abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28162195
Wat loopt die gast nou te zeiken over HD supporting

Die Matt lult echt maar wat
Houd van een lijntje.
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:17:38 #277
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28162502
ja fuck Hd, alsof ik daarin geinteresseerd ben !

Maar nee, serieus ben ik niet in geinteresseerd, alsof ik zo'n tv kan betalen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_28162782
Oh nee, iemand is negatief over Nintendo en een ander bedrijf dan Nintendo heeft de grootste innovatie gebracht, wat een sukkel zeg.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_28163373
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Inderdaad, PCs imiteren en nabootsen is echt innovatie.
Lezen is ook een vak. De grootste innovatie. Kom jij maar eens met een grotere. Doe je best.

Wat betreft HD.. dat wordt echt enorm overdreven
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:33:39 #280
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_28164686
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:28 schreef piet_pelle het volgende:
Oh nee, iemand is negatief over Nintendo en een ander bedrijf dan Nintendo heeft de grootste innovatie gebracht, wat een sukkel zeg.
Je kan ook gewoon op argumenten in gaan hoor.
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:47 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Lezen is ook een vak. De grootste innovatie. Kom jij maar eens met een grotere. Doe je best.
???
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_28164808
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:33 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon op argumenten in gaan hoor.
[..]

???
Nou heel simpel, wat was de afgelopen generatie dan de grootste innovatie? Echt niet een mario/zelda/pokemon game hoor. Ik zie nintendo op hun console weinig innovatiefs doen en xbox live was wel datgene wat de consoles nodig hadden en het werkte goed.
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:41:29 #282
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_28164896
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:38 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Nou heel simpel, wat was de afgelopen generatie dan de grootste innovatie? Echt niet een mario/zelda/pokemon game hoor. Ik zie nintendo op hun console weinig innovatiefs doen en xbox live was wel datgene wat de consoles nodig hadden en het werkte goed.

Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
pi_28164968
Daarom maken ze toch ook de REVOLUTION (remind you dit is niet de gamecube topic)

En wat is er dan zo innovatief aan de 360, nog beter online??? De controller die bijna hetzelfde is??? HD tv ondersteuning??? Iets betere graphics???
Houd van een lijntje.
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:44:41 #284
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28164982
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:38 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Het was al mogelijk met eerdere consoles online te gaan. Zo innovatief is xbox live dus niet meer...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_28165020
quote:
Bovenste plaatje doet het niet maar voor de bongo's hadden we DDR, pop 'n music, Guitar freaks en uiteraard Samba de amigo waar de maker van Donkey konga zijn inspiratie vandaan heeft.

En een draadloze controller v.s. een volwaardige online functie, dan kies ik toch voor de laatste.
En ten slotte een GBA game met een functie die samen nog net voor minigame door kan gaan.
pi_28165211
Maar goed piet_pelle jij weet blijkbaar meer over de Revolution dan wij

Enlighten us...
Houd van een lijntje.
pi_28165292
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar goed piet_pelle jij weet blijkbaar meer over de Revolution dan wij

Enlighten us...
Nee ik weet weinig over de revo, net als ieder ander maar als we het daar over gaan hebben dan is dit topic zo goed als dood, op wat overdreven speculatie na dan.
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:57:15 #288
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28165349
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:55 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Nee ik weet weinig over de revo, net als ieder ander maar als we het daar over gaan hebben dan is dit topic zo goed als dood, op wat overdreven speculatie na dan.
Wat is overdreven. Die standaard leg je zelf. Waar de één niet genoeg van kan krijgen vindt de ander al heel snel overdreven.

En jammer dat je niet op mijn post ingaat over het online gaan.
pi_28165565
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:57 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Wat is overdreven. Die standaard leg je zelf. Waar de één niet genoeg van kan krijgen vindt de ander al heel snel overdreven.

En jammer dat je niet op mijn post ingaat over het online gaan.
Nou ik ken voor de xbox anders geen console waar meer dan een paar honderd mensen gebruik maakten van de online functie.
pi_28166119
dreamcast?
pi_28168115
Zoals piet_pelle al zei, bij de dreamcast stelden de online mogelijkheden niks voor.
Ik ben het wel eens met het punt dat Matt maakt, revolutionaire controle is leuk, maar waarom zou dat ten koste moeten gaan van techniek? Maak gewoon een console die op grafisch vlak even sterk is als de PS3, en voeg daar een revolutionaire controller bij. Waarom zou het of of moeten zijn?
  donderdag 23 juni 2005 @ 17:49:19 #292
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28168511
Lol, de online mogelijkheden stelden echt wel wat voor. Oke ze waren niet zo groot als die van Xbox, maargoed, dan heb je het ook ff over een bedrijf met miljarden om uit te geven itt een bijna bankroet bedrijf.

Ik kan me nog goed herinneren dat Pso de eerste console mmorpg was .
pi_28168724
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 17:49 schreef MMaRsu het volgende:
Lol, de online mogelijkheden stelden echt wel wat voor. Oke ze waren niet zo groot als die van Xbox, maargoed, dan heb je het ook ff over een bedrijf met miljarden om uit te geven itt een bijna bankroet bedrijf.

Ik kan me nog goed herinneren dat Pso de eerste console mmorpg was .
Naast Pso kan ik me geen spel meer herinneren dat online ondersteunde op de Dreamcast. Van al mijn dreamcast spellen die ik heb heeft geen 1 ook maar enkele online ondersteuning.
Microsoft heeft met Live door een aggresieve marketing, en een goede structuur, ervoor gezorgd dat online een belangrijk onderdeel van de console is geworden. Er komt bijna geen toptitel meer uit, of hij heeft een vorm van online mogelijkheden. Zonder Microsoft was dit niet zo geweest, en had je ook niet gezien dat alle console fabrikanten zich zo bezig houden met de online mogelijkheden van hun nieuwe apparaten.
Dat vind ik persoonlijk een grotere innovatie dan een trommel waar je op kan slaan, waar na 2 uur de lol weer vanaf is, en weer in de kast verdwijnt.
pi_28169070
Ik ben niet iemand die wil beweren dat Nintendo o zo innovatief is, en vind dat ze een hoop klanten weg hebben gejaagd deze generatie, maar Xbox live zou ik zelf geen grote innovatie noemen.

Een innovatie is namelijk iets nieuws, niet slechts een verdere ontwikkeling van iets wat al lang bestaat. Tuurlijk is Xbox Live veel beter dan de online mogelijkheden van de DC (over de nes wil ik het niet eens hebben) maar is het niet simpelweg een verdere ontwikkeling van hetzelfde die mogelijk is gemaakt doordat internet nou eenmaal overal is tegenwoordig. En dan heeft sony ook nog eens online mogelijkheden.

De bongo's van Nintendo zijn opzich natuurlijk ook absoluut geen innovatie, maar toch heeft nintendo als developer een aantal spellen uitgebracht die anders zijn de de andere spellen. Jungle Beat en WW Twisted zijn daar goede voorbeelden van, dat zijn geen spellen die je laat liggen omdat je al 20 dergelijke spellen heb gespeeld, maar simpelweg omdat je het leuk vind of niet.

Nu hebben ze innovatie duidelijk al hun kernpunt genomen en ik ben best wel weer eens aan iets anders toe. Dus ik hoop dat ze het ook waar gaan maken en bijvoorbeeld wat echt innovatieve spellen op de DS uitbrengen of het simpelweg voor andere developers mogelijk maken om spellen met een twist op de revolution uit te brengen, zoals Boktai bijvoorbeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door YourMaster op 23-06-2005 18:29:13 ]
pi_28170971
Elke innovatie is voorborduren op eerdere ontwikkelingen. Ik vind Xbox Live ook geen gigantische innovatie, maar het is wel nieuw in die zin dat het het online component als een wezenlijk onderdeel van de console benaderd, niet een extra'tje waar developers van gebruik mogen maken als ze er zin in hebben.
Het probleem dat ik een beetje met Nintendo heb is dat ze denken dat een innovatie moet komen uit een andere manier van besturen. Maar andere controls leveren niet per definitie goede gameplay op. Een spel als Jungle Beat bestuurd misschien anders, maar de gameplay is zeer beperkt, waardoor het meer een gimmick wordt. Hetzelfde kan, in mindere mate, over de DS gezegd worden. Op Kirby na ken ik geen enkel spel waar de touch screen interessante gameplay opleverd, ipv alleen een gimmick (zoals bij Yoshi). Het is een beetje ironisch dat de best verkochte titel, Mario 64, nog altijd veel beter speelt op de oude N64 controller.
Ik hoop dat het met de revolution controller niet dezelfde kant op gaat. Als we straks precies dezelfde Mario spelen, maar nu met giro controlles ipv een anologe stick, vind ik dat geen innovatie of revolutie, maar een leukigheidje.
  donderdag 23 juni 2005 @ 19:31:17 #296
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28171088
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 19:27 schreef Ereinion het volgende:
Elke innovatie is voorborduren op eerdere ontwikkelingen. Ik vind Xbox Live ook geen gigantische innovatie, maar het is wel nieuw in die zin dat het het online component als een wezenlijk onderdeel van de console benaderd, niet een extra'tje waar developers van gebruik mogen maken als ze er zin in hebben.
Het probleem dat ik een beetje met Nintendo heb is dat ze denken dat een innovatie moet komen uit een andere manier van besturen. Maar andere controls leveren niet per definitie goede gameplay op. Een spel als Jungle Beat bestuurd misschien anders, maar de gameplay is zeer beperkt, waardoor het meer een gimmick wordt. Hetzelfde kan, in mindere mate, over de DS gezegd worden. Op Kirby na ken ik geen enkel spel waar de touch screen interessante gameplay opleverd, ipv alleen een gimmick (zoals bij Yoshi). Het is een beetje ironisch dat de best verkochte titel, Mario 64, nog altijd veel beter speelt op de oude N64 controller.
Ik hoop dat het met de revolution controller niet dezelfde kant op gaat. Als we straks precies dezelfde Mario spelen, maar nu met giro controlles ipv een anologe stick, vind ik dat geen innovatie of revolutie, maar een leukigheidje.
Over de DS: wat dacht je van shooters en RTS'en? Daar is het touchscreen m.i. alleen maar beter voor, dus een betere gameplay.
pi_28171241
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 19:31 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Over de DS: wat dacht je van shooters en RTS'en? Daar is het touchscreen m.i. alleen maar beter voor, dus een betere gameplay.
Beter? Ik heb al jaren shooters en RTS'en op mijn pc, dus iets nieuws zal het niet opleveren. Het is wel leuk dat het voor het eerst op een handheld kan, maar een shooter hadden ze ook op de ds kunnen doen door er een dubbele anologe stick op de plaatsen. RTS'en zouden in potentie leuk kunnen zijn, er is helaas nog geen 1 aangekondigt, waardoor het meer wordt 'Stel dat er een rts op de DS was, dat zou je dan heel goed kunnen besturen'.
pi_28172874
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 19:35 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Beter? Ik heb al jaren shooters en RTS'en op mijn pc, dus iets nieuws zal het niet opleveren. Het is wel leuk dat het voor het eerst op een handheld kan, maar een shooter hadden ze ook op de ds kunnen doen door er een dubbele anologe stick op de plaatsen. RTS'en zouden in potentie leuk kunnen zijn, er is helaas nog geen 1 aangekondigt, waardoor het meer wordt 'Stel dat er een rts op de DS was, dat zou je dan heel goed kunnen besturen'.
Age of Empires is aangekondigd voor de DS
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  vrijdag 24 juni 2005 @ 00:41:17 #299
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_28181336
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:33 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Age of Empires is aangekondigd voor de DS
Maar dat is geen rts.

Analisten denken dat er tegen 2010 de xbox360 twee keer zoveel verkocht is dan de revolution.
quote:
Further on a statement released today promoting the report, a Kagan analyst says: "We believe Sony PS3 will be the strongest seller of next-generation video game consoles. However, Microsoft's Xbox 360 will narrow the gap with Sony to come within 28 percent of the PS3 installed base--selling almost twice as many next-gen consoles as Nintendo Revolution by 2010."
Toch hebben de analisten van consoles en dergelijke het vaak bij het verkeerde eind dus het wordt afwachten.

http://www.gamespot.com/news/2005/06/21/news_6127889.html
push it to the limit
  vrijdag 24 juni 2005 @ 01:29:23 #300
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28182018
Analisten sucken idd, ze lullen altijd maar wat raak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')