Geeft niet, moet je eerst een topic aanmakenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:57 schreef Zwansen het volgende:
Ik snap em niet.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:00 schreef Renmaestro het volgende:
Iets heel kuts waarschijnlijk.
Kom op een beetje meer inzet op vrijdagavondquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:01 schreef Renesite het volgende:
Geeen idee?
Ach, ik zie wel toekomst in deze user. Post zijn eerste topic pas 9 dagen na registratie en heeft geen spelfouten in de TT gezet. Tenzij het een kloon is natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:01 schreef S1nn3rz het volgende:
het is je 1e en ik wacht MED even af om te kijken of het ook je laatste is
Ik ben geen kloonquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:03 schreef Pool het volgende:
[..]
Ach, ik zie wel toekomst in deze user. Post zijn eerste topic pas 9 dagen na registratie en heeft geen spelfouten in de TT gezet. Tenzij het een kloon is natuurlijk.
hoe.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:02 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Kom op een beetje meer inzet op vrijdagavond![]()
![]()
![]()
Gelukkig wist ik de titel van die topic nog... voor het eerst dat ik profijt had van die Google searchquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:04 schreef Steve-O het volgende:
Me geschiedenis gaat maar tot een half jaar terug.
neej je wil niet zeggen dat dit de eerste keer in 3 mdn is dat je de search gebruiktquote:
Wat vervelendquote:
Ja, dat heb ik dus niet. Ik weet dat de titel was: Geef *hier* bloemen aan de paus en dat stomme Google vindt het gewoon niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig wist ik de titel van die topic nog... voor het eerst dat ik profijt had van die Google search
hehequote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:06 schreef zapsel het volgende:
[..]
neej je wil niet zeggen dat dit de eerste keer in 3 mdn is dat je de search gebruikt
blijkbaar wel dus,..... die is al tijden niet in gebruik....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |