Geeft niet, moet je eerst een topic aanmakenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:57 schreef Zwansen het volgende:
Ik snap em niet.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:00 schreef Renmaestro het volgende:
Iets heel kuts waarschijnlijk.
Kom op een beetje meer inzet op vrijdagavondquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:01 schreef Renesite het volgende:
Geeen idee?
Ach, ik zie wel toekomst in deze user. Post zijn eerste topic pas 9 dagen na registratie en heeft geen spelfouten in de TT gezet. Tenzij het een kloon is natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:01 schreef S1nn3rz het volgende:
het is je 1e en ik wacht MED even af om te kijken of het ook je laatste is
Ik ben geen kloonquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:03 schreef Pool het volgende:
[..]
Ach, ik zie wel toekomst in deze user. Post zijn eerste topic pas 9 dagen na registratie en heeft geen spelfouten in de TT gezet. Tenzij het een kloon is natuurlijk.
hoe.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:02 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Kom op een beetje meer inzet op vrijdagavond![]()
![]()
![]()
Gelukkig wist ik de titel van die topic nog... voor het eerst dat ik profijt had van die Google searchquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:04 schreef Steve-O het volgende:
Me geschiedenis gaat maar tot een half jaar terug.
neej je wil niet zeggen dat dit de eerste keer in 3 mdn is dat je de search gebruiktquote:
Wat vervelendquote:
Ja, dat heb ik dus niet. Ik weet dat de titel was: Geef *hier* bloemen aan de paus en dat stomme Google vindt het gewoon niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig wist ik de titel van die topic nog... voor het eerst dat ik profijt had van die Google search
hehequote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:06 schreef zapsel het volgende:
[..]
neej je wil niet zeggen dat dit de eerste keer in 3 mdn is dat je de search gebruikt
blijkbaar wel dus,..... die is al tijden niet in gebruik....
Whehe. Wat was je idee.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:10 schreef Murray het volgende:
Volgens mij had ik als newbie een briljant idee, en ik was zo dom om er in FB een topic over te openen.
Waar ik vervolgens compleet afgebrand werd.
Andere username.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:16 schreef bonapartist het volgende:
[..]
*Noteert.
En nu maar wachten tot de search het weer doet.
als ik het me goed herinner ging mijn eerste over het fenomeen dat je ook kan klaarkomen door je neus, maar pin me er niet op vast.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:59 schreef nikky het volgende:
Weet ik veel. Er kwam in elk geval niks zinnigs uit..
het feit dat ie zich newbie noemt doet hier al wat bellen rinkelen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 06:36 schreef popolon het volgende:
Een newbie die een smiley met uitroepteken erachter plaatst.
Yeah right.
dat was ikquote:Op zaterdag 28 mei 2005 06:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als ik het me goed herinner ging mijn eerste over het fenomeen dat je ook kan klaarkomen door je neus, maar pin me er niet op vast.
ja kut je hebt gelijk. ik opende iets over vingeren in je pisbuis.quote:
klopt, nadat mijn eerste topic al een heuze reeks was geworden.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 06:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja kut je hebt gelijk. ik opende iets over vingeren in je pisbuis.
een opsomming was het, niets meer en minder. niet mooier maken dan het is graagquote:Op zaterdag 28 mei 2005 06:43 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
klopt, nadat mijn eerste topic al een heuze reeks was geworden.![]()
Een topic openen met een idee in FBquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:10 schreef Murray het volgende:
Volgens mij had ik als newbie een briljant idee, en ik was zo dom om er in FB een topic over te openen.
Waar ik vervolgens compleet afgebrand werd.
beetje rezzzpect graag. en je bent schromelijk te laat. grijns...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 06:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een topic openen met een idee in FB
Als newbie
HEY!1quote:Op zaterdag 28 mei 2005 06:55 schreef yvonne het volgende:
Ik was al om half 5 op, eerst ff bijlezen
Dus je hebt zeg maar een reeks geopend?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 07:20 schreef yvonne het volgende:
Ik heb in '99 het eerste "test" topic geopend, was m'n eerste post en eerste topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |