Ik ben blij voor je.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:39 schreef GotC het volgende:
Inmiddels heb ik iets gedaan (al sla je me vierkant dood wat), en werkt alles.![]()
Ik kon daarvoor trouwens het vinkje 'snooze' niet wegkrijgen, wat ik ook deed..ach, vaag, maar hij doet t!
Of op de officiële site. Hier aan de linkerkant klikken op statistics --> tabje "members" en dan bij nickname je nick intypen --> enterquote:
In de FaD control panel (Setup),quote:Op zondag 29 mei 2005 11:48 schreef dimage het volgende:
welk subteam moet ik joinen ?? en hoe join in een subteam ?? zeg dat ik de nr 1 wil joinen hoe doe ik dat dan ?
Als je het op een 2e pc zet moet je er voor zorgen dat het e-mail adress en de naam die je hebt ingevuld hetzelfde zijn met de eerste. Op die manier komen al je punten onder dezelfde naam.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:37 schreef fokME2 het volgende:
Ik doe ooook meee! Nou nog even mijn broertje strikken =D
Als je in je setup bij THINK Graphics de optie hidden kiest (en de queueserver ook) heb je geen popups en alleen eenicoontje in je systray.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:28 schreef D1 het volgende:
Heb ff niet goed ingelezen, daarvoor alvast excuses maar ben met iets anders bezig.
Één vraagje, moet je think de hele tijd als een window openhouden, of kun je dat gewoon wegklikken en blijft ie in de achtergrond doorlopen?
Kan je wat preciecer je vraag stellen? waar gaat het over ? het FaD project, DPC, stampede, Fok! stampede team?quote:Op zondag 29 mei 2005 12:30 schreef thyrza4 het volgende:
kan er mij misschien in gewoon nederlandse taal uitgelegd worden wat de preciese bedoeling is ?
..
Kost het geld?
Je kan gewoon dat formuliertje invullen en dan join je het FOK stampede team.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:52 schreef BazP het volgende:
Ik zit al een hele tijd bij FAD, maar ik wil ook het FOk team joinen, kan dat dan gewoon door je naam in te vullen?
Hoe kan ik controleren of Think het rekenwerk van mijn computer aan het Stampede team toevoegt?quote:Op zondag 29 mei 2005 13:00 schreef iisschots het volgende:
[..]
Je kan gewoon dat formuliertje invullen en dan join je het FOK stampede team.
Nee volgens mij kun je hem dan ff onderbreken en gaat ie na 15 minuten juist weer aan de slag. Dit kan je gebruiken als je bijvoorbeeld ff wilt checken hoeveel CPU een bepaald programma gebruiktquote:Op zondag 29 mei 2005 13:10 schreef visvogel het volgende:
Waarvoor is die SNOOZE-mode? Hij staat standaard op 15 minuten, maar na 15 minuten gaat dat programmatje dus stoppen met werken?
dus mocht ik niet achter mn pc zitten doet het programmatje niets?
Je komt pas in de stats de staan op fad.qik.nl als je een "job" hebt ingeleverd, én de stats van fad.qik.nl zijn geupdate. Dit gebeurt om de 6 uur (uit mijn hoofd om 2.00, 8.00, 14.00 en 20.00)quote:Op zondag 29 mei 2005 13:07 schreef R-Mon het volgende:
Als ik me op fad.qik.nl wil registreren als R-Mon krijg ik Error: No user found with given name. Bij de Setup heb ik ook R-Mon ingevuld.
Als je het programma op snooze zet, doet het programma juist niets, de client gebruikt dan geen recources van je systeem. Je moet hem dus niet op snooze zetten als je wil dat ie werktquote:Op zondag 29 mei 2005 13:10 schreef visvogel het volgende:
Waarvoor is die SNOOZE-mode? Hij staat standaard op 15 minuten, maar na 15 minuten gaat dat programmatje dus stoppen met werken?
dus mocht ik niet achter mn pc zitten doet het programmatje niets?
Als je als team nummer 2047 hebt ingevuld komen je resultaten automatisch bij de DPC. (het nederlandse Team) Om dat voor het FOK stampede team (binnen het nederlandse team dus) te strijden moet je je username (van Fad en Fok) hier invullen: http://fok.gromba.nl/quote:Op zondag 29 mei 2005 13:07 schreef Tarak het volgende:
[..]
Hoe kan ik controleren of Think het rekenwerk van mijn computer aan het Stampede team toevoegt?
Natuurlijk kan je binnenkort ook jezelf zien in de statistieken en ranglijsten om de stampede stats.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:07 schreef Tarak het volgende:
[..]
Hoe kan ik controleren of Think het rekenwerk van mijn computer aan het Stampede team toevoegt?
Niet helemaa waar; bij fad.qik.nl hoef je niet te registreren, daar kom je zelf bij zodra je bekend bent (== job heb ingeleverd). De registratie is nodig voor als je een subteam wil aanmaken binnen DPC (bv. Fok! team). Dit is voor de team-captain alleen, om namen aan zijn team toe te voegen en verdwijnen deze uit de 'alleenstaande' binnen fad.qik.nl stats. Buiten deze stats bestaat de 'Fok!team' niet en is iedereen dus weer alleenstaand in alle andere stats.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:14 schreef vortoN het volgende:
[..]
Je komt pas in de stats de staan op fad.qik.nl als je een "job" hebt ingeleverd, én de stats van fad.qik.nl zijn geupdate. Dit gebeurt om de 6 uur (uit mijn hoofd om 2.00, 8.00, 14.00 en 20.00)
Dus dan kan je je ook pas registreren daar, gewoon even geduld hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |