Exactemundo!quote:
Daar zat ik ook aan te denken - ik denk ook dat als het een Kyuss reunie betrof, eenmalig in Europa, nog meer geneigd zou zijn te gaan. Ik ga denk ik deze week wel op onderzoek uit of het voor een redelijk bedrag te regelen is en hoe ik aan kaarten kom en dat soort dingen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:10 schreef Mark het volgende:
Misschien gewoon doen, ik vind het nog steeds jammer dat ik destijds Trash of the Titans gemist heb
binnenkort toch maar eens op zoek of er een DVD van is
Kun je niet bij BB hengelen of er zoiets in zit?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:48 schreef Doc het volgende:
ik denk ook dat als het een Kyuss reunie betrof, eenmalig in Europa, nog meer geneigd zou zijn te gaan.
Daar is ooit sprake van geweest - maar toen kregen Nick O. en Josh H. ruzie en werd Nick QOTSA uitgezet: niet het beste moment voor een Kyuss reunie. Later had Nick zich tijdens een tour samen met Brant ook wat misdragen en had Brant ook eventje genoeg van Nick. Maar ik geloof dat het tussen iedereen wel weer bijgelegd is. Brant staat niet onwelwillend tegenover een reunie, John Garcia ook niet, Nick geloof ik ook niet echt. Hoe Josh er tegenover staat weet ik niet. Niet heel happig maar wellicht ooit over te halen. Een reunie is dus niet onmogelijk - maar of die er ooit is komt is verre van zeker. Misschien kan er in Spanje wat bekokstoofd wordenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Kun je niet bij BB hengelen of er zoiets in zit?
zou moeten zijn ...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:07 schreef TimoBasso het volgende:
die Kyuss reunie was toch bijna een jaar geleden in de 013 ofniet?
De laatste keer dat ik Brant er over gehoord had (jaartje geleden) schatte hij de kans in op 1% - maar toen had Nick mot met echt iedereen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:02 schreef space-out het volgende:
volgens mij gaat die kyuss reunie er niet een twee drie komen; d'r zit veel te veel oud zeer tussen al die mannen onderling -althans dat is wat ik uit alle gesprekken met de heren in de afgelopen jaren heb gehoord.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:02 schreef space-out het volgende:
iets anders: gisteren een definitieve go voor het 11de roadburn festival, en wel op zaterdag 22 april, 2006 -wederom in de gehele 013. en, we zijn ook bezig met een heuse pre partu om vrijdag 21 april, ook in 013 met enkele veelbelovende bands --we gaan de komende maanden gebruiken om een nog betere line-up dan vorig jaar proberen te vinden.
walter/roadburn
ik zal eens luisterenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:38 schreef TimoBasso het volgende:
Tijd voor een harde kick!
Ik zeg The Kings of Frog Island
Het beste wat ik de afgelopen maanden heb gehoord!
Wat een Geweldig Album,mijn stoner bloed wordt er weer helemaal warm van
Luister hem op de Luisterpaal van 3 voor 12
Gemist... omdat mijn broer jarig wasquote:Op maandag 5 september 2005 07:52 schreef lizardtattoo het volgende:
Ashes to Ashes, Doom to Dust was geweldig
Drumstokje van Electric Wizard gevangenal heb ik liever een plectrum, die nemen minder ruimte in
En ik lees hierboven net dat er weer een Roadburn festival komt. Yeah![]()
idd minderquote:Op maandag 5 september 2005 11:14 schreef lizardtattoo het volgende:
En die moet ik dan weer missen vanwege een zakenreis.
Ik vrees het ergstequote:Op vrijdag 9 september 2005 09:58 schreef lizardtattoo het volgende:
Nu weer van de agenda verdwenen. Misschien verplaatst naar een dag dat ik wel kan?
zo 15-01 Cathedral + Grand Magus + The Electric Wizzard (onder voorbehoud)quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:58 schreef lizardtattoo het volgende:
Nu weer van de agenda verdwenen. Misschien verplaatst naar een dag dat ik wel kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |