abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27448325
Volgens mij werkt het op deze manier ( zie hier):
Ze hebben een database van duizenden mogelijke modellen, van elk moet uitgezocht worden of het een veelbelovend kandidaat (proteïne target) is.
Per kandidaat zijn er weer duizenden 'aansluit' mogelijkheden om met normale eiwitten te koppelen.
Het is de bedoeling dat we de aansluit mogelijkheden uitrekenen. Daar doen we (per job) 10.000 stappen over.
( zie ook )
In die 10.000 stappen, krijgen we 'hits' , dus hoe meer hits, hoe veelbelovender. Daarnaast komt uiteraard andere dingen bij kijken of zo'n kandidaat ook daadwerkelijk iets is.
Ze proberen op deze manier van miljoenen kandidaten terug te brengen to zeg 1000, en deze laatste groep is dan echt interressant om verder te onderzoeken.

Als je voor statistieken gaat, zijn die hits niet belangrijk, voor het project heel erg.
FaD is een meerjarig project en wat wij doen is 'kandidaten uit de database verwijderen die het nooit halen', maar het versnelt indirect wel tot het vinden van medicijnen.

Stel gerust je vragen, ons allen werd gevraagd om regelmatig onze neus hier te laten zien om te helpen. Ik weet bijlange niet alles; dus als je vragen hier niet beandwoordt wordt, kan je ook op onze site je vraag stellen.
  zondag 29 mei 2005 @ 12:12:34 #102
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_27448461
quote:
Op zondag 29 mei 2005 11:53 schreef Zebbie het volgende:

[..]

Waar zie je dat?
http://fad.qik.nl/
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_27448586
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 23:39 schreef GotC het volgende:
Inmiddels heb ik iets gedaan (al sla je me vierkant dood wat), en werkt alles.
Ik kon daarvoor trouwens het vinkje 'snooze' niet wegkrijgen, wat ik ook deed..ach, vaag, maar hij doet t!
Ik ben blij voor je.
Ja, daar was ik bang voor; het is een vaag ding. Het is om voor te zorgen dat de 'cruncher' niet te snel start. Maar heeft problemen (gehad?) op laptops die op alleen batterijen draait. Dan blijft 'ie in snooze mode, dus niet crunchen. Opzich wel goed, maar je kon het niet wijzigen.
pi_27448695
quote:
Op zondag 29 mei 2005 11:53 schreef Zebbie het volgende:

[..]

Waar zie je dat?
Of op de officiële site. Hier aan de linkerkant klikken op statistics --> tabje "members" en dan bij nickname je nick intypen --> enter

Wordt elke 6 uur geüpdate geloof ik.
Who knew?
pi_27448705
quote:
Op zondag 29 mei 2005 11:48 schreef dimage het volgende:
welk subteam moet ik joinen ?? en hoe join in een subteam ?? zeg dat ik de nr 1 wil joinen hoe doe ik dat dan ?
In de FaD control panel (Setup),
General: kan je o.a Country, graphics, Team number in vullen. Voor DPC moet je 2047 invullen.
Projects: kan je kiezen aan welke projecten je wel/niet mee wil doen. Veel hiervan zijn 'slapende' projecten. Proteome zijn snelle, Cancer, CJD zijn langdurige jobs.
  zondag 29 mei 2005 @ 12:28:26 #106
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_27448855
Heb ff niet goed ingelezen, daarvoor alvast excuses maar ben met iets anders bezig.

Één vraagje, moet je think de hele tijd als een window openhouden, of kun je dat gewoon wegklikken en blijft ie in de achtergrond doorlopen?
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  zondag 29 mei 2005 @ 12:30:56 #107
101735 thyrza4
van mij
pi_27448943
hoi

kan er mij misschien in gewoon nederlandse taal uitgelegd worden wat de preciese bedoeling is ?
Kost het geld?
ik heb mijn pc altijd aan staan met kabelverbinding,alleen tussen 1 en 7 niet. Heb geen giga snelle pc maar wat kan ik doen om te helpen
leven en laten leven!
pi_27449124
Ik doe ooook meee! Nou nog even mijn broertje strikken =D
  zondag 29 mei 2005 @ 12:38:54 #109
121290 Wie_zal_het_weten
Uitzonderlijk geval
pi_27449170

Ik doe ook mee
pi_27449225
quote:
Op zondag 29 mei 2005 12:37 schreef fokME2 het volgende:
Ik doe ooook meee! Nou nog even mijn broertje strikken =D
Als je het op een 2e pc zet moet je er voor zorgen dat het e-mail adress en de naam die je hebt ingevuld hetzelfde zijn met de eerste. Op die manier komen al je punten onder dezelfde naam.
pi_27449241
quote:
Op zondag 29 mei 2005 12:28 schreef D1 het volgende:
Heb ff niet goed ingelezen, daarvoor alvast excuses maar ben met iets anders bezig.

Één vraagje, moet je think de hele tijd als een window openhouden, of kun je dat gewoon wegklikken en blijft ie in de achtergrond doorlopen?
Als je in je setup bij THINK Graphics de optie hidden kiest (en de queueserver ook) heb je geen popups en alleen eenicoontje in je systray.
Lid van de Dutch Power Cows en subteamLos Alcoholicos
pi_27449543
Ik zit al een hele tijd bij FAD, maar ik wil ook het FOk team joinen, kan dat dan gewoon door je naam in te vullen?
pi_27449569
quote:
Op zondag 29 mei 2005 12:30 schreef thyrza4 het volgende:
kan er mij misschien in gewoon nederlandse taal uitgelegd worden wat de preciese bedoeling is ?
..
Kost het geld?
Kan je wat preciecer je vraag stellen? waar gaat het over ? het FaD project, DPC, stampede, Fok! stampede team?
Ja, het kost geld.
Je moet je PC langer laten staan (als je meer punten wil of meer wilt helpen).
Je PC/laptop zal nooit in de power-saving mode gaan.
100% cpu draaien kost (iets) altijd meer geld dan 2%
Nee, het kost je geen geld:
Je hoeft nergens te doneren, in te schrijven etc..
pi_27449779
quote:
Op zondag 29 mei 2005 12:52 schreef BazP het volgende:
Ik zit al een hele tijd bij FAD, maar ik wil ook het FOk team joinen, kan dat dan gewoon door je naam in te vullen?
Je kan gewoon dat formuliertje invullen en dan join je het FOK stampede team.
  zondag 29 mei 2005 @ 13:07:04 #115
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_27449959
quote:
Op zondag 29 mei 2005 13:00 schreef iisschots het volgende:

[..]

Je kan gewoon dat formuliertje invullen en dan join je het FOK stampede team.
Hoe kan ik controleren of Think het rekenwerk van mijn computer aan het Stampede team toevoegt?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zondag 29 mei 2005 @ 13:07:59 #116
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_27449981
Als ik me op fad.qik.nl wil registreren als R-Mon krijg ik Error: No user found with given name. Bij de Setup heb ik ook R-Mon ingevuld.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  zondag 29 mei 2005 @ 13:10:38 #117
92548 visvogel
VogelVis
pi_27450061
Waarvoor is die SNOOZE-mode? Hij staat standaard op 15 minuten, maar na 15 minuten gaat dat programmatje dus stoppen met werken?
dus mocht ik niet achter mn pc zitten doet het programmatje niets?
pi_27450113
quote:
Op zondag 29 mei 2005 13:10 schreef visvogel het volgende:
Waarvoor is die SNOOZE-mode? Hij staat standaard op 15 minuten, maar na 15 minuten gaat dat programmatje dus stoppen met werken?
Nee volgens mij kun je hem dan ff onderbreken en gaat ie na 15 minuten juist weer aan de slag. Dit kan je gebruiken als je bijvoorbeeld ff wilt checken hoeveel CPU een bepaald programma gebruikt
pi_27450148
Fok heeft nu al het grootste stampede team, goed bezig ! Het is dat ik al bij een ander team zat, anders zou ik ook fok gejoined zijn !
pi_27450162
quote:
Op zondag 29 mei 2005 13:07 schreef R-Mon het volgende:
Als ik me op fad.qik.nl wil registreren als R-Mon krijg ik Error: No user found with given name. Bij de Setup heb ik ook R-Mon ingevuld.
Je komt pas in de stats de staan op fad.qik.nl als je een "job" hebt ingeleverd, én de stats van fad.qik.nl zijn geupdate. Dit gebeurt om de 6 uur (uit mijn hoofd om 2.00, 8.00, 14.00 en 20.00)
Dus dan kan je je ook pas registreren daar, gewoon even geduld hebben.
quote:
Op zondag 29 mei 2005 13:10 schreef visvogel het volgende:
Als je het programma op snooze zet, doet het programma juist niets, de client gebruikt dan geen recources van je systeem. Je moet hem dus niet op snooze zetten als je wil dat ie werkt
pi_27450213
quote:
Op zondag 29 mei 2005 13:07 schreef Tarak het volgende:

[..]

Hoe kan ik controleren of Think het rekenwerk van mijn computer aan het Stampede team toevoegt?
Als je als team nummer 2047 hebt ingevuld komen je resultaten automatisch bij de DPC. (het nederlandse Team) Om dat voor het FOK stampede team (binnen het nederlandse team dus) te strijden moet je je username (van Fad en Fok) hier invullen: http://fok.gromba.nl/
pi_27450262
quote:
Op zondag 29 mei 2005 13:07 schreef Tarak het volgende:

[..]

Natuurlijk kan je binnenkort ook jezelf zien in de statistieken en ranglijsten om de stampede stats.
  zondag 29 mei 2005 @ 13:20:39 #123
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_27450322
Nou, ik ben benieuwd
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_27450408
quote:
Op zondag 29 mei 2005 13:14 schreef vortoN het volgende:
[..]

Je komt pas in de stats de staan op fad.qik.nl als je een "job" hebt ingeleverd, én de stats van fad.qik.nl zijn geupdate. Dit gebeurt om de 6 uur (uit mijn hoofd om 2.00, 8.00, 14.00 en 20.00)
Dus dan kan je je ook pas registreren daar, gewoon even geduld hebben.
Niet helemaa waar; bij fad.qik.nl hoef je niet te registreren, daar kom je zelf bij zodra je bekend bent (== job heb ingeleverd). De registratie is nodig voor als je een subteam wil aanmaken binnen DPC (bv. Fok! team). Dit is voor de team-captain alleen, om namen aan zijn team toe te voegen en verdwijnen deze uit de 'alleenstaande' binnen fad.qik.nl stats. Buiten deze stats bestaat de 'Fok!team' niet en is iedereen dus weer alleenstaand in alle andere stats.
pi_27450465
Iemand heeft dit in de DPCH gepost, maar kan de orignal bericht niet vinden:

Door: D2DM Geplaatst op zondag 29 mei 2005 12:32
Het lukt me niet om een account daar te krijgen om te reageren.
Maar denk wel handig om even het programma threadmaster aan te kaarten voor onderstaande post/probleem.

--------------------------------------------------------------------------------

Door dahei - zondag 29 mei 2005 @ 12:04 - (0 - Normaal)

Weet iemand of het ook mogelijk om je cpu op 50% te zetten? Bij mij draait hij nu op 100% en dan begint mijn fan te hard te loeien... Verder vind ik het een super idee!
==
Hierbij dus.

PS, je team kan je altijd wijzigen: tray-icon->setup->general->team number

(laatste bericht, ben weg voor de rest vd.d dag)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')