on Revolution graphical masterpieces. But how will you reach the enormous power in this little Revolution? I mean the PS3 and the Xbox360 are huge consoles in relation to the Revolution.

Fils-Aime: Come on. I wonder that MS has made an acceptable console design. Both are filling their Hardware with Hard Drives and Multimedia Features. Revolution support also Multimedia Features, but you need extern Hardware. Beside Sony and Microsoft don’t use the space favourably. Our project is top secret. What I can say is that ATI and IBM are developing a new revolutionary Hardware design. This is also a part of the Revolution. The names are not in vain "Hollywood" and "Broadway". The two chips are totally interacting together to achieve gigantic power. This Hardware is truly fantastic. But, as Mr. Harrison held, we aren't finished yet. The Hardware will be optimized at this time. The Revolution shall be a small and powerful Hardware. In the one Hand small, cause you can use and take the console everywhere. In the other Hand powerful to aim an indescribable gaming experience.

Games Master:Interesting. So you also offer Multimedia Features.
What do you think about High-Def?

Fils-Aime: High-Def is nice. But it is not key characteristic. Presently few People can use High-Def. In the US just 5% off all households have High Def. You can also get beautiful graphics on a normal TV.

Games Master: A short and direct question: What is the Revolution?

Fils-Aime: As I said, the Hardware as well as the Controller. You know, there are some games which are very complicated to play. An example is the Shooter or Real-Time Genre. With Revolution it shall be easy to play every kind of game. In addition the Player shall have a new feeling of gaming.

Games Master: Say anything about the Controller.

Fils-Aime: No, we won’t talk about the big Mystery. We absolutely do not talk about the Controller. We are not the Information Service.

Games Master: Okay. What are the expectations of Nintendo? Like the Online Gaming concerning Revolution and NintendoDS.

Fils-Aime: Nintendo is in a big change. The NintendoDS was the first step in a new era. We want to go a modern way. Our aim is to reach more people. We want to convince the people. In fall we will start the Online Portal of Nintendo. The Players shall have the chance to play worldwide Nintendo Games without any costs. The players also need no extra devices or software. I believe with this feature we can convince many players to play online. The Online Portal will include more than just gaming. Communicating, Online Demos are some examples. We have many ideas. Send a mail from the Revolution at home and receive your mail via NintendoDS. The Revolution will extend the Online Portal of Nintendo.
At Home: The Revolution. In a train, park, restaurant, somewhere else: The NintendoDS
We saw on the E3 that many people are surprised and pleased to play the first time Mario Kart online. So I believe many NintendoDS owners are going to use the online feature.
We already had online plans with the Nintendo64. Nintendo intends to extend these plans. We will see what happened.

Games Master:: I am happy to play Mario Kart and Animal Crossing online, too. You also presented on the E3 the Headset and the Communicating System.

Fils-Aime: Yes. This is a prototype of the communication service. We are thinking about to include this ability in games.

Games Master: Can you say which games are planned for the Revolution?

Fils-Aime: Many games are planned. We are also preparing new Heroes. Nintendo announced some Games on the E3. Mr. Iwata spokes about a new Metroid, about Kid Icarus and Donkey Kong. Super Smash Brothers Revolution is also in developing. I don’t know how many games we are preparing. Metroid Prime: Reborn, Pilotwings: Time to Fly, Donkey Kong World, Sky of Eternity: The Legend of Kid Icarus are some examples for classic games. But we need games like GTA, Halo, Gran Turismo, Resident Evil, and Final Fantasy to be successful. So we are going to create new games. One is called “Xenias”.

Games Master: Tell us more. What is "Xenias"?

Fils-Aime: It's a great game. Xenias is a new kind of shooter. It’s just like an Online RPG in Shooter Form. But I cannot say anything more. At the moment we are developing and nothing is finished.
I can say: Xenias will kick in Halos ass.
This is just one new Game. We are testing some projects. We do not know which projects become final games. Just wait and see. Sony and Microsoft shall be careful. We are going to strike back.
In this year you get more information’s about the Revolution.

Games Master: Who is developing “Xenias”?

Fils-Aime: I mustn’t say it. But a little tip: They made the first 3D Metroid..

Games Master: The Retro Studios?

Fils-Aime: I didn’t say it. Maybe. Maybe not.

Games Master: I hope Xenias become a great game. Now, I think our time is up. I am very glad that you answer my questions. Thank you. I hope we will see us again.

Fils-Aime: No Problem.
Bron

Naar het schijnt het echte interview dat is gedaan, zonder George Harrison.
pi_28061724
Hij noemt wel erg veel games, nog steeds. Zou wel prachtig zijn als het waar is!
Overigens is de site gewoon een doodgewone memberpage. Lijkt me dus fake.
  zondag 19 juni 2005 @ 13:41:00 #262
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28062184
quote:
Op zondag 19 juni 2005 13:16 schreef Xrenity het volgende:
Hij noemt wel erg veel games, nog steeds. Zou wel prachtig zijn als het waar is!
Overigens is de site gewoon een doodgewone memberpage. Lijkt me dus fake.
Ik had ergens gelezen dat Games Master een Brits tijdschirft is. Correct me if I'm wrong
  zondag 19 juni 2005 @ 14:31:51 #263
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_28063262
Ik blijf skeptisch.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 19 juni 2005 @ 14:49:28 #264
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28063604
Ik ook, interview is toch nep .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_28087675
Metroid prime 3 filmpje
Is iets langer dan de E3 teaser en laat dan ook iets meer zien qua grafische pracht. Nog geen next-gen kwaliteit, maar hoorde dat deze ook nog op cube hardware draaide (werd voorlopig ook nog op de cube Dev kit ontwikkelt)
  maandag 20 juni 2005 @ 13:50:03 #266
8369 speknek
Another day another slay
pi_28088027
Leuk interview, maar je mag toch hopen dat Fils-Aime, een Amerikaan en hoofd van de marketing, beter is in Engels .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_28100163
@ speknek

dat lijkt me ook, maar misschien zijn die gasten die het interview hebben afgenomen niet goed in Engels.. beetje vreemd allemaal wel. Toch zou het raar zijn als dit interview nep is aan de ene kant, want alleen de games die genoemd worden zijn interessant. de revolution blijft nog steeds uit. lijkt me sterk voor een fake..
  maandag 20 juni 2005 @ 22:35:58 #268
8369 speknek
Another day another slay
pi_28103543
Mja zat ik ook aan te denken, als de persoon zoals de site doet vermoeden Duits is zou het ook nog best kunnen (die zuigen in Engels). Maar dan zullen ze het overgeschreven hebben van een bandje. En dan kan ik me wel voorstellen dat ze spelfouten maken, maar geen verkeerde zinsconstructies zoals nu. Ik houd het er dus nog maar op dat het fake is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 22 juni 2005 @ 21:40:39 #269
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_28145538

Ik kwam het tegen dus ach, post het hier maar. Blijkbaar kan je steeds twee delen met elkaar koppelen, wat er op dat moment wenselijk is voor de game die je aan het spelen bent.

grote zoutkorrel
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  woensdag 22 juni 2005 @ 21:49:24 #270
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_28145804
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 21:40 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]

grote zoutkorrel
Hele hele grote zoutkorrel
  woensdag 22 juni 2005 @ 21:53:57 #271
65330 Ruzbeh
pi_28145954
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 21:40 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]

Ik kwam het tegen dus ach, post het hier maar. Blijkbaar kan je steeds twee delen met elkaar koppelen, wat er op dat moment wenselijk is voor de game die je aan het spelen bent.

grote zoutkorrel
DAT IS VOLGENS MIJ NEP
pi_28146914
Je capslock, wat doe je. En plaatje is dood, maar ben nu nieuwsgierig
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:34:09 #273
65330 Ruzbeh
pi_28147388
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 22:22 schreef Cerbie het volgende:
En plaatje is dood, maar ben nu nieuwsgierig
Ik heb 't vermoord.
  donderdag 23 juni 2005 @ 13:48:23 #274
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28161559
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:05:57 #275
65330 Ruzbeh
pi_28162152
quote:
'k Word schijtziek van die Matt Casamassina. Huilie moet gewoon een keer z'n mond houden.
quote:
Xbox Live was perhaps the biggest innovation this generation.
Inderdaad, PCs imiteren en nabootsen is echt innovatie.
quote:
HD is important to me, but it's not integral. I'll buy Revolution regardless. However, to dismiss HD simply because it costs more money is disappointing. Why anybody would defend Nintendo on this front is beyond me. The company is shortchanging gamers because it doesn't want to spend extra cash and resources to make games HD compatible. That's it.
Juist, en dit is volgens Nintendo een probleem (dat next-gen duurder gaat worden hierdoor), ik weet op het moment niet wat ik ervan moet gaan denken. Als HD compatible games $70+ worden kan je het wel vergeten.
pi_28162195
Wat loopt die gast nou te zeiken over HD supporting

Die Matt lult echt maar wat
Houd van een lijntje.
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:17:38 #277
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28162502
ja fuck Hd, alsof ik daarin geinteresseerd ben !

Maar nee, serieus ben ik niet in geinteresseerd, alsof ik zo'n tv kan betalen
pi_28162782
Oh nee, iemand is negatief over Nintendo en een ander bedrijf dan Nintendo heeft de grootste innovatie gebracht, wat een sukkel zeg.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_28163373
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Inderdaad, PCs imiteren en nabootsen is echt innovatie.
Lezen is ook een vak. De grootste innovatie. Kom jij maar eens met een grotere. Doe je best.

Wat betreft HD.. dat wordt echt enorm overdreven
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:33:39 #280
65330 Ruzbeh
pi_28164686
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:28 schreef piet_pelle het volgende:
Oh nee, iemand is negatief over Nintendo en een ander bedrijf dan Nintendo heeft de grootste innovatie gebracht, wat een sukkel zeg.
Je kan ook gewoon op argumenten in gaan hoor.
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:47 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Lezen is ook een vak. De grootste innovatie. Kom jij maar eens met een grotere. Doe je best.
???
pi_28164808
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:33 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon op argumenten in gaan hoor.
[..]

???
Nou heel simpel, wat was de afgelopen generatie dan de grootste innovatie? Echt niet een mario/zelda/pokemon game hoor. Ik zie nintendo op hun console weinig innovatiefs doen en xbox live was wel datgene wat de consoles nodig hadden en het werkte goed.
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:41:29 #282
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_28164896
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:38 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Nou heel simpel, wat was de afgelopen generatie dan de grootste innovatie? Echt niet een mario/zelda/pokemon game hoor. Ik zie nintendo op hun console weinig innovatiefs doen en xbox live was wel datgene wat de consoles nodig hadden en het werkte goed.

Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
pi_28164968
Daarom maken ze toch ook de REVOLUTION (remind you dit is niet de gamecube topic)

En wat is er dan zo innovatief aan de 360, nog beter online??? De controller die bijna hetzelfde is??? HD tv ondersteuning??? Iets betere graphics???
Houd van een lijntje.
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:44:41 #284
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28164982
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:38 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Het was al mogelijk met eerdere consoles online te gaan. Zo innovatief is xbox live dus niet meer...
pi_28165020
quote:
Bovenste plaatje doet het niet maar voor de bongo's hadden we DDR, pop 'n music, Guitar freaks en uiteraard Samba de amigo waar de maker van Donkey konga zijn inspiratie vandaan heeft.

En een draadloze controller v.s. een volwaardige online functie, dan kies ik toch voor de laatste.
En ten slotte een GBA game met een functie die samen nog net voor minigame door kan gaan.
pi_28165211
Maar goed piet_pelle jij weet blijkbaar meer over de Revolution dan wij

Enlighten us...
Houd van een lijntje.
pi_28165292
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar goed piet_pelle jij weet blijkbaar meer over de Revolution dan wij

Enlighten us...
Nee ik weet weinig over de revo, net als ieder ander maar als we het daar over gaan hebben dan is dit topic zo goed als dood, op wat overdreven speculatie na dan.
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:57:15 #288
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28165349
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:55 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Nee ik weet weinig over de revo, net als ieder ander maar als we het daar over gaan hebben dan is dit topic zo goed als dood, op wat overdreven speculatie na dan.
Wat is overdreven. Die standaard leg je zelf. Waar de één niet genoeg van kan krijgen vindt de ander al heel snel overdreven.

En jammer dat je niet op mijn post ingaat over het online gaan.
pi_28165565
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:57 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Wat is overdreven. Die standaard leg je zelf. Waar de één niet genoeg van kan krijgen vindt de ander al heel snel overdreven.

En jammer dat je niet op mijn post ingaat over het online gaan.
Nou ik ken voor de xbox anders geen console waar meer dan een paar honderd mensen gebruik maakten van de online functie.
pi_28166119
dreamcast?
pi_28168115
Zoals piet_pelle al zei, bij de dreamcast stelden de online mogelijkheden niks voor.
Ik ben het wel eens met het punt dat Matt maakt, revolutionaire controle is leuk, maar waarom zou dat ten koste moeten gaan van techniek? Maak gewoon een console die op grafisch vlak even sterk is als de PS3, en voeg daar een revolutionaire controller bij. Waarom zou het of of moeten zijn?
  donderdag 23 juni 2005 @ 17:49:19 #292
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28168511
Lol, de online mogelijkheden stelden echt wel wat voor. Oke ze waren niet zo groot als die van Xbox, maargoed, dan heb je het ook ff over een bedrijf met miljarden om uit te geven itt een bijna bankroet bedrijf.

Ik kan me nog goed herinneren dat Pso de eerste console mmorpg was .
pi_28168724
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 17:49 schreef MMaRsu het volgende:
Lol, de online mogelijkheden stelden echt wel wat voor. Oke ze waren niet zo groot als die van Xbox, maargoed, dan heb je het ook ff over een bedrijf met miljarden om uit te geven itt een bijna bankroet bedrijf.

Ik kan me nog goed herinneren dat Pso de eerste console mmorpg was .
Naast Pso kan ik me geen spel meer herinneren dat online ondersteunde op de Dreamcast. Van al mijn dreamcast spellen die ik heb heeft geen 1 ook maar enkele online ondersteuning.
Microsoft heeft met Live door een aggresieve marketing, en een goede structuur, ervoor gezorgd dat online een belangrijk onderdeel van de console is geworden. Er komt bijna geen toptitel meer uit, of hij heeft een vorm van online mogelijkheden. Zonder Microsoft was dit niet zo geweest, en had je ook niet gezien dat alle console fabrikanten zich zo bezig houden met de online mogelijkheden van hun nieuwe apparaten.
Dat vind ik persoonlijk een grotere innovatie dan een trommel waar je op kan slaan, waar na 2 uur de lol weer vanaf is, en weer in de kast verdwijnt.
pi_28169070
Ik ben niet iemand die wil beweren dat Nintendo o zo innovatief is, en vind dat ze een hoop klanten weg hebben gejaagd deze generatie, maar Xbox live zou ik zelf geen grote innovatie noemen.

Een innovatie is namelijk iets nieuws, niet slechts een verdere ontwikkeling van iets wat al lang bestaat. Tuurlijk is Xbox Live veel beter dan de online mogelijkheden van de DC (over de nes wil ik het niet eens hebben) maar is het niet simpelweg een verdere ontwikkeling van hetzelfde die mogelijk is gemaakt doordat internet nou eenmaal overal is tegenwoordig. En dan heeft sony ook nog eens online mogelijkheden.

De bongo's van Nintendo zijn opzich natuurlijk ook absoluut geen innovatie, maar toch heeft nintendo als developer een aantal spellen uitgebracht die anders zijn de de andere spellen. Jungle Beat en WW Twisted zijn daar goede voorbeelden van, dat zijn geen spellen die je laat liggen omdat je al 20 dergelijke spellen heb gespeeld, maar simpelweg omdat je het leuk vind of niet.

Nu hebben ze innovatie duidelijk al hun kernpunt genomen en ik ben best wel weer eens aan iets anders toe. Dus ik hoop dat ze het ook waar gaan maken en bijvoorbeeld wat echt innovatieve spellen op de DS uitbrengen of het simpelweg voor andere developers mogelijk maken om spellen met een twist op de revolution uit te brengen, zoals Boktai bijvoorbeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door YourMaster op 23-06-2005 18:29:13 ]
pi_28170971
Elke innovatie is voorborduren op eerdere ontwikkelingen. Ik vind Xbox Live ook geen gigantische innovatie, maar het is wel nieuw in die zin dat het het online component als een wezenlijk onderdeel van de console benaderd, niet een extra'tje waar developers van gebruik mogen maken als ze er zin in hebben.
Het probleem dat ik een beetje met Nintendo heb is dat ze denken dat een innovatie moet komen uit een andere manier van besturen. Maar andere controls leveren niet per definitie goede gameplay op. Een spel als Jungle Beat bestuurd misschien anders, maar de gameplay is zeer beperkt, waardoor het meer een gimmick wordt. Hetzelfde kan, in mindere mate, over de DS gezegd worden. Op Kirby na ken ik geen enkel spel waar de touch screen interessante gameplay opleverd, ipv alleen een gimmick (zoals bij Yoshi). Het is een beetje ironisch dat de best verkochte titel, Mario 64, nog altijd veel beter speelt op de oude N64 controller.
Ik hoop dat het met de revolution controller niet dezelfde kant op gaat. Als we straks precies dezelfde Mario spelen, maar nu met giro controlles ipv een anologe stick, vind ik dat geen innovatie of revolutie, maar een leukigheidje.
  donderdag 23 juni 2005 @ 19:31:17 #296
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28171088
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 19:27 schreef Ereinion het volgende:
Elke innovatie is voorborduren op eerdere ontwikkelingen. Ik vind Xbox Live ook geen gigantische innovatie, maar het is wel nieuw in die zin dat het het online component als een wezenlijk onderdeel van de console benaderd, niet een extra'tje waar developers van gebruik mogen maken als ze er zin in hebben.
Het probleem dat ik een beetje met Nintendo heb is dat ze denken dat een innovatie moet komen uit een andere manier van besturen. Maar andere controls leveren niet per definitie goede gameplay op. Een spel als Jungle Beat bestuurd misschien anders, maar de gameplay is zeer beperkt, waardoor het meer een gimmick wordt. Hetzelfde kan, in mindere mate, over de DS gezegd worden. Op Kirby na ken ik geen enkel spel waar de touch screen interessante gameplay opleverd, ipv alleen een gimmick (zoals bij Yoshi). Het is een beetje ironisch dat de best verkochte titel, Mario 64, nog altijd veel beter speelt op de oude N64 controller.
Ik hoop dat het met de revolution controller niet dezelfde kant op gaat. Als we straks precies dezelfde Mario spelen, maar nu met giro controlles ipv een anologe stick, vind ik dat geen innovatie of revolutie, maar een leukigheidje.
Over de DS: wat dacht je van shooters en RTS'en? Daar is het touchscreen m.i. alleen maar beter voor, dus een betere gameplay.
pi_28171241
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 19:31 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Over de DS: wat dacht je van shooters en RTS'en? Daar is het touchscreen m.i. alleen maar beter voor, dus een betere gameplay.
Beter? Ik heb al jaren shooters en RTS'en op mijn pc, dus iets nieuws zal het niet opleveren. Het is wel leuk dat het voor het eerst op een handheld kan, maar een shooter hadden ze ook op de ds kunnen doen door er een dubbele anologe stick op de plaatsen. RTS'en zouden in potentie leuk kunnen zijn, er is helaas nog geen 1 aangekondigt, waardoor het meer wordt 'Stel dat er een rts op de DS was, dat zou je dan heel goed kunnen besturen'.
pi_28172874
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 19:35 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Beter? Ik heb al jaren shooters en RTS'en op mijn pc, dus iets nieuws zal het niet opleveren. Het is wel leuk dat het voor het eerst op een handheld kan, maar een shooter hadden ze ook op de ds kunnen doen door er een dubbele anologe stick op de plaatsen. RTS'en zouden in potentie leuk kunnen zijn, er is helaas nog geen 1 aangekondigt, waardoor het meer wordt 'Stel dat er een rts op de DS was, dat zou je dan heel goed kunnen besturen'.
Age of Empires is aangekondigd voor de DS
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  vrijdag 24 juni 2005 @ 00:41:17 #299
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_28181336
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:33 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Age of Empires is aangekondigd voor de DS
Maar dat is geen rts.

Analisten denken dat er tegen 2010 de xbox360 twee keer zoveel verkocht is dan de revolution.
quote:
Further on a statement released today promoting the report, a Kagan analyst says: "We believe Sony PS3 will be the strongest seller of next-generation video game consoles. However, Microsoft's Xbox 360 will narrow the gap with Sony to come within 28 percent of the PS3 installed base--selling almost twice as many next-gen consoles as Nintendo Revolution by 2010."
Toch hebben de analisten van consoles en dergelijke het vaak bij het verkeerde eind dus het wordt afwachten.

http://www.gamespot.com/news/2005/06/21/news_6127889.html
push it to the limit
  vrijdag 24 juni 2005 @ 01:29:23 #300
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28182018
Analisten sucken idd, ze lullen altijd maar wat raak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')