met de toestemming van de koningin mag het welquote:op vrijdag 27 mei 2005 21:31 schreef mrtorture het volgende:
meisjes van 15 mogen nog niet trouwendus 18 zal het maar moeten worden
quote:op vrijdag 27 mei 2005 21:26 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
ik zou zelf ooit het liefst trouwen met een meid van 18 , omdat die nog jong en vers zijn.
bliijf maar heel je leven rukken gast, het komt nooit goed met jequote:op vrijdag 27 mei 2005 22:09 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
wie heeft er ervaring met trouwen met een tiener?? laten we even serieus blijven mensen!
ik denk dat ie daarom juist weet dat hij als maagd zal sterven.quote:op vrijdag 27 mei 2005 22:15 schreef alsem het volgende:
[..]
nou nou nou nou nou zeg, doe eens even rustig klein jong ongeleerd newbietje, je weet toch wie bhfh is?
dat is een 12 jarig meisje ook alquote:op vrijdag 27 mei 2005 22:28 schreef nuek het volgende:
als ze 21 is wil ze toch weer scheiden als ze merkt dat ze geestelijk boven de ts uitgegroeid is...
moet ts wel eerst iemand vinden die op d'r 18e nog niet geestelijk boven de ts is uitgegroeidquote:op vrijdag 27 mei 2005 22:28 schreef nuek het volgende:
als ze 21 is wil ze toch weer scheiden als ze merkt dat ze geestelijk boven de ts uitgegroeid is...
dat terzijde...quote:op vrijdag 27 mei 2005 22:30 schreef alsem het volgende:
[..]
moet ts wel eerst iemand vinden die op d'r 18e nog niet geestelijk boven de ts is uitgegroeid
ik was bijna getrouwd met een meisje van 13, maar toen bezwangerde ik haar en mocht ik haar niet meer zien van haar oudersquote:op vrijdag 27 mei 2005 22:09 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
wie heeft er ervaring met trouwen met een tiener?? laten we even serieus blijven mensen!
hmm niet verkeerd dan! ik wil wel 18+ meiden natuurlijk, maar dan nog hoef je niet meteen te trouwen.. hoe ging dat bij jou dan , is je man veel ouder dan jou, of zijn jullie van gelijke leeftijf.quote:op vrijdag 27 mei 2005 22:55 schreef erodome het volgende:
ik ben op mijn 20ste getrouwd, was op mijn 14de al bij hem...
mijn man heeft daar dus ervaring mee en volgens mij is het hem wel goed bevallen
wow da's pas echte liefde erodome!quote:op vrijdag 27 mei 2005 23:20 schreef erodome het volgende:
bloedje, je houdt van elkaar of je houdt niet van elkaar, het leven kan zo simpel zijn soms...
quote:op vrijdag 27 mei 2005 22:55 schreef erodome het volgende:
ik ben op mijn 20ste getrouwd, was op mijn 14de al bij hem...
dus je bent op je 14 ontmaagd door die 21-jarige jongen? hoe dacht die jongen - inmiddels je man - daarover?quote:op vrijdag 27 mei 2005 23:20 schreef erodome het volgende:
hij is 7 jaar ouder, daar zijn we dik 2 weken nadat we elkaar hadden ontmoet en gelijk verliefd werden achter gekomen(nooit naar leeftijd gevraagd, hij schatte me wat ouder in, ik hem iets jonger), toen was het al te laat, waren we al stapelgek op elkaar en dat is nooit meer over gegaan.
in het begin wel wat problemen gehad met de omgeving, mijn ouders waren gelukkig makkelijk nadat hij toen ik mee op vakantie was elke dag uit zijn werk bij me langs kwam(gelukkig wisten mijn ouder niet wat we gingen doen daar op de veluwe)
nou nee.....quote:op zaterdag 28 mei 2005 02:26 schreef mikeymic het volgende:
[..]
[..]
dus je bent op je 14 ontmaagd door die 21-jarige jongen? hoe dacht die jongen - inmiddels je man - daarover?
ik ben zelf 21 en ik kan het me niet voorstellen dat ik met een meisje van 14 naar bed ga. nou ja, ik kan het me wel voorstellenquote:op zaterdag 28 mei 2005 23:04 schreef erodome het volgende:
[..]
nou nee.....
je gaat er ten onrechte vanuit dat ik maagd was...
maar hoe hij erover dacht, hij was net zo verliefd op mij als ik op hem.
ik was een meisje van 12 die zich al heel volwassen vond, toen met kennissen mee op vakantie ging en daar een hele lieve jongen van netaan 14 tegen kwam, van het een kwam het anderquote:op zondag 29 mei 2005 03:15 schreef mikeymic het volgende:
[..]
ik ben zelf 21 en ik kan het me niet voorstellen dat ik met een meisje van 14 naar bed ga. nou ja, ik kan het me wel voorstellen, maar ik zou me een soort van schuldig voelen dat ik zo jong naief meisje heb genomen.
maar zoals je al zegt kwam jij ouder over en hij jonger en was er wederzijdse verliefdheid in het spel, dus dan zou het rechtvaardiger moeten zijn - in de liefde is immers alles toegestaan. misschien kijk ik er ook anders tegen aan als ik binnenkort plots zelf verliefd word op een meisje van 14![]()
p.s. hoe oud was je toen je voor t eerst seks had en hoe oud was je partner?
bhfh is mijn held!!!quote:
jij maakt dat anders wel moeilijk doro gelijk te stellen "trouw je niet, dan heb je het prbleem dat ze straks met een andere vent ervandoor gaat." en door bijvoorbeeld zo vast te houden aan een tiener.quote:op vrijdag 27 mei 2005 22:09 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
zoek nu eens professionele hulp, je hebt toch geld zatquote:op vrijdag 27 mei 2005 21:26 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
ik vroeg me af. als je trouwt met een meid van bijvoorbeeld 18 jaar. heb je dan veel van doen met de familie en ouders enzo? ik zou zelf ooit het liefst trouwen met een meid van 18 , omdat die nog jong en vers zijn. ze zijn mooi en ze kunnen evt nog even wachten met kinderen. ze zijn geestelijk en lichamelijk perfect voor een relatie. trouw je niet, dan heb je het prbleem dat ze straks met een andere vent ervandoor gaat. trouw je wel heb je wel het nadeel dat je er aanvast zit. wie heeft er ervaring met het trouwen van tienermeiden en de complicaties?
het is een aardige prestatie inderdaadquote:op maandag 30 mei 2005 11:35 schreef acidtrance het volgende:
het mooie van die vent is hij gaat gewoon niet in op al die reactieshij moet een lintje krijgen die kerel.
vooral dat laatstequote:op vrijdag 27 mei 2005 22:09 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |