Andrew is mijn neef kloptquote:Op zondag 29 mei 2005 21:40 schreef Notoire_Gek het volgende:
Hahahha, mooi Jones...........nu is je neef zeker aan slag
idd, nu moet Betis nog ff winnenquote:Op zondag 29 mei 2005 21:47 schreef sander4444 het volgende:
45' Villarreal 2 - 1 Levante
2 down, 1 to go. Betis en Villarreal er allebei in de 2e helft ff 1tje maken en k ga uit mn dak
Nouja, mss dat ze zich terug laten zakken. Mallorca gaat uiteraard nu alles of niets spelenquote:
yep 7-2 geblevenquote:Op zondag 29 mei 2005 22:15 schreef Gelderland het volgende:
Nouja, mss dat ze zich terug laten zakken. Mallorca gaat uiteraard nu alles of niets spelen![]()
Maar Braves hebben ook gewonnnen of nóg niet?
Kijk aan, jij hebt een goede kijk op dat spelletje, hoelang duurt dat seizoen nog, ik kijk al uit naar je volgende adviezen/tipsquote:
Het blijft linke soep, maar die -1,5 bets hebben mooie odds voor de favoriet .... meestal tussen de 2,5 en 3,0 ................. als je 50% wint, loop je dus binnen.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:20 schreef Gelderland het volgende:
Kijk aan, jij hebt een goede kijk op dat spelletje, hoelang duurt dat seizoen nog, ik kijk al uit naar je volgende adviezen/tips![]()
![]()
mooizoquote:Op zondag 29 mei 2005 22:21 schreef Notoire_Gek het volgende:
HA-HA-HA-HA........die Fransen hebben NEE gestemd ..... geen nutteloze eurporesegrondwet voor die gasten
Nu gaat Nederland zeker mee...........waar kan ik wedden, bij welke bookie kookie................... Ik gooi alles op Nederland stemt NEE
maar zitten die -1.5 best ook op Mr.bookiewookiequote:Op zondag 29 mei 2005 22:23 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Het blijft linke soep, maar die -1,5 bets hebben mooie odds voor de favoriet .... meestal tussen de 2,5 en 3,0 ................. als je 50% wint, loop je dus binnen.
Seizoen duurt nog lang.......ergens september ofzo
NG
Nopes......je kunt ze erover mailen, misschien dat ze het dan wel gaan aanbieden........heel misschien.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:25 schreef Gelderland het volgende:
maar zitten die -1.5 best ook op Mr.bookiewookieNee zeker _
![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 22:39 schreef sander4444 het volgende:
.............. en Forlan zal nog wel willen, want met 1 goal erbij wint ie samen met Thierry Henry de gouden schoen
Je doet je naam eer aan!quote:Op zondag 29 mei 2005 22:42 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]............ de gouden schoen
...ik zou hem niet eens op gaan halen als ik zo'n prijs zou winnen
Ach, je hebt ff lol gehad en niks verlorenquote:Op zondag 29 mei 2005 22:50 schreef Gelderland het volgende:
nee afgelopenklotezooi
grrrr wat baal ik hiervan zeg
was zo'n leuk bedrag geweest zeg, dat ff in de laatste minuut door mijn neus geboord word
![]()
nou ik heb geen lol gehad (eerder spanningquote:Op zondag 29 mei 2005 22:51 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ach, je hebt ff lol gehad en niks verloren
quote:Op zondag 29 mei 2005 22:51 schreef VinnieJones het volgende:
4-1 Villareal ik hou van die gasten echt waar !!![]()
![]()
ja denk je dat die ook nog wel kans hebben of is dat net zo'n onzin bet als bij Maxima's drieling en Moyaquote:Op zondag 29 mei 2005 23:03 schreef Notoire_Gek het volgende:
Wegens Braves succes.....................10 euro op Red Sox to win @2.88
Maxima's drieling is value!quote:Op zondag 29 mei 2005 23:05 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ja denk je dat die ook nog wel kans hebben of is dat net zo'n onzin bet als bij Maxima's drieling en Moya![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |